bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۲۳۲۶

پدركشي بر سر دختر مورد علاقه

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
مردي كه پدر خود را در مياندوآب كشته دو روز بعد در يك قهوه خانه در تهران توسط يكي از همشهري‌هاي خود شناسايي و تحويل پليس شد.

به گزارش تهران امروز ساعت 9 و نيم صبح چهارشنبه هفته گذشته فردي به پليس منطقه راه‌آهن مراجعه كرد و گفت: مردي كه دو روز پيش در مياندوآب پدرش را كشته و به تهران آمده است الان در قهوه خانه‌اي در ميدان راه‌آهن در حال خوردن صبحانه است.

با استعلام سريع موضوع از پليس آگاهي مياندوآب ماموران پليس به قهوه خانه مورد نظر رفته و در تحقيقات ابتدايي دريافتند متهم پس از خوردن صبحانه از قهوه‌خانه خارج شده است. بلافاصله مشخصات ظاهري متهم به واحدهاي گشت كلانتري محدوده راه‌آهن ابلاغ شده و با اجراي طرح مهار ساعت 10 و نيم صبح همان‌روز متهم در پارك اميريه راه‌آهن شناسايي و دستگير شد.

همسرم خبر قتل را به من داد
با انتقال متهم به نام سيامك(41ساله) به اداره آگاهي مردي كه متهم را در قهوه خانه شناسايي كرده بود به ماموران گفت: من اهل مياندوآب و همسايه متهم هستم. از چند ماه پيش براي كار به تهران آمدم تا اينكه دو روز پيش همسرم با من تماس گرفته و گفت سيامك، پدرش به نام هوشنگ را كشته و فرار كرده است. امروز قبل از رفتن سر كار براي خوردن صبحانه به قهوه خانه رفته بودم كه با كمال تعجب سيامك را ديدم كه در حال صرف صبحانه است. بلافاصله قبل از آنكه سيامك مرا ببيند از آنجا خارج شده و خود را به اداره پليس رساندم.

پدرم مانع ازدواج من شد
با شروع بازجويي از متهم وي با اعتراف صريح به قتل پدر گفت: چند سال قبل مي‌خواستم با يكي از دختران فاميلم ازدواج كنم ولي پدرم كه معتاد به هروئين بود با اين مسئله مخالفت كرد و به همين خاطر موفق به وصلت با دختر مورد علاقه‌ام نشدم. سر اين موضوع كينه شديدي از پدرم به دل گرفتم تا اينكه روز حادثه وقتي از پدرم مبلغي پول خواستم و او به من هيچ پولي نداد با چوب به جان وي افتاده و ضربات محكمي به سر وي زدم بعد هم از مياندوآب به تهران فرار كردم ولي تا وقتي دستگير شدم از اينكه پدرم بر اثر اصابت آن ضربات به قتل رسيده است خبري نداشتم.

متهم ادامه داد البته خود من حدود 20 سال است به هروئين معتادم و از 15 سال پيش هم به اتهام جرايمي مثل آدم ربايي، سرقت و مواد مخدردر زندان قصر تهران و زندان مياندوآب به سر برده‌ام.

ساير تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو