bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۰۸۲۳

پدرکشی با چاقوی دسته‌سیاه

درگیری زن و شوهر در منزل منجر به قتل شوهر توسط دختر 19 ساله‌اش شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
درگیری زن و شوهر در منزل منجر به قتل شوهر توسط دختر 19 ساله‌اش شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ جعفررحمتی گفت: در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی و چاقوخوردگی در خیابان جاوید زنجان اکیپی از اداره مبارزه با جرائم جنایی به این محل اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: ماموران با حضور در محل آثار خون‌ریزی در آشپزخانه و منزل اعلامی را مشاهده و درخصوص این حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه خانمی 44 ساله به نام «ز.الف» به ماموران گفت صبح روز یکشنبه پنجم مرداد با همسرم به نام «الف.گ» درگیری فیزیکی داشتیم که دختر 19 ساله‎مان وارد آشپزخانه شد و پس از اینکه شاهد کتکاری همسرم بود با استفاده از یک چاقو آشپزخانه از پشت به پدرش ضربه‎ای وارد و در اثر جراحات وارده با اورژانس تماس گرفته و همسرم را به بیمارستان انتقال دادیم.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اعلام این که شوهر این خانم متاسفانه به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان درگذشت، گفت: فرزند دختر این خانواده به «الف.گ» که در منزل حضور داشت به اتهام قتل پدر دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمه در بازجویی‌ها اعلام کرد حوالی ساعت 10 صبح روز پنجم مرداد با سروصدای پدر و مادرم از خواب بیدار شدم و دیدم پدر و مادرم داخل آشپزخانه درحال درگیری باهم بودند و پدرم شروع به کتک‎کاری مادرم کرد، البته سالهاست که این درگیری‎ها ادامه دارد و باهم مشکل دارند و من هم یک چاقو با دسته‌سیاه از آشپزخانه برداشته و یک ضربه پشت پدرم وارد کردم که باعث خونریزی شدید در وی شد.

وی ادامه داد: من از صحنه فرار کردم و به داخل حیاط رفتم و قصد داشتم با همان چاقو خودم را بزنم که مادرم مانع شد و چاقو را با زور از دستم گرفت و چاقو انگشتان دستم را مجروح و پدرم با همان وضعیت خود را به جلوی در ورودی رسانده و در حالی که خون زیادی از دست داده بود به پشت به زمین افتاد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه صحنه توسط متهمه با حضور مقام قضایی بازسازی و متهمه با قرار بازداشت روانه زندان شد، اظهارکرد: خانواده‎ها از مشاجره و درگیری پرهیز کرده و سعی کنند مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه با مشاوران متخصص مربوطه حل و فصل کنند.
برچسب ها: پدرکشی قتل چاقو
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو