bato-adv
bato-adv

آواز قربانی طنین‌ می‌اندازد

خواننده موسیقی ایرانی از حضور دوباره خود در کشور آلمان برای برگزاری یک کنسرت همراه با ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
خواننده موسیقی ایرانی از حضور دوباره خود در کشور آلمان برای برگزاری یک کنسرت همراه با ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف خبر داد.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با مهر، درباره جزئیات سفر موسیقایی‌اش به آلمان اینگونه توضیح داد: طبق دعوتی که ارنست فون مارشال رهبر ارکستر فیلارمونیک جوانان دوسلدورف آلمان از ما داشت این افتخار را دارم که برای دومین بار و بعد از سه سال مجددا کنسرتی را همراه با این ارکستر در تالار «تن هال» شهر دوسلدورف اجرا کنم.

وی ادامه داد: این کنسرت 28 سپتامبر امسال برابر با ششم مهرماه با اجرای آثاری از زنده یاد همایون خرم، فردین خلعتبری، هوشنگ کامکار و مهیار علیزاده توسط یک ارکستر 60 نفره متشکل از اعضای نوازنده ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف برگزار می شود؛ تجربه ای که در اولین اجرای این برنامه نیز با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد.

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این کنسرت در کشور آلمان توضیح داد: تا آنجا که اطلاع دارم ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف از جمله گروههای موفق موسیقایی است که رسانه های مختلف کشور آلمان در حین برگزاری برنامه های این ارکستر همواره پوشش خوبی از فعالیتهای آنها داده اند بنابراین امیدوارم بتوانم به سهم خود نماینده شایسته ای در جهت معرفی موسیقی ایرانی باشم.

براساس این گزارش علیرضا قربانی 17 شهریور ماه نیز کنسرتی را به مناسبت برگزاری اولین فستیوال موسیقی تهران در عمارت مسعودیه تهران برگزار می کند. در این کنسرت قطعاتی از آثار استاد علی تجویدی در آلبوم «رفتم و بار سفر بستم» با تنظیم کامبیز روشن‌روان، آلبوم «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده و قطعاتی چون «مدار صفر درجه» و «شب دهم» ساخته فردین خلعتبری اجرا می شود.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین