bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۰۷۱۳

الکترونیک بخوانید!

اپلیکیشن«فیدیبو» برای آی او اس منتشر می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۴
اپلیکیشن«فیدیبو» برای آی او اس منتشر می شود.

کتابخوان الکترونیک «فیدیبو»، به زودی نسخه تازه ای از اپلکیشن خود برای سیستم عامل آی او اس ios مخصوص گوشی های همراه آیفون عرضه خواهد کرد. 

مصطفی قوانلو قاجار مدیر رسانه ای فیدیبو با اعلام این مطلب افزود: در نسخه جدید فضای دسترسی به صفحات و امکانات فیدیبو تسهیل شده و کاربران از فضای گرافیکی بهتری برای مرورکردن صفحات و کتاب ها برخوردار خواهد بود. 

وی با اشاره به فعالیت های تازه فیدیبو گفت: طی یکماه گذشته نسخه تازه ای از اپلیکیشن اندروید عرضه شد که با استقبال کاربران روبه رو شده و خوشبختانه تعداد قابل توجهی از علاقه مندان به کتابخوانی برای اولین بار اپلیکشین مخصوص اندروید را دانلود کرده اند. 

وی درباره ویژگی های نسخه جدید اندروید گفت: نسخه 4 این نرم افزار در مقایسه با نسخه های پیشین این نرم افزار دارای تفاوت های قابل ملاحظه ای است. در این نسخه دسترسی به آیکون سرچ در همه فضای نرم‌افزار مهیا شده و کاربر به راحتی می‌تواند عنوان کتاب و نام نویسنده و ناشر را جستجو کند.

وی افزود: بزرگترین تفاوت این نسخه با نسخه های پیشین در ظاهر آراسته و جذاب آن است. تنوع در رنگ بندی منوها و صفحات باعث شده تا کاربر از گشت و گذار در صفحات اپلیکشین لذت ببرد و خسته نشود.

وی با اشاره به سرعت بارگذاری صفحات اپلیکیشن فیدیبو گفت: در مقایسه با نسخه های پیشین، در این نسخه سرعت بارگذاری صفحات بالارفته و نرم افزار با دستگاه های بیشتری سازگار شده است.

کاربران می توانند با دانلود کردن نسخه جدید، بیش از 3700 عنوان کتاب را در کتابخانه مجازی خود ذخیره کنند و در دستگاه های تلفن همراه و تبلت های خود بخوانند. 

فیدیبو نخستین فروشگاه قانونی دانلود کتاب الکترونیکی فارسی است که با هدف توزیع کتاب های الکترونیک با رعایت قانون جهانی کپی رایت، به کاربران این امکان را می دهد که در هر زمان و هرجا، کتاب الکترونیک فارسی دانلود کنند.

برای دانلود این نرم افزار می توانید بر روی پیوند زیر کلیک کنید:
http://fidibo.com/app/download/index.html
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین