bato-adv
کد خبر: ۲۴۴۰۰۳

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
مهدی شفیعی در پیامی به اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، نسبت به تداوم این جشنواره ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت اختتامیه این رخداد بزرگ نمایشی کشور، پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

تئاتر رستاخیز آیینها و سنتهاست. صحنه ای که با چراغی از اصالت و معرفت، روشنگر مواریث ارزشمندی است که سزاوار جاودانگی اند. تئاتر رضوی، نه در قامت یک جشنواره که مدرسه ای است برای آموختن و آموزاندن. آموختن از روضه ی رضوان حقیقت و آموزاندن پرواز در حریم ملکوتی حضرت دوست. امیدوارم این شوق، بارش بی دریغ تجربیاتی باشد که به برکت همسایگی با مهربان مولای سرزمین توس در تعالی تئاتر امروز، نمود چشم نوازی داشته باشد.

خرسندم که اکنون می توانم از تلاش مجموعه فخیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به تاکید وزیر محترم پرچم تعالی تئاتر را در سال همدلی و همزبانی برافراشته اند، همراهی های معاونت محترم امور هنری در فراز و فرودهای این طریق، مجموعه یکدل مدیریت استان خراسان شمالی که با علاقمندی و اشتیاق از این رویداد استقبال نمودند، سختکوشی و تدبر مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد و همکارانشان که یک دم دریغ نکردند، سپاسگزاری و تقدیر نمایم.

سزاوار است که امیدوار باشیم از پس این جشنواره مبارک، چشم انتظار اجرای عموم آثاری باشیم که هرکدام از گوشه ای از این خاک هنرخیز به این سرزمین متبرک مشرف شده اند.

خوشحالم که به یمن این رویداد، هنر و به ویژه تئاتر خراسان شمالی فرصت برخورداری از یک تالار دیگر که ظرفیتی مغتنم در این روزگار است را به دست آورده اند. آروزی من است که در ایام پیش رو تالار شمس، طلیعه تولیدات تازه تئاتر خراسان شمالی و توسعه و ترویج فرهنگ تئاتر باشد.

در جوار حریم حضرت رضا(ع) و در فرجام خوش تئاتر رضوی دعا می کنیم که به حق آن امام همام، تئاتر کبوتر دانایی صحن هنر باشد. تداوم این جشنواره که امروز شاهد استقبال بی نظیری در توجه بخشی هنرمندان بدان بوده ایم را از خداوند مسئلت می نمایم.

روز و روزگار هنرمندان، اساتید، داوران و مهمانان ارجمند این رویداد سرشار از آنات معرفت و ادوار آگاهی باد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین