bato-adv
کد خبر: ۲۴۵۵۳۶

تجمع گروهی از سپرده گذاران در برابر موسسه مالی میزان

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
تجمع گروهی از سپرده گذاران در برابر موسسه مالی میزان
فرارو - شماری از سپرده گذاران موسسه مالی منحل شده میزان، شامگاه دیروز چهارشنبه در برابر دفتر مرکزی این موسسه در مشهد تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار فرارو در مشهد، این عده با اعتصاب غذا، اعتراض خود را در مورد تاخیر در تعیین تکلیف سپرده های خود ابراز داشته اند.

بنا بر این گزارش، شنیده می شود که شماری از این گروه قصد دارند برای پیگیری مطالبات خود، در اواسط ماه جاری به تهران سفر کنند.

موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیت اش با بیش از ۸۰ شعبه عمدتا در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه پارسال با بحران مالی مواجه شد که گفته می شود علت آن سرمایه گذاری این موسسه در شرکت بحران زده پدیده شاندیز و سپرده گذاری در بانک مرکزی جهت دریافت مجور بانک، بوده است.

با بحران مالی این موسسه مالی و اعتباری، سپرده گذاران آن قادر به دریافت سپرده های خود نشده اند. در استان خراسان شمالی مقدار مطالبات ۸۰ هزار سپرده گذار در این موسسه حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون بیش از یک پنجم سپرده به مشتریان بازپس داده شده است.

فعالیت موسسات فاقد مجوز بانک مرکزی، مدتی است که خسارات زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده و صدای اعتراض مقامات بانک مرکزی و وزیر اقتصاد را بلند ساخته است.
برچسب ها: بانک پدیده
مدافع حفظ ارزشها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
این موسسات فاقد مجوز رو که مثل قارچ روییده اند و پدر اقتصاد کشور رو دارن در میارن باید جمع کنه بانک مرکزی. نمیدونم چرا تعلل می کنند. آیا مراکز قدرت در پشت اینا هستند یا قضیه چیز دیگریه.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین