bato-adv
bato-adv

پیشنهاد همکاری جناب‌خان و خواننده سرشناس پاپ

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
 احسان خواجه امیری در برنامه «خندوانه» در پاسخ به رامبد جوان گفت اگر رییس جمهور می‌شد، اولویت را به فرهنگ می‌داد که بر همه امور ارجح است.

به گزارش خبرآنلاین، احسان خواجه‌امیری، خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شبانگاه دوشنبه 22 شهریور مهمان برنامه «خندوانه» بود و با رامبد جوان به گفت‌و‌گو پرداخت.

در ابتدای برنامه، این خواننده بخشی از قطعه «نابرده رنج» را به درخواست رامبد جوان به صورت زنده برای حاضران در استودیوی «خندوانه» خواند.

در ادامه، خواجه‌امیری از شیطنت‌های دوران کودکی‌اش گفت که به قول خودش بسیار زیاد و غیر قابل پخش هستند از جمله این‌که یک بار به کارگری با تفنگ بادی شلیک کرده است.

سپس رامبد جوان به عنوان پذیرایی، قاچی از هندوانه در دهان این خواننده گذاشت و زمینه‌ای شد تا احسان خواجه‌امیری از تخصص خود در انتخاب هندوانه بگوید. این ادعا باعث شد دست‌اندرکاران برنامه، چند هندوانه برای تست در اختیار او قرار دهند که خواجه‌امیری توانست هندوانه‌های شیرین و سرخ را از نارسیده‌ها جدا کند.

احسان خواجه امیری همچنین از درس‌ناخوان بودن خود در دوره ابتدایی گفت که باعث شده کلاس اول را دو بار بگذراند.

این خواننده در ادامه در واکنش به پرسش رامبد‌ جوان که پرسید «اگر رییس جمهور می‌شدی، برای شادی مردم چه می کردی»، پاسخ داد: «کار‌های زیادی می توان انجام داد ولی اگر بگویم منجر به ناراحتی بعضی‌ها می شود. البته به نظر من فرهنگ ارجح بر همه چیز است و با درست کردن آن همه مسایل و مشکلات حل خواهد شد.»

در بخش دیگر برنامه، جناب خان قطعه‌ای را برای خواجه امیری اجرا کرد و به شوخی با شعرها و شغل او پرداخت.

در پایان، رامبد جوان پیشنهاد ساخت قطعه‌ای تلفیقی با صدای جناب‌ خان و خواجه‌امیری را داد که این خواننده قول داد روی آن فکر کند.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین