bato-adv
bato-adv

«معمای شاه» امشب حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
آخرین قسمت از سریال «معمای شاه» امشب (۱۳ بهمن‌ماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» امشب (۱۳  بهمن‌ماه)، پس از پخش نود و پنجمین به پایان می‌رسد.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ او به تصویر می‌کشد.

این مجموعه که بیش از ۷۰۰ لوکیشن دارد که در آن ۱۶۰۰ بازیگر اصلی و فرعی ایفای نقش کرده‌اند، روایتگر ماجراهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت رضاشاه و محمدرضا در دوران پهلوی بود که در ۹۵ قسمت تولید و پخش شد.

پس از اتمام سریال سریال «معمای شاه»، مجموعه تلویزیونی «پایان نمایش» به کارگردانی مرحوم بهمن زرین‌پور و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان از جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) ساعت ۲۲:۱۵ به راهی آنتن شبکه یک سیما می‌شود. این سریال، داستان زندگی پسر جوانی به نام حامد را در سال های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۱ روایت می کندکه به دلیل مبارزات سیاسی، به زندان منتقل شده است. امین زندگانی، سهیلا رضوی، مینا جعفرزاده، سولماز غنی، شهرام عبدلی، فریبا متخصص، شمسی فضل اللهی، سیامک اطلسی، نیکو خردمند و محمود عزیزی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
برچسب ها: فرهنگ معمای شاه
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو