bato-adv
کد خبر: ۳۱۳۶۱۵
اطلاع رسانی تبلیغاتی

با هواپیمایی ایر آسیای اندونزی به بالی سفر کنید

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

در دنیا جزایر زیبایی وجود دارند که هریک دارای ویژگی های بسیار خاص و ویژه ای هستند. همانطور که می دانید در کنار جزایر هاوایی و قناری یکی دیگر از معروف ترین جزایر دنیا جزیره بالی در آسیا است. این جزیره کوچک بخشی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان به حساب می آید. نام این جزیره را بارها و بارها شنیده اید، جزیره ای بسیار زیبا و رویایی که هر کسی آرزوی سفر به آن را بی شک همیشه در سر خواهد داشت.

از نظر موقعیت مکانی این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است و دارای آب و هوای بسیار مطلوب و منحصر به فردی است که باعث شده این جزیره تبدیل به یک جزیره رویایی گردد. جزیره بالی دارای جمعیتی در حدود سه میلیون نفر است که اکثر قریب به اتفاق آنها اهل اندونزی هستند، اما در سال های اخیر به دلیل رشد فراوان صنعت توریست، بسیاری از استرالیا و اروپا به این منطق مهاجرت نموده و در این جزیره به کار و زنگی مشغول شده اند.

 با هواپیمایی ایر آسیای اندونزی به بالی سفر کنید

جزیره بالی

به گزارش ویرلن، بالی از مساحتی بالغ بر 5620 کیلومتر تشکیل شده است و به خاطر آتشفشانی بودن آن، خاک بسیار حاصلخیزی دارد و برای کشاورزی بسیار مناسب است. در شمال و جنوب کوه آتشفشانی بالی، کوه های مرکزی این جزیره قرار دارند که دارای زمین های بسیاری برای کشت برنج هستند. بطور کلی شمار زیادی از مناطق بالی زیر کشت برنج هستند.

جاذبه های گردشگری

جزیره لمبوگان

اگر قصد غواصی را دارید به جزیره لمبوگان بروید. این جزیره یکی از بهترین سایت های غواصی بالی را دارد. لمبوگان در جنوب شرقی بالی قرار گرفته است و دسترسی به این منطقه بسیار آسان است. غواصی یکی از بهترین تفریحات در این جزیره و البته سراسر بالی است.

توصیه می کنیم در صورت سفر به بالی حتما به این جزیره زیبا هم سفر کنید و از غواصی در آب های گرم و شفاف آن لذت ببرید.

پارک آبی Waterbom

شما با رفتن به این پارک می توانید ساعات خوشی را تجربه کنید و در آن ساعت ها به بازی های آبی مشغول باشید، این پارک آبی به داشتن سرسره های آبی منحصر به فرد خود مشهور بوده و با بالاترین استاندار موجود در دنیا طراحی شده است. این پارک در سال 2015 به عنوان بهترین پارک آبی آسیا و سومین پارک آبی دنیا در همین سال انتخاب شد.

با هواپیمایی ایر آسیای اندونزی به بالی سفر کنید

پارک آبی Waterbom

جزیره لوینا

یکی دیگر از جزایر مطرح و معروف بالی که در شمال آن قرار گرفته است، لوینا نام دارد. این ساحل به خاطر شن و ماسه های آتشفشانی سیاه و سفید خود بسیار معروف شده است. شهرت دیگر این جزیره به خاطر دلفین ها است. لوینا دارای چشم اندازی عالی از اقیانوس بوده و شما در آن ترکیب رنگ ها را در کنار هم می بینید.

جزیره کوتا

اگر به دنبال آرامش هستید ما به شما جزیره کوتا را پیشنهاد می کنیم. این جزیره قبلا یک دهکده ماهیگیری بود، اما امروزه برای گشت و گذار شهرت جهانی یافته است. این دهکده محل بسیار جذابی برای جوانان محسوب می شود چراکه ساحل محبوب آن برای موج سواری بسیار مناسب است و به دلیل موقعیت خاص خود که رو به غرب می باشد، غروب های بسیار زیبایی دارد و منظره ای فوق العاده را بوجود می آورد.

گفتنی است این دهکده مملو از رستوران ها، مغازه ها و امکانات دیگری نیز برای توریست ها می باشد.

هواپیمایی ایر آسیای اندونزی

شرکت های هواپیمایی زیادی در دنیا وجود دارند که به ارائه خدمات به مردم می پردازند و مسافران را از جای جای دنیا به مناطق دیگر انتقال می دهند، تقریبا می توان گفت هر کشور حداقل یک شرکت هواپیمایی ملی دارد و شرکت های خصوصی دیگر در کنار این شرکت ها به ادامه فعالیت می پردازند.

معمولا شرکت های هواپیمایی ملی(دولتی) از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما در این بین در برخی کشورها این شرکت های خصوصی هستند که قوی تر از شرکت های ملی ظاهر شده و توان رقابتی بالایی را در حد بازار جهانی دارا می باشند. بطور مثال ایران ایر(هواپیمایی دولتی جمهوری اسلامی ایران) پیش از انقلاب یکی از برترین شرکت های هواپیمایی در سطح بین الملل بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بدلیل تحریم های ظالمانه کشورهای دیگر رفته رفته روندی نزولی پیدا کرد که البته در طی ماه های گذشته پس از 30 با توجه به مذاکراتی که انجام شد توانست مجوز خرید هواپیماهای جدید و نو را بگیرد که چند فروند از آنها نیز در طی چند ماه گذشته تحویل این شرکت شده اند.

با هواپیمایی ایر آسیای اندونزی به بالی سفر کنید 

ایر آسیای اندونزی

در آسیا رقابت برای تصاحب بازار و رسیدن به جایگاه بالاتر همیشه بسیار زیاد بوده و شرکت های هواپیمایی همواره سعی داشته اند تا با تجهیز هواپیماهای خود و ارائه بهترین خدمات مشتریان این بازار را برای خود کنند یا با اعمال تغییراتی در بازار فضای جدیدی را برای شرکت های خود ایجاد نمایند.

از برترین شرکت های بسیار موفق آسیایی که خدمات بسیار عالی و بی نقصی را به مشتریان خود ارائه داده و سالانه گردش مالی بالایی نیز دارند، می توان به شرکت های هواپیمایی امارات و اتحاد اشاره کرد. گفتنی است که شرکت های موفق مالزیایی نیز با قدرت وارد این عرصه شده و در چند سال اخیر جایگاه خود را مستحکم کرده اند.

از طرف دیگر شرکت هایی نیز هستند که تنها فعالیت منطقه ای و محلی داشته و به ارائه خدمات به ساکنان منطقه ای خاص مبادرت می ورزند. یکی از این شرکت ها ایرآسیای اندونزی است؛ این شرکت هواپیمایی بدلیل پرواز های ارزان قیمت محلی و بین المللی خود که ارائه می دهد، بسیار معروف است. بدون شک پرواز به بالی با ایر آسیای اندونزی برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. لازم بذکر است که برای تهیه بلیط هواپیما از این شرکت هواپیمایی می توانید به وب سایت AirAsia(Indonesia) مراجعه کنید.

پایگاه اصلی فعالیت های پروازی این شرکت هواپیمایی، شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی می باشد. همانطور که از نام این شرکت مشخص است، یکی از زیر شاخه های شرکت هواپیمایی مطرح ایرآسیا(Air Asia) مالزی می باشد و فرودگاه های بین المللی سوئکارنو و جاکارتا، فرودگاه های اصلی این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند.

منبع:

http://www.e-indonesia.ir

مجله خواندنی ها
مجله فرارو