bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۸۲۷

قالیباف: به ۲۵ هزار رفتگر خانه دادیم

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه وعده ای به مردم نداده‌ام که عملی نکنم، گفت:گفتم ۵ میلیون شغل ایجاد می کنم گفتند نمی دانی بیکاری یعنی چه من می دانم، آنچه که شما نمی دانید درد مردم است.
 
به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز با حضور در مسجد جامع ورامین در جمع مردم گفت: من وظیفه داشتم حتما در این شهر حضور یابم و سلامی به مردم این خطه داشته باشم، شما همسایگان ما در تهران هستید.
 
وی افزود: ما انقلابی داشتیم که امام ما فرمودند این انقلاب متعلق به محرومان است و تنها کسانی که تا آخر خط با انقلاب می آیند محرومان هستند. دیدیم هرجا انقلاب نیاز به تحمل و خون و دل خوردن داشت این مردم عزیز بودند که بی هیچ منتی پای کار بودند. مردم هرگز کم لطفی مدیران را به دل نگرفتند غصه خوردند اما برای عظمت ایران تحمل کردند.
 
وی افزود: افرادی در این کشور با نگرش اشرافی گری پیدا شدند که دست مردم را در صحنه های مختلف از جمله اقتصاد کوتاه کردند حتی کسانی که تلاش می کردند برای این کشور اشتغال ایجاد کرده و ثروت تولید کنند هم فرصت پیدا نکردند. ما یک درصد جمعیت دنیا را داریم، یک درصد وسعت و ۵ درصد منابع طبیعی را داریم.
 
وی ادامه داد: ۱۸ درصد منابع نفتی در کشور ماست اما چرا باید در کشوری ثروتمند امروز مردم فقیرانه زندگی کنند. وقتی در کشور ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز صورت می گیرد کدام ثروتمند و تاجار با شرفی می تواند دوام بیاورد نتیجه این می شود که دهها کارخانه به تعطیلی کشیده می شود.
 
این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: رانت خوارانی وجود دارند که گاز ما را با قیمت کم تبدیل به مواد خام می کنند و به خارج از کشور صادر می کنند، درد ما این است که می گوییم زالو صفتان دلال هستند که محصولان خود شما را با کمترین قیمت می خرند و با چند برابر قیمت می فروشند. جریان ۴ درصدی در کشور ماهستند که بدون هیچ زحمتی با زد و بند از انفال عمومی بیشترین منفعت را می برند اینها مانع رشد و اشتغال هستند.
 
وی گفت: من درد شما را حفظ می کنم، همه تلاش من این بوده در حدود ۱۲ سالی که در تهران خدمت کردم وعده ای به مردم ندادم که عملی نکنم. امروز مشکل این شهر و همه کشور بیکاری، رکود و گرانی است بحران اقتصادی برای ما درحال درست کردن بحران اجتماعی است. امروز فاصله یک جوان نمازخوان یا تبدیل شدن به یک جوان کارتن خواب یک شغل است.
 
وی افزود: گفتم ۵ میلیون شغل ایجاد می کنم گفتند یا شغل را نمی شناسی یا نمی دانی بیکاری یعنی چه. اما من می دانم، آنچه که شما نمی دانید درد مردم است، شما برای انسانها احساس وظیفه نمی کنید.
 
قالیباف تصریح کرد: من می دانم بیان این حرف ها برای من هزینه دارد اینها هر روز دروغ خواهند گفت و تهمت خواهند زد، در حوزه املاک به ۲۵ هزار کارگر رفتگر و کارمند شهرداری خانه دادیم شما متری ۳ هزار تومان زمین در شهرک غرب آن هم ۸۰۰ متر خریدید که حتی در نمک زارها هم با این قیمت زمین نمی فروشند.
 
این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: عکس های عروسی یک نفر را که نمی دانم کیست پخش کردند و گفتند عروسی دختر قالیباف است به دروغ این تهمت ها را زدند. برادران خودشان در کنار دستشان اموال بیت المال را به تاراج می برند.
 
وی گفت: اگر توفیق نداشتیم در دفاع مقدس شهید شویم امروز هم جان و هم آبروی خود را کف دست گرفته و پای ملت و انقلاب و عزت می ایستیم. دیدید که یک وزیر آموزش و پرورش به دست یک کارگر کارت بازرگانی درست می کند و بعد معاون اول می گوید دختر مظلوم وزیر این کار را کرد. من به شما متعهد هستم و می گویم این کشور این ظرفیت را دارد که در طول ۴ سال آرامش اقتصادی را در کشور حاکم کنم.
 
قالیباف عنوان کرد: البته توسط کسانی که تجارتخانه زدند این امکان وجود ندارد اما  در دولت مردم، مردم به صحنه خواهند آمد، ما «داریم، می شود و می توانیم».
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
از فرزند معلم صاحب امتیاز پلیس + 10البته دو تا امتیاز بنام ان فرزند دیگر وصاحب مدرسه غیر انتفاعی در سعادت آباد و...چه خبر سردار دکتر خلبان قالیباف همین سردار دکتر خلبان هم تو پر از حرف حدیث هست مرد یک عمر درس میخوانن نهایت میشن دکتر یا خلبان یا سرهنگ شما چطور همه این عناوین با اینهمه مشاغل مهم دارا هستید فقط همین سوال ساده را بده برای مردم ایران کافیست بقیه را بهت میبخشند مردم شریف بیکار گرفتار ایران از دست امثال شماها ما اگر نخواهیم شما دیگر خدمت ما را نکنی به سن بازنسشتگی هم رسیدی بری به نوه برسی باید کی را ببینیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
رفتگر ها كه همه پيمانكار هستند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
تو به 25 هزار رفتگر خانه داده ای؟ عجب دروغهای شاخداری این بشر می گه. اونوقت می شه محل های واگذاری را هم اعلام کنی؟ مثلا در آجودانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته و... درسته در این مناطق بوده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
تهرون رو كه به چه روزى انداختي اقاى قاليباف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
يكي از اونها. هم. لابد. اسمش. عبد الرضا. هلالي بوده؟!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
بنام رفتگر بکام جنابتان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
اگر راي أوردي مطمين ميشيم كه رأست ميگي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
خدا خيرت دهد ، ولي أيا خانه همسر ، پسر و دخترت هم از أن محل بوده است يا از راه حلال است ؟ مديوني اگر دروغ بگي
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
اقای قالیباف فراموش کرده که در نهران سالهاست که تمامی رفتگران شهروندان افغانی میباشند و پرسنل پیمانکاران شرکتهای مختلف هستند .
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
پرطرفدارترین عناوین