bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۸۸۹

اکرمی: قالیباف آمده انتقام بگیرد و برود

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی گفت: قالیباف فقط می‌خواهد ضربه‌اش را به روحانی بزند و برود. افراد عاقل هم حتما متوجه این هدف او خواهند بود و اظهاراتش در آن‌ها تاثیری نخواهد گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی گفت: قالیباف فقط می‌خواهد ضربه‌اش را به روحانی بزند و برود. افراد عاقل هم حتما متوجه این هدف او خواهند بود و اظهاراتش در آن‌ها تاثیری نخواهد گذاشت.
 
به گزارش خبرآنلاین، اين عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه این هفته، هفته شور و شوق و شعور است، گفت: این هفته هفته ای مهم و نتیجه بخش برای تبلیغات و ابراز وجود داوطلبان و از سویی اعلام انصراف بعضی از کاندیداها به نفع دیگری است.
 
همانطور که داستان 92 را به خاطر داریم و می دانیم که در آن سال در هفته آخر دگرگونی های زیادی رخ داد که انصراف دادن عارف یکی از آن‌ها بود. همچنین ما در آن هفته شاهد حمایت آیت الله هاشمی از روحانی بودیم و در آخر دیدیم که روحانی که در روز سه شنبه هفته اخر، پنجم بود در روز جمعه انتخابات، اول شد.
 
اکرمی با بیان اینکه ما انتظار یک تحول، دگرگونی و شور و شوق و شعور را احساس می کنیم، گفت: دولتمردان و فرهیختگان حرف‌های جدی برای مطرح کردن دارند. حضور دیروز مردم در استادیوم آزادی نشان دهنده خیلی چیزها بود.
 
آنچه که الان بسیار مهم است این است که ما همه را منطقا، وجدانا، شرعا و قانونا به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنیم که هم انجام وظیفه است و هم اعلام شخصیت؛ یعنی وقتی افراد پای صندوق می آیند و درصد مشارکت مردم در انتخابات بالا می رود، یک اعلام وجود جدی برای کشور در صحنه بین المللی و اعلام حیات و شاداب بودن است.
 
این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: همه ما می دانیم که بیکاری و گرانی وجود دارد؛ اما با همه این‎ها چون انقلاب را یکی از محکمات می دانیم،  باید رای بدهیم. من چون خودم طرفدار روحانی هستم می گویم که من او را از سن 14 سالگی اش که طلبه بود تا الان که سال 96 است، می شناسم.
 
او خوب در دانشگاه و حوزه درس خوانده، خطیب خوبی است و سیاستمدار و دانشمند است، گرچه معصوم نیست و اشکالاتی هم دارد اما من به خاطر تمام خصوصیات خوبی که در او می بینم به او رای خواهم داد.
 
اکرمی ادامه داد: من به مردم می گویم که شما عملکرد 92 تا 94 را بببینید. در سال 92 در کشور ثبات نبود، ارز و سکه و قیمت کالاها یک نوع اضطراب و تشویش به وجود آورده بود و در سیاست خارجی هم تحریم ها کشور را فراگرفته بود.
 
اما الان در سال 96 ما ثبات نسبی اقتصادی داریم و  ظرف همین مدت کوتاه بعد از برجام، بیش از 100 دولتمرد در رده روسای جمهور، هیات ها و وزرا به ایران آمده اند. امروز ایران در این سطح است و نباید این موضوعات را نادیده بگیریم.
 
شما طرح تحول سلامت را ببینید. ما که یادمان نرفته وضعیت دارو و لوزام پزشکی در گذشته چگونه بود. الان یک مورد شب خوابی برای گرفتن ارز و سکه  و دارو وجود ندارد. مردم باید این عملکرد خوب روحانی را ببینند؛ گرچه اشکالاتی وجود داشته است که مقداری از این اشکالات مربوط به داخل است اما بايد بدانيم که خارجی ها از بانک های آمریکایی می ترسند و این دیگر تقصیر ما نیست. مطمئنم مردم خدمات حسن روحانی را به یاد دارند.
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آقای قالیباف به دلیل ذهنیتی که از سال 92 دارد برای انتقام آمده نه انتقاد، گفت: من 5 دوره نماینده مجلس بودم و تمام مشکلات را می دانم. منتهی بیان درد آیا برای حل مشکل است یا برای نمایش درد است؟
 
آقای قالیباف فقط برای انتقام آمده است. موضوع تورم که مساله امروز کشور نيست. حتي دستور جلسه اتفاق هفتم تیر در سال 60 هم تورم بود. این موضوع سابقه داری است و چیز جدیدی نیست که حالا بخواهیم به وسیله مساله تورم و رکود روحانی را تخریب کنیم.
 
به خاطر همین مي گويم که قاليباف می خواهد فقط ضربه اش را به روحانی بزند و برود. افراد عاقل هم حتما متوجه این اهداف خواهند بود و حتما در آن ها تاثیر نخواهد گذاشت.
 
او درباره ورود ابراهیم رییسی به انتخابات خطاب به او گفت: شما یک‌سال بود که از سوی رهبر انقلاب برای مسوولیت آستان قدس رضوی انتخاب شده بودید و شایسته نبود که آن شان را نادیده بگیرید و وارد مباحث انتخاباتی بشوید.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین