bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۱۳۰

اشرف‌زاده به مشهد می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرارو- صبح امروز حجت اشرف زاده خواننده در اینستاگرام خود اعلام کرد که برنامه اجرای موسیقی او در همایش امروز حامیان روحانی در مشهد به دلیل ممانعت از ورود و اجرا در مشهد لغو شده است. حالا او در پستی تازه گفته است اطلاعات غلط به او داده اند و به مشهد سفر خواهد کرد.
 
به گزارش فرارو، کانال تلگرام ستاد انتخاباتی حسن روحانی نیز با انتشار مطلبی خبر را تائید کرد. در این مطلب آمده است: «ایالت خراسان به حجت اشرف زاده خواننده آهنگ ماندگار "دوباره ایران" برای حضور در برنامه روحانی در مشهد ویزا نداد! انتخاب با شماست که میخواهیم خراسان مانند ایران شود یا ایران مانند خراسان!»
  چرا اشرف زاده به مشهد نرفت؟
پس از اعلام این خبر از سوی اشرف زاده که خواننده قطعه "دوباره ایران" ستاد حسن روحانی است، مردم در شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند. 
 
در همین حال برخی خبرنگاران رسانه ها به نقل از منابع ستاد روحانی اعلام کردند "باوجود ممانعت از پرواز حجت اشرف زاده به مشهد، او با روحانی در مشهد حضور خواهد یافت و مشکلات حل خواهد شد."
 چرا اشرف زاده به مشهد نرفت؟
در کنار انتشار این خبرها خبرگزاری فارس به نقل از اشرف زاده نوشته است: «هیچ مسئول امنیتی برای عدم اجرای برنامه ام در مشهد با من تماس نگرفته است. از طرف برگزار کنندگان مراسم آقای روحانی در مشهد  با مدیر برنامه ام تماس گرفتند و گفتند که اجرای برنامه فعلا مقدور نیست و در حال پیگیری هستیم. منظورم از عدم اجازه ورود به مشهد همان برنامه مشهد بوده است.»
 
پس از انتشار این گفت و گو با فارس اشرف زاده در اینستاگرام خود اعلام کرد که اطلاعات غلط به او داده اند و او به مشهد سفر خواهد کرد. 
چرا اشرف زاده به مشهد نرفت؟ 
 

bato-adv
ناشناس
China
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
کرم از خودشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
سلام حاج آقا چيني...ميگم الان قيمت كامنت نويسي تو چه مايه هاست؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
شك نكن چون با خود رئيس جمهور ميري كار بهت ندارند..وگرنه در ايالت خراسان اگر هم روزي به كسي اجازه اجرا بدهندكسي نيست جز استاد تتلو ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
بنگريد به عكساي آقاي رئيسي و تتلو...البته تتلو مشكلي نداره ها ولي دستگاه قضايي همين آقاي رئيسي پارسال به جرم "فساد و فحشا"زندانيش كرد..ولي الان شده خواننده ارزشي!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
ان شاالله به زودي خراسان هم به جمع ايران ميپيوندد و سربلند به راهمان تا 1400 ادامه خواهيم داد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
باوجود ممانعت از پرواز حجت اشرف زاده به مشهد.... معلوم هست چی میگی فرارو ...گاف هم گاف های قدیم معلوم نیست ستاد روحانی از نشر این اکاذیب دنبال چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
ستاد انتخاباتی روحانی دیگه شورش رو در آورده، واقعاً چه خبره اونجا؟ به چه قیمتی؟
شما که خودتون به مدیر برنامه این بنده خدا به دروغ گفتید برنامه کنسل شده و مجوز ندادن، بعد میاد همچین پیامی رو تو کانالتون میذارید..
خوبه که مصاحبه این بنده خدا پخش شد که مردم متوجه دروغ شما بشن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷
مجله فرارو