bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۱۵۵

جهانگیری: عکس گرفتن از فقرا توهین است

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
جهانگیری با تاکید بر اینکه اصلاح طلبی برای من افتخار است، گفت: اصلاح‌طلبی جرم نیست و من صدای اصلاح طلبانم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در جمع مردم رشت با بیان اینکه سرنوشت و آینده ایران دست شما جوانان است، خاطرنشان کرد: شما هستید که باید آینده ایران را رقم بزنید و آن طور که دوست دارید کشور را اداره کنید.

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی با تصریح بر اینکه کشور در شرایط سختی تحویل دولت یازدهم شد، بیان داشت: مردم احساس می‌کردند در بخش بین الملل هر روز با بحران مواجه شده اند و دشمنان ایران در سراسر دنیا با مردم بزرگ و تاریخ ساز به بدترین نوع ممکن برخورد می‌کردند و ایرانی بودن در دنیا جرم شده بود.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: بخاطر تحریم های مختلف روی کشتی‌های ایرانی پرچم های کشورهای دیگر را بر افراشته می‌کردند که اسم آن کشورها را تاکنون نشنیده اید.

این مقام بلند پایه با تاکید بر اینکه وضع سیاسی کشور به شکلی بود که همه فرزندان انقلاب رو در روی هم قرار گرفته بودند و اوضاع اقتصادی کشور بهم ریخته بود، ادامه داد: طی ۱۷ ماه دارایی مردم ایران به یک سوم کاهش داده شد.

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی سپس به تشریح اقدامات دولت یازدهم در راستای بهبود وضعیت کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: در اقتصاد ما مصمم شدیم ثبات به کشور برگردد.

وی افزود: امروز مردم دنبال این نیستند بگویند چه اتفافی در بازارهای مختلف می افتد و می‌گویند آینده اقتصاد ایران قابل پیش‌بینی است و در چنین اقتصادی سرمایه گذار می آید، سرمایه‌گذاری می‌کند و سرمایه خارجی می آورد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ما در ۴ سال بدترین تهمت ها و برچسب ها را تحمل کردیم، بیان‌داشت: من می‌دانستم وقتی در ۴ سال با رئیس‌جمهور آنگونه رفتار کردند در انتخابات چه می‌خواهند بکنند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه اصلاح طلبی برای من افتخار است، گفت: اصلاح طلبی جرم نیست و من صدای اصلاح طلبانم و همه دغدغه های اصلاح طلبان با تدبیر و حمایت رهبری حل شدنی است.

وی با بیان اینکه به محضر رهبری رفتم تا پیرامون موضوع اصلاح طلبان صحبت کنم، افزود: رهبری فرمودند"برای من اصلاح طلب و اصولگرا یکی است و همه فرزندان انقلاب هستند".

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه گروهی که هیچ توانایی در صحنه رقابت ندارد می‌خواهد با تهمت زنی رقیب را از دور خارج کرده و خود را برنده اعلام کند تاکید کرد: تا ۲۹ اردیبهشت دو روز دیگه مانده است و همه باید هوشیار باشند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه انتخابات فقط رای دادن نیست و فضایی است برای گفتگو و تعامل بیان داشت: ما باید با رقبا در فضای صمیمی گفتگو کنیم این دو روز آنچه می‌توانید تلاش کنید و با مردم صحبت کنید.

معاون اول رئیس جمهور افزود: ولی نباید اجازه بدهیم عده ای از فقر مردم برای بالا رفتن استفاده کنند و با مردم فقیر عکس و فیلم بگیرند و پخش کنند که این توهین به مردم است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه انتخابات به نحو مطلوب برگزار خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد ، گفت: ما اجازه نمی دهیم کسی آرامش مردم را از آنها بگیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شما پرشور به صحنه بیاید و رای شما به درستی و واقعی اعلام خواهد شد، گفت :مردم گیلان همچنان این استان را فخر ایران نشان بدهید.

وی با بیان اینکه روحانی شخصیت بزرگ و یک مجتهد انقلابی است، اظهار کرد: آیت الله قربانی گفت آقای روحانی از روحانیون مبارز قبل از انقلاب بود و در موقعیت های سخت تصمیم گیری کرد.

جهانگیری افزود: برای بنده با سابقه مدیریتی که دارم کار کردن با روحانی یک افتخار است و ما آمده‌ایم راه سال۹۲ را تکمیل ایجاد اشتغال کرده محرومیت را از کشور رفع کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با شعار دوباره ایران؛ دوباره روحانی به سخنرانی خود پایان داد.
برچسب ها: جهانگیری فقرا
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو