bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۱۹۵
روحانی در مشهد

ما نبات امام رضا (ع) را برای شفا میخواستیم نه برای رای/ در ایران گازانبر نداریم/ یک ساعت عکس پاره کردن یک میلیون تومان؟

یک جمله ای است که هیچ جا نگفتم ولی مشهد است و به شما خواهم گفت، وقتی این آقای جدید در آمریکا برسر کار آمد در اطاق فکر گفتند یک لبه ی گازانبر درست شد، لبه ی گاز انبر دیگر در اردیبهشت ایران. اشتباه کردید ما در ایران گازانبر نداریم و نخواهیم گذاشت تحریم به کشور باز گردد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرارو- حسن روحانی در مشهد از نیروهای نظامی تقاضا کرد تا به وصیت نامه امام عمل کند.
 
به گزارش فرارو، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در  آخرین سخنرانی انتخاباتی خود در جمع هواداران مشهدی اش  از نیروهای نظامی خواست تا  در انتخابات پیش رو به وصیت نامه امام راحل عمل کنند.
  • صدا و سیمایی را می خواهیم  که به قانون عمل کند، صدا و سیما باید زیر نظر سه قوه اداره شود.
  • ما که حرفی نداریم، شما می‌خواهید دستگاه فرهنگی و تجارت داشته باشید، ما حرفی نداریم اما جا رابرای مردم تنگ نکنید، از بودجه دولت برای تخریب دولت استفاده نکنید.
  • شما در مذاکرات هسته ای در برابر قدرت های بزرگ دنیا به ما تهمت زدید اشکال ندارد، اما درست بود که شب مذاکرات آقای ظریف و عراقچی  را با شماره های ناشناس تهدید کردید؟ شما خیلی برای پیشرف و تحول در ایران نگران هستید؟ مردم تصمیم خود را روز جمعه خواهند گرفت.
  • شما به فکر حاشیه نشین ها هستید برای حاشیه نشسین ها اولین دولتی که تصمیم گرفت دولت سید محمد خاتمی بود.در این هنگام مردم با شعار خاتمی زنده باد، روحانی پاینده باد سخنان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را همراهی کردند.
  • چرا طرح های دولت اصلاحات را بعد از این دولت تعطیل کردیدآن روزها که روزهای فراوانی بود، پول ها را چه کردید؟ شما نه شغل برای کشور ایجاد کردید و نه کاری برای جوانان انجام دادید و امروز هم ادعا دارید.
  • مردم برای گرفتن جنازه یک مسلمان از بیمارستان ناچار بودند از ده ها نفر پول قرض کنند تا جنازه را بیرون  آورند. این عزت مردم ایران بود؟ آیا دولت در این چهار سال برای سلامت مردم انجام کاری نداد؟‌چرا بی انصافی می کنید؟
  • دولت و دکتر هاشمی زحمتی نکشیده اند؟ باشد. لااقل از پرستارها تشکر می کردید.
  • ما بازار نفت ایران را بازپس گرفتیم شما بازار نفت ما را در اختیار عربستان سعودی قرار دادید. اما ما هم بازار را پس گرفتیم. از آقای زنگنه تشکر نکردید، اشکالی ندارد. از مسئولان وزارت نفت تشکر نکردید، اشکالی ندارد. از مهندسین پتروشیمی تشکر نکردید، اشکالی ندارد. چرا از کارگران شرکت نفت تشکر نکردید؟
  • می خواهم نکته ای را در محضر امام هشتم بگویم یا علی ابن موسی الرضا، تو غریب الغربایی. ما نمی دانستیم تا این حد تورا غریب می‌کنند. ما همه چیز را برای آستان قدس تو می خواهیم. اما نمی خواهیم این آستان وسیله ای برای رای آوردن باشد.
  • یا علی ابن موسی الرضا تو در عرش الهی هستی، خواستند تو را پایین بیاورند و زیر پرچم حزب و گروه ببرند.ملت ایران اجازه توهین به امام رضا(ع) را نمی‌دهند. ما نبات امام رضا (ع)را برای شفا میخواستیم نه برای رای. امام رضا(ع) امان ملت ایران است. امام هشتم ملجا همه شیعیان جهان است.
  • چرا رفتید کنسولگری را آتش زدید و چه کسی اجازه داد سد راه زائرین کشورهای حاشیه خلیج فارس شوید؟ میخواهید با آتش زدن اینجا و آنجا کشور را اداره کنید؟
  • هر چه به من تهمت زدید من گذشتم، ما باز شنبه صبح باید به سمت وحدت و اعتماد برویم. ما حق اقلیت ها و مخالفین را ضایع نخواهیم کرد. اما از یک چیز نخواهیم گذشت، شما به معلمان و دانش آموزان کشور تهمت زدید. میخواهید تفتیش عقاید درست کنید؟ شما نانش نمیدهید و مدام از دینش میپرسید. گفتید روحانی میخواهد درس قران را حذف کند؟ شرمتان بود.
  • مشهد شهر شگفتی ها است. آسمان هم با شما است. رحمت خدا هم با خراسان است.
  • یک تصمیم خطا یعنی جنگ با یک تصمیم درست یعنی صلح . کشور را بشناسیم منطقه را بشناسیم. دنیا را بشناسیم چرا از سیاست خارجی حرف نمی زنید.
  • یک جمله ای است که هیچ جا نگفتم ولی مشهد است و به شما خواهم گفت، وقتی این آقای جدید در آمریکا برسر کار آمد در اطاق فکر گفتند یک لبه ی گازانبر درست شد، لبه ی گاز انبر دیگر در اردیبهشت ایران. اشتباه کردید ما در ایران گازانبر نداریم و نخواهیم گذاشت تحریم به کشور باز گردد.
  •  بحث خرید هواپیما نیست بحث اجرایی شدن قول رئیس جمهور است. امروز چهار فروند ای تی آر هم به ایران رسید.
  • امیدوارم دلشان برای هواپیمایی های جنوب خلیج فارس نسوخته باشد. ما می خواهیم ایرانی ها سوار هواپیمایی های ایرانی شوند. شما می خواهید کشور را اداره کنید ؟ اول به من بگوید مشهد را چگونه اداره می‌کنید؟ همه ی مشهد که دست شما بود و همه ایران دست شما است.
  • شما به مردم مشهد گفتید اگر هنر می خواهید و مراسم هنری می خواهید، از مشهد بروید، بیرون. حالا می خواهید ایران را بگیرید و به مردم بگویید از ایران بروید بیرون؟ فکر می کنند که اختیار استان دارند، اختیار کشور دست مردم است، همه ی مسئولین باید نوکر مردم ایران باشند. ما یک ایران داریم یک رهبر داریم در هر شهر رهبر نمی خواهیم.
  • من خواهش می کنم راجع به فرد خاص یا امام جمعه شعاری نگویید، چرا که ما با مخالفین هم می خواهیم زندگی کنیم. می دانید که اقلیت هم باید در جای خودش زندگی کند اما می گویم که اقلیت جای اکثریت ننشیند.
  • شما فکر می کنید که روحانی با سپاه عزیز با بسیج عزیز مشکلی دارد؟ من سپاهیان را بیش از فرماندهانشان دوست دارم.
  •  امام فرمود نیروهای نظامی و امنیتی در هیچ حزب و گروهی وارد نشوند و خود را از بازی های سیاسی دور نگه دارند. ما فقط می خواهیم وصیت امام را اجرا کنید، مخلص شما هم هستیم
  •  مگر ما می گوییم قوه قضاییه نباشد؟ ما می گوییم قوه قضاییه باید در چارچوب قانون اساسی عمل کند. مگر می گوییم صداوسیما نباشد؟صداوسیما که هست، هرروز هم کانال هایش بیشتر می شود. ما فقط تقاضا داریم صداوسیما طبق قانون اساسی عمل کند.
  • در اردبیل اعلام کردم، الان هم اعلام می کنم. من دو چیز می خواهم. یکی اینکه چاقوکش هایی که گذاشتید عکس ها را پاره کنند، چرا نرخشان را بالا می برید؟
  • یک ساعت عکس پاره کردن یک میلیون تومان؟ این که می گویم اعتراف کرده اند. اما می گویم اگر کسی عکس مرا پاره کرد پاسخ ندهید، اگر کسی به روحانی فحاشی کرد عکس العمل نشان ندهید. بخاطر ملت ایران صبر کردم و صبر می کند.
  • مردم عزیز، جوانان غیور، ای جوان هایی که پشت ورزشگاه مانده اید و نتوانستید داخل شوید، ای مردم مشهد، مردم خراسان، ما مر قانون را می خواهیم. ای مردم خراسان، ما پیشرفت کشور با ارامش را می خواهیم
  • شما می خواهید دستگاه فرهنگی داشته باشید؟ اما جا را برای مردم تنگ نکنید. از بودجه دولت برای تخریب دولت نگیرید. شما ۴ سال است دولت را تخریب کردید. مگر دولت نماینده مردم ایران نبود؟
  • در مذاکرات هسته ای در برابر قدرت ها به ما کمک نکردید، اشکالی ندارد. به ما تهمت زدید اشکالی ندارد. اما این مردانگی بود که شب مذاکره از طریق تلفن های ناشناس آقای ظریف و آقای عراقچی را تحت فشار قرار دهید؟
  • شما ميخواهيد خبرگزاري داشته باشيد اشكالي ندارد. شركت و تجارت داشته باشيد حرفي نداريم. مي گوييم جا را براي مردم تنگ نكنيد. از بودجه دولت براي تخريب دولت نگيريد
  • مردم برای گرفتن جنازه یک مسلمان از بیمارستان مجبور بودند پول قرض کنند، این عزت است؟ آیا دولت در این چهارسال برای سلامت مردم کاری انجام نداد؟ چرا بی انصافی کردید.
  • دولت زحمت نکشید، دکتر هاشمی زحمت نکشید، پزشکان زحمت نکشیدند، لااقل از پرستارها تشکر می کردید.
  • ای امام رضا، خواستند تو را جناحی کنند، ملت ایران اجازه نمی دهند به علی بن موسی الرضا توهین شود؛ علی بن موسی الرضا پناه ایرانیان، شیعیان و مسلمانان است.
  • ما حق مخالفین را ضایع نخواهیم کرد. از یک چیز نخواهم گذشت؛ شما به معلین کشور تهمت زدید؛ شما به دانش اموزان کشور تهمت زدید. شما چکاره هستید که برای دین مردم تصمیم می گیرید. نان که نمی دهید، مداوم از دین می پرسید. در روستاها گفته اید مدارس را می خواهد حذف کند؛ شرمتان باد. من همان کسی ام که در 15 سالگی، سال 43، به نفع امام شعار داده
  •  کسانی در صداوسیما برای کاندیداها سوال تنظیم کرده بودند، اسامی شان را اعلام کنند. یک کلمه از طرح تحول سلامت نپرسیدند. یک کلمه از مهار تورم نپرسیدند. از سیاست خارجی و داخلی نپرسیدند. چرا از آزادی نپرسیدید. چرا نگفتید برای آزادی هنر در ایران تصمیمتان چیست؟ دولت دوازدهم نخواهد گذاشت در استان خراسان هراس فکری حاکم باشد. ما انحصار را نمی پذیریم
  • ما خراسانی را می شناختیم و می شناسیم که زادگاه مقام معظم رهبری است. ما خراسانی را می شناسیم که زادگاه شهید مطهری است. خراسانی را می شناسیم که زادگاه دکتر علی شریعتی است. خراسان را با تفکرات کوته نظرانه نمی شناسیم و نخواهیم شناخت
  • خراسان دارای سبک ادبی است، دارای سبک هنری است، دارای هنر ویژه خود است، دارای اشعار خود است، دارای بزرگان خود است. شما می خواهید خراسان را به شرایطی که خودتان می خواهید برگردانید؟
  • مردم در روز جمعه تصمیم می گیرند. بحث 4 سال نیست،بحث راه درست برای ملت ایران و پیشرفت ایران یا نابودی ایران است. من از برادرم دکتر جهانگیری تشکر می کنم، سخن  حق را گفت، مسائل لازم را بیان کرد. و به موقع برای وحدت و پیروزی با ما همراه شد
  • من از آیت الله هاشمی رفسنجانی که اولین کسی بود که با من درباره دولت دوازدهم صحبت کرد تشکر می کنم و به روحش درود می فرستم. از خاندان امام راحل، از خاندان شهید بهشتی و شهید مطهری تشکر می کنم. از خاندان سید محمد خاتمی تشکر می کنم
  • نکته ای که مقام معظم رهبری گفتند را توجه کنید، بعضی ها می خواهند جو را ناآرام کنند، شما صبور باشید. جواب شما فقط رای پای صندوق است. همه ما نظم و امنیت کامل را در سراسر کشور مراعات کنیم و انتخاب بزرگ و شکوهمندی را بوجود بیاوریم
 
روحانی در بدو ورود به مشهد به زیات بارگاه امام هشتم رفت و پس از آن در در جمع هوادارن خود حاضر شد.
bato-adv
ناشناس
Canada
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
این نبات مشهد هم شد یک برند سیاسی که باید در کنار گازانبر و لوله ثبت بشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
آقایان می گویند لزومی با ارتباط با دنیا نیست بعد کمترین مال افراد را جرم می دانند بعد می خواهند مردم هم سرمایه گذاری کنند بعد می گویند کل حساب بانکی ما 35 میلیون است بعد هم تو ستاد آقای رئیسی می روند مطمئن هستم این جا پر کن ها تا امام زمان ظهور نکند کاندید می شوند حرف مفت می زنند و انصراف می دهند
به روحانی بخاطر شجاعتش رای دهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
واله من نمیدونم چه منطقی میتونه به یکی مثل رئیسی برسه..اخه پسر خوب تو سیاستمداری کار اجرایی کردی..اصلا کی هستس تو..دارن بازیت میدن عزیز دل..رای که نمیاری اون که تکلیفش روشنه..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
اقای روحانی همه وزارتخانه ها استانداری ها فرمانداری ها و... دارند به نفع شما در انتخابات فعالیت میکنند . از پول عمومی ماه انتخابات بعضی حقوق ها را جند برابر میکنی .پیام بازگشت یارانه ها میفرستی . مردم رو دنبال سهام عدالت میفرستی . تازه طلبکاری!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
نباتارو که حامیان روحانی توزیع کردن به اسم رییسی....این بازیا دیگه دوره ش تموم شده مردم عاقلتر ازین حرفان
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
این تذهبون
خدا رحمت کند حاج احمد آقا را که حقیقت جو و حقیقت گو بود.

این ارزیابی از دیپلماسی و تحقیر دکتر ظریف و همکارانش توسط معاون وزیر امریکا
http://stream.tnews.ir/83398313_373341afbfe_480.mp4

اینهم شاهد راستگویی
http://www.aparat.com/v/f8CBc
اگر دین ندارید. آزاده باشید.
خدایا تو شاهد باش که من برای رضایت و حمایت از حق مظلومان و جلوگیری از تهمت های ناروایی که این روزا به این سید بزرگوار نسبت داده میشود این مطالب را مینویسم.
اگر بر گفته های این مطالب نیاندیشیم و کورکورانه یا از روی لجاجت تصمیم بگیریم از همین الان و فردای قیامت باید پاسخکوی مظلومان و حق الناس و حق الله باشیم.
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
خراسان،سرچشمه ی آفتاب ایران زمین، خاورشهرایرانی،
خود را از چنگال سنگ اندیشان خواهد رست و جمعه با رای به روحانی به آغوش باز میهن باز می گردد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
یعنی مثلن شما دینداری ؟!
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
اقای روحانی لطفا مر قانون را از برادرتان و خانومشان و وزرا و خانواده هایشان اغاز کنید.لطفا بگید اقای جهانگیری که میگوید پدرش معدن چی بوده است از کجا اورده است که برادرشان اکنون صاحب بانک هستند؟؟؟؟ اقای اخوندی و نعمتی چجوری به گفته خودشان چند صد میلیارد تومان سرمایه دارند؟؟؟؟مگر در این سال ها و از بعد از جنگ چقدر حقوق گرفته اند و چه بوده اند؟؟؟؟اقای فریدون و خانومشان چجوری زندگی میکنند؟؟؟؟خود شما با لباس پیامبر چجوری صاحب همچین منزلی شده اید؟؟؟؟؟اقای روحانی سوال های زیادی در ذهن مردم است؟؟؟؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
به احترام لحظات روحانی اذان مغرب صلوات.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
روحانی فقط برو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
و باز هم دروغ، تهمت، توهین، ریا و شانتاژ...جناب روحانی گازانبر و حمله به صدا و سیما برا سال ۹۲ بود که البته اون رو هم دهباشی بهت آموزش داد. الان دیگه کارایی نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
عیب نداره خاطرات خوش دوران محمودتون رو براتون زنده میکنه ! کیفشو ببرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
درود بر روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
شیخ حسن!
دیگه داری می زنی به سیم آخر ها!!!!

مملکت رهبر داره، رهبر هم فرمانده کل قواست. نیازی نیست شما دستور بدهید.

در ضمن نظامیان در انتخابات دخالت نخواهند کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
رهبری خودشان زبان دارند و لازم باشد بیانیه میدهند .
نیازی به کفن پوشیدن شما با سواستفاده از نام رهبری نیست که خودشان هم بارها گفته اند از سوی من بیانیه ندهید
این که شما مخالفید به خودتان مربوط است . بی خودی اب را گل الود نکنید . خدای نکرده بچتون میخوره مریض میشه و...........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
عزیز آخه مگه اینبار برای ریاست جمهوری چقدر از عکس استفاده کردن که حالا ساعتی یک میلیون برای پاره کردن اونها بدن؟
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
احسنت به روحانی اینا از مشهد نابود کردن بعدش نوبت ایرانه به قول خودشون گروه انحراف محکوم میکنن اما همه ی اون ادما تو ستاد خود رئیسین بعد نبات و ارد تقسیم میکنی میخوای با صدقه مملکتو اداره کنی متاسفم واست رئیسی تو ی دورغ بزرگی
ناشناس
China
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
توی اون رای با نبات هم شفا هست! چون حکم سقوط دولت روحانی توشه×
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
روحانی تنهات نمیزاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
البته نیازی به این حرفها نبود جناب روحانی از برنامه هاتون برای اقتصاد بگید انصافا تورم خوب مهار شده فقط رکود رو مهار کنید رای ما به شماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
ما برای نبات نیامده ایم.ما برای شیشلیک آمده ایم
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
متاسفم ایشون رییس جمهور ایران بوده یک ذره منطق ندارد یعنی فکر می کنی ما کشته مرده ذره ای نباتیم من امسال دو بار از دست وزیرت جایزه گرفتم چرا اینقدر تحقیر و توهین نثار مخالفت می کنی فرارو که معلوم است بی طرفی!!! نظرات ما رو هم بزن که هم با سوادیم هم می فهمیم هم مدرک درست حسابی داریم یکی به این آقا برسونه از این که اینگونه بر آشفته با مردمت حرف می زنی خجالت بکش تا ایشون و کار هایش را می بینم یاد دولت دیکتاتور و بی ظرفیت هاشمی دهه 70 می افتم
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
خداوند , عوام فریبان حراف و اشرافی را رسوا نماید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
درود بر مردم مشهد . نحبگان و تحصیل کرده های مشهد الرضا برای پیروزی دکتر روحانی تلاش کرده و مردم را بیدار کنید . و جایگاه مشهد را از وجود کوته فکران و عوام فریبان افراطی پاک کنید . مشهد باید از وجود عوامل تند رو تهی مغز پاک شود
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
انشا الله سایه امام رضا بر سر انقلاب باشد الان بحث اصولگرا واصلاح طلب وتندرو واعتدال نیست بلکه جریان انقلابی وغیر انقلابیون است جریان غربگرایان وومومنین است
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
به نظرم برای رای دادن کافی است به دو سخنرانی امروز رئیس جمهور و آقای رئیسی در مشهد نگاه کنیم همه چیز مشخص می شود یکی جک می پراند و مخالفینش را مسخره و به آنها توهین می کند و گدای نبات می داند که اگر اینگونه هم باشد نتیجه 4 سال دولتش است و دیگری .... خودتان هر دو سخنرانی را ببینید
ملائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
اقای روحانی احترام امام رضا را اول ستاد شما خدشه دار کرد لطفا دغلبازی نکن تو با وام 10 میلیونی به دهداران ووصل کردن یارانه های قطع شده و.... رای جمع میکنی اقای اخلاق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
اقای روحانی مردم بی اخلاقی شما را شناختند لازم نیست انقدر به خودتون فشار بیارید حالا چرا انقدر عصبانی هستید؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
ای کاش آقای روحانی اصلا سخنرانی نمیکرد! هر چه به انتخابات نزدیک میشیم، لحن و محتوای کلام آقای روحانی سبک تر میشه، هنوز نگاه تحقیر آمیز به منتقدین و حدود پنجاه درصد از مردم ایران در کلام ایشون موج میزنه و حاضر نیستن حتی برخی از نقاط ضعف دولت را قبول کنن و قول اصلاح بدن، واقعا جای تاسف داره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
روحانی عزیزم دقت کن.مودب باش. داری مموتی می شی.
سرباز اسلام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
جناب روحانی بجای اینکه جوابگوی زندگی اشرافی خودشون وحقوق نجومی اطرافیانشون باشن دارن با عوام فریبی سر ملت رو شیره میمالن و رقیبشون رو تخریب میکنن. متأسفم جناب مثلأ روحانی
مجله فرارو