bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۲۴۹
اعظم طالقانی در گفتگو با فرارو:

ما می‌توانیم تاثیرگذار باشیم

ما باید در انتخابات شرکت کنیم تا مبادا عدم حضورمان موجب پیروزی افرادی شود که توانایی کافی برای ریاست قوه مجریه را ندارند، نشود. ما این تجربه را داشتیم و دیگر نباید تکرار کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
 ما می‌توانیم تاثیرگذار باشیم
فرارو- اعظم طالقانی فرزند ارشد مرحوم آیت الله طالقانی در گفت‌وگو با فرارو ضمن دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت:

اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم نمی توانیم انتظار تغییر و موفقیت داشته باشیم. نمی توانیم توقع داشته باشیم که مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... حل شود. ما زمانی می توانیم امید به حل این مشکلات داشته باشیم که رای دهیم و انتخاب کنیم.

ما باید باور داشته باشیم که تنها راه برون رفت از مشکلاتی که طی یک دهه گذشته به وجود آمده یا آنهایی که چندین دهه است که گریبانگیر ایران است، حضور در پای صندوق‌های رای است. ما می توانیم تاثیرگذار باشیم و نباید این را نادیده بگیریم و فرصت‌های اینچنینی را از خودمان و عزیزانمان دریغ کنیم.

رای، انتخاب، رئیس جمهور کاردان و باتجربه حق ملت ایران است. چرا برخی نمی خواهند از این حقوق بهرمند شوند؟ ما باید در انتخابات شرکت کنیم تا مبادا عدم حضورمان موجب پیروزی افرادی شود که توانایی کافی برای ریاست قوه مجریه را ندارند، نشود. ما این تجربه را داشتیم و دیگر نباید تکرار کنیم.
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
بله متاسفانه ما این 4 سال این تجربه رو کسب کردیم که کسانی بر قوه مجریه ریاست کردند که فقط وعده دادند.
دیگر به وعده های شما گوش نمیدهیم.

انشالله تغییر به نفع مردم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو