bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۳۰۹

برگزاری انتخابات با امنیت کامل

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس گزارش های رسیده تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده و انتخابات با امنیت کامل و حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار 'حسین اشتری' در حاشیه شرکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر و توأم با امنیت انتخابات ازمدت ها قبل برنامه ریزی کرده است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در دقایق آغازین شروع انتخابات افزود: باید از مردم فهیم و فکور کشور اسلامی مان که از دقایق اولیه پای صندوق های رأی حاضر شده و به منتخبان خود رأی داده اند تشکر کنیم، خوشبختانه شاهد حضور و مشارکت پرشور و شوق مردم در سراسر کشور هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مطابق آخرین اخبار رسیده ، هیچ گونه مشکل امنیتی تاکنون گزارش نشده است.

وی یادآور شد: بیش از 300 هزار نفر از همکارانم و دیگر نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخابات تلاش می کنند و در تمام شعب اخذ رأی به طور میانگین 2 الی 3 نفر از کارکنان نیروی انتظامی، حضوری فعال دارند.

سردار اشتری اشاره کرد: بیش از 20 هزار گشت پیاده، موتوری، خودرویی و ... همچنین تعداد زیادی ایستگاه ایست و بازرسی ثابت و سیار نیز در راستای تأمین امنیت، تا پایان انتخابات فعال هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای تأمین امنیت انتخابات تلاش می کند.

وی افزود: تخلفاتی در روزهای گذشته در فضای مجازی و حقیقی گزارش شده که موضوع براساس ضوابط قانونی به مبادی ذیربط ارجاع شده است، باید بگویم که مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری بسیار مطلوبی داشته اند.

اشتری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موضوع را به مبادی ذیربط گزارش دهند و تصریح کرد: همکارانم تا پایان شمارش آراء و انتقال صندوق های رأی به فرمانداری و مبادی ذیربط، حضور فعالا خواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.

در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو