bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۴۶۱

قالیباف در راه مجمع یا قرارگاه سازندگی؟

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دیروز آخرین روز از مرخصی ٢٣ روزه شهردار تهران بود. مرخصی که البته بدون اجازه شورای شهر و تنها با موافقت رییس فعلی آن یعنی مهدی چمران امضا شد.

به گزارش اعتماد، خبرها از انتخابات شوراي شهر تهران نشان مي‌دهد ليست اميد با قاطعيت برنده خواهد بود و اكثريت شوراي شهر بعد از ١٤ سال دوباره در اختيار اصلاح‌طلبان قرارخواهد گرفت.

با تركيب شوراي پنجم تهران، قاليباف ديگر به ساختمان بهشت نخواهد رفت. او البته گزينه‌هاي زيادي پيش رو ندارد. قاليباف و محسن رضايي دو وجه مشترك بارز دارند. هر دو نظامي بوده‌اند و هر دو با يك انصراف و دو شكست در انتخابات رياست‌جمهوري از اين حيث ركورد دارند.

شايد وجه مشترك سوم و چهارمي هم در راه باشد. بازگشت قاليباف به سپاه سومين وجه مشترك او و رضايي خواهد بود و با توجه به نزديك بودن صدور احكام اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام او نيز مانند فرمانده سال‌هاي دورش مي‌تواند عضو مجمع باشد.

با اين حال با توجه به سابقه ١٢ ساله قاليباف در شهرداري او برخلاف رضايي كه به دانشگاه امام حسين رفته است احتمالا راهي يكي از قرارگاه‌هاي سازندگي سپاه شود.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
نخیر. جاش مشخص شده. ستاد فرمان 100 امام
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
نميشه بفرستيدش يمن، سوريه، عراق، لبنان،‌ افغانستان ... كلا" يه جايي كه جزو «امتداد استراتژيك» آقاي رئيسي باشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
شهردار بودن برای مردم نمک نشناس تهران کافیه.قانون اجازه نمیده ربطی به لیست نداره.دوازده سال یکی از خودتون بشینه عملکردشو ببینیم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
برگرده به سپاه بهتره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
با توجه به اینکه آقای قالیباف دیالوگ سخیف بگم بگم را در مناظره کلید زد و هزینه سنگینی به نظام وارد کردند بایستی محاکمه شوند اگه جرم یاشار سلطانی ۱۰ باشه جرم ایشون ۱۰۰ هستش
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو