bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۴۹۹

منصوریان: بازیکنانم مثل بوکسورها منتظرحضور در رینگ هستند

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال، سرخپوشان پرسپولیس را تیم دوم پایتخت خطاب کرد.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین اظهار داشت: فردا دیداری خواهیم داشت که خودم خیلی دوستش دارم. در دوران مربیگری‌ام از بازی‌های سنگین و مهم استقبال می‌کنم. این بازی آزمون و خطایی برای ما خواهد بود و جوانان ما دوباره به یک امتحان خوب رسیده‌اند تا پرچمی که امانت دست‌شان است، ایستاده نگه دارند.

وی افزود: فردا با حضور هواداران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. خصوصیات العین و سرمربی‌شان را می‌شناسیم، نقاط ضعف و قوت و فضای آسیب‌شان را می‌شناسیم و در مجموع 108 دقیقه از این تیم آنالیز داریم و برای تک‌تک بازیکنان‌شان آنالیز داریم.

او با بیان اینکه امیدوار است تیمش هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت بتواند گلی دریافت نکند، اضافه کرد: همه سعی و تلاش ما در فاصله اتمام لیگ برتر و مسابقه مقابل العین این بود که تیم اماراتی را مثل یک سفره جلوی بچه‌ها پهن کنیم که بدانند در زمین باید چه کارهایی انجام بدهند. همه سعی و تلاش ما این است که در هر دو 90 دقیقه کلین‌شیت کنیم و با توجه به اینکه تیم العین هم به جز بازی مقابل ذوب‌آهن در هیچ مسابقه‌ای نتوانسته کلین‌شیت کند اگر بتوانیم گلی نخوریم ضربه‌ خوبی به تیم حریف خواهیم زد.  نگاه ما به هر دو 90 دقیقه است و باید برای 90 دقیقه دوم هم خودمان را آماده کنیم تا مقابل حریف با آمادگی ظاهر شده و غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال العین مبنی بر اینکه تنها پیروزی است که آنها را راضی می‌کند، گفت: به سرمربی العین و تیمی که دارد خوشامد می‌گویم اما همان‌طور که گفتم نگاه ما به هر دو 90 دقیقه است. من یک روز سخت را برای تیم العین پیش‌بینی می‌کنم چون فردا 100 هزار هوادار از ما حمایت خواهند کرد و نگاه ما هم به سکوهاست. کمیته مشوقین ما هم برنامه ویژه‌ای برای سکوها در نظر گرفته و امیدوارم که هواداران فردا ورزشگاه را پر کنند. با تمام احترامی که برای تیم العین و سرمربی این تیم قائلم اما ما باید پیروز بازی فردا شویم.

منصوریان با اشاره به محرومیت پرسپولیس مقابل لخویا قطر تصریح کرد: صحبتم با هواداران فوتبال ایران است. دردآور است که دیگر تیم ما تماشاگر نخواهد داشت. هفته‌ها می‌گوییم که از آوردن لیزر و مواد محترقه جلوگیری کنیم. برخی‌ها مانند بچه‌ها مواد محترقه پرتاب می‌کنند. شاید آن لحظه لذت‌بخش باشد اما می‌بینید که تیم دوم پایتخت از حضور هواداران محروم شده و شاید سرنوشت این تیم تغییر کند.
 
ما هم از طرف AFC  در استندبای قرار داریم و شرایط مشابهی مانند پرسپولیس در انتظارمان است. از هواداران می‌خواهم که اگر فردی را دیدند که چنین موادی را در اختیار دارد و حتی برای اینکه مانع او شوند، مقاومت می‌کند وی را در اختیار نیروهای یگان ویژه قرار دهند. این موضوع تلخ است که به مرحله‌ای برسیم که از حضور هواداران محروم شویم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه دارید با زدن 2 گل به العین کار را تمام کنید، افزود: هدف ما دو چیز است و اینکه در هر دو بازی رفت و برگشت کلین‌شیت کنیم. خط آتش ما فوق‌العاده است و در آسیا کسی مقابل خط حمله ما مقاومت نداشته است، نوع و تعداد گل زدن مهم نیست و قصد داریم در هر دو بازی رفت و برگشت به گل برسیم تا از این مرحله صعود کنیم. اگر این اتفاق بیفتد دی‌‌ ماه رویایی در انتظار استقلال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت امید ابراهیمی و امید نورافکن گفت: ما در شرایط سختی فرمانده خط هافبک‌مان یعنی امید ابراهیمی را از دست دادیم. در مورد نورافکن هم این توضیح را بدهم که پرچم کشورمان به باشگاهی ارجحیت دارد و برای اینکه ثابت کنیم به این پرچم احترام می‌گذاریم بازیکن را در اختیار تیم جوانان قرار دادیم. با این حال از ابتدای فصل مسیری را پیش رفتیم که محدود به استفاده از 14 بازیکن نشویم.
 
ما لیگ را با 20 بازیکن آغاز کردیم و در همان ابتدای فصل آزمون و خطا را به کار بردیم. الان چنین دغدغه‌ای نداریم و هر بازیکنی در قالب ساختار ما می‌تواند مفید واقع شود، نیما فرشید باقری و فرشید اسماعیلی آماده را داریم که در کنار این ها برزای و مجتبی حقدوست حضور دارند و نمی‌توانیم بگوییم که یک بازیکن همیشه فیکس است.

منصوریان ادامه داد: ما شرایط ایده‌آلی داریم و همه چیز را در 2-3 روز گذشته در تمرینات خوب دیده‌ام. زمانی که بازیکنان با هم بازی می‌کنند پیغام‌های خوبی از آنها به من می‌رسد. آنها مانند قهرمانان بوکس هستند که در اتاق منتظر داور بوده تا زنگ رینگ را به صدا درآورند.

وی خاطرنشان کرد: کلیپی را در تلگرام دیدم که به بازی با الاهلی امارات مربوط می‌شد. در این کلیپ نشان داده می‌شد که هواداران ما در بارش باران 3 ساعت می‌لرزیدند. آنها سرما خوردند و آسیب دیدن را به خودشان قبولاندند تا از تیم‌شان حمایت کنند. من این کلیپ را به بازیکنانم باید نشان دهم، این قول را به هواداران می‌دهیم که جانانه و منطقی برای موفقیت استقلال ظاهر شویم تا اطلاعات خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال  به تشکر از هواداران تیم استقلال پرداخت و تصریح کرد: از هواداران تیم استقلال تشکر ویژه‌ای دارم ما از ابتدای فصل روزهای سختی داشتیم اما اینکه الان من و یا مهدی رحمتی اینجا روبه‌روی شما نشسته‌اند و محکم از حمایت هواداران صحبت می‌کنند به حمایت‌های اول فصل آنها برمی‌گردد.
 
ما در اوایل فصل  روزهای سختی داشتیم اما هواداران‌مان دست از حمایت نکشیدند، حالا که استقلال به اینجا رسیده نتیجه تلاش، صبر، حوصله و اعتماد هواداران است. امیدوارم این اعتماد در بازی فردا هم وجود داشته باشد تا سکوها پر شود. جوانان من چشم‌شان به سکوها است، امیدوارم ساعت 20:45 دقیقه فردا ورزشگاه آزادی را پر از هوادار ببینم.

منصوریان ادامه داد: هواداران یار دوازدهم ما هستند و ما وقتی در آزادی بازی می‌کنیم 12 نفر هستیم و 12 به یک مقابل حریف قرار می‌گیریم. موقعیت‌های قشنگی که هواداران ایجاد می‌کنند خیلی بهتر از فرصت‌های تاکتیکی ما است. دست تک‌تک‌هواداران‌مان را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم. وعده ما 20:45 دقیقه فردا ورزشگاه آزادی.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو