bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۸۷۱

برانکو: شانس ما برای صعود کمتر از لخویا نیست

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مهدی طارمی مطمئن‌ترین گزینه برای زدن ضربات پنالتی و گزینه اول این تیم است، گفت: شانس ما برای صعود کمتر از لخویا نیست.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و لخویا گفت: اولین بازی مقابل لخویا تمام شد. ۹۰ دقیقه دیگر در انتظار ماست. به بازیکنانم تبریک می گویم که ۹۰ دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و دنبال برد بودند. ما استحقاق برد داشتیم چون امروز هم می توانستیم مسئله صعود به مرحله بعد را همینجا حل کنیم.

وی افزود: ۷ شانس صد درصد گلزنی داشتیم. پنالتی هم که گل نشد. بازی هم تحت کنترل ما بود آنهم مقابل قهرمان قطر اما راضی هستم که بازیکنانم ۹۳ دقیقه تمرکز داشتند. به جز یک تیر دروازه و یک شوت ۲۵ متری حریف، آنها کار خاص دیگری نکردند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شانس ما برای صعود کمتر از لخویا نیست. این نتیجه برای ما بهتر از تساوی یک - یک بود. امیدوارم در دوحه موثرتر عمل کنیم. در مسابقات آسیایی باید از شانس های نیم بند هم استفاده کنیم. اعتقاد دارم در بازی برگشت گل می زنیم و صعود می کنیم.

برانکو ادامه داد: فضای ورزشگاه فوتبالی نبود. فضاضد فوتبال بود. هواداران یار دوازدهم ما هستند.

«شما قول داده بودید دیگر به مهدی طارمی پنالتی نمی دهید و طارمی امروز خودخواهانه برخورد کرد. سال آینده با حضور علیپور، منشا و طارمی چطور خط حمله را کنترل خواهید کرد؟» برانکو در پاسخ به این سئوال خبرنگاران، گفت: هرکسی حق دارد نظرش را بدهد. ما در تمام خطوط برای فصل بعد خودمان را تقویت می کنیم و به دنبال بهبود تیم و رقابت بین بازیکنان هستیم. هر کسی بهتر باشد و گل بزند، او بازی می کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا پنالتی زن اول پرسپولیس بعد از یک فصل مشخص است یا خیر؟ گفت: پنالتی را در تیم ما مهدی طارمی می زند و نفر دوم هم سیدجلال حسینی است. آنها همان زمان تصمیم می گیرند هر کدام آماده تر بود، پنالتی را بزند. تفاوت پنالتی امروز با بازی با الریان این بود که طارمی پنالتی امروز را جدی و محکم زد. بازهم شاید پنالتی خراب شود. همانطور که قبل از پنالتی هم 7 موقعیت از دست دادیم.

برانکو مجددا از سوی خبرنگاران درباره پنالتی زدن مهدی طارمی مورد سئوال قرار گرفت و اینکه چرا دوباره این بازیکن پنالتی زن اول شده است. وی گفت: به طارمی گفتم شما دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب کار می کند و مطمئن ترین است.

وی درباره اینکه قبل از زدن ضربه پنالتی از سیدجلال حسینی پرسیده بود آیا آمادگی زدن پنالتی دارد و چرا بازیکن دیگری به جز حسینی و طارمی پنالتی نزده است، خاطرنشان کرد: این دو نفر برای زدن پنالتی تعیین شدند و هیچ بازیکن دیگری آمادگی پنالتی زدن نداشت!

خبرنگار دیگری از برانکو درباره صحبتهای علیرضا منصوریان و اینکه پرسپولیس تیم دوم ایران است سئوال کرد که این سئوال ناراحتی برانکو و واکنش نماینده AFC را در پی داشت. برانکو خطاب به خبرنگار گفت: شما خیلی جوان هستید. اصلا نمی دانم چرا این سئوال را اینجا مطرح می کنید. ما امروز با استقلال بازی نکردیم و دلیلی ندارد درباره آن صحبت کنیم.

در ادامه همان خبرنگار گفت که بازی مطلب فنی نداشته است که درباره آن صحبت کند! سرمربی پرسپولیس هم گفت: پس باید چه سئوالی می کردید اگر فنی نبود!
برچسب ها: ورزش برانکو لخویا
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو