bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۷۲۸۱

دلیل تحریم مراسم ناصر حجازی توسط استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
مراسم اهدای تندیس زنده یاد ناصر حجازی با اقدام جالبی از سوی بازیکنان استقلال تهران همراه بود.

به گزارش ایلنا، با مساعدت خانواده مرحوم حجازی و پیشکسوتان فوتبال کشورمان نخستین مراسم اهدای جوایز زنده یاد ناصر حجازی چند روز پیش با حضور پیشکسوتان و علاقه‌مندان به فوتبال برگزار شد و نکته عجیب این مراسم غیبت بازیکنان استقلال در این مراسم بود.

در مراسم مرحوم حجازی علی فتح‌الله‌زاده، نصرالله عبداللهی، آرش برهانی، حمید بابازاده به عنوان یک استقلالی‌ حضور داشتند اما بازیکنان به یک دلیل عجیب در مراسمی که تحت عنوان نام اسطوره این باشگاه برگزار شده بود حضور پیدا نکردند.

در این مراسم از سوی هیئت داوری جوایزی در نظر گرفته شد و با نظر کارشناسان به افراد برتر اهدا شد. در این مراسم برخی بازیکنان پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم حضور داشتند. مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند با حضور در محل برگزاری مراسم لوح تقدیر و جوایزشان را دریافت کردند.

عدم حضور بازیکنان استقلال تنها یک دلیل دارد و آن هم جوایز این مراسم است. با این که فرشید اسماعیلی به عنوان پدیده لیگ از سوی داوران این مراسم انتخاب شد اما او مانند دیگر بازیکنان استقلال در سالن حضور نداشت تا جایز‌ه‌اش را دریافت کند.

این اقدام بازیکنان استقلال عجیب به نظر می‌رسد چون مراسمی که با یاد اسطوره این تیم برگزار شده به دلیل اینکه آبی‌ها سهمی از جوایز این مراسم نداشته‌اند، تحریم می‌شود.

روز پنج شنبه هفته گذشته تنها بازیکنی که بر سر مزار زنده یاد حجازی حاضر شد مهدی رحمتی بود که به همراه مدیرعامل این باشگاه و جمعی از پیشکسوتان این تیم به این مراسم رفتند. باز هم خبری از بازیکنان نبود. شاید این رفتار آبی‌ها را درگیر بودن بازی‌های آسیایی و حضور آنها در مرحله حذفی باشد.

حجازی تا سال‌ها پایانی عمرش به عنوان یک اسطوره کنار تیم بود و به عنوان پدر تیم در مقاطع حساس به کم آبی‌ها آمد، به نوعی این رفتار بازیکنان جوان استقلال بدرفتاری تلقی می‌شود چرا که آن‌ها می‌توانستند به احترام زنده یاد در مراسم حضور داشته باشند بدون چشم داشتی به جایزه.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو