bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۷۴۲۵

آقای رئیسی! بازی نخورید از ما اصولگراها

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت:
 
1- سیزده چهارده سال پیش وقتی در سرمقاله کیهان از سازمان بازرسی انتقاد کردم و شما تلفنی و حتی بدون واسطه منشی به خاطر آن نوشته،مرا مرهون لطفتان کردید ،شیفته تواضع و حسن برخوردتان شدم. به خاطر همان سابقه وقتی نامزد ریاست جمهوری شدید در جایی نوشتم که گروه خون تان نمی خورد به ما اصولگراها.

2-  عده ای دوره تان کردند و وارد بازار مکاره انتخابات شدید. ادبیاتتان تغییرکرد. لحن تان عوض شد. خلق تان تنگ شد. رفتارتان در مناظره ها تند شد. این بار در جایی نوشتم چه نزدیک شده اید به ما اصولگراها.

3- دیروز در جلسه تفسیر قرآن کریم، دوباره برگشتید به روزهای مناظره. انگار نه انگار که8-9 روز گذشته است از انتخابات. کاری به گلایه هایتان ندارم. شما قاضی اید و ناگزیرم بپذیرم که بر اساس شواهد و قرائن سخن گفته اید، اما به عنوان یک آدم مطلع ناگزیرم به حضورتان عرض کنم که اطلاعات ارائه شده به شما که مبنای قضاوتتان شده، شاید"حلال" نباشد. شاید شبهه ناک باشد. شاید راست نباشد.شاید آلوده به غرض باشد. شاید بی مرض نباشد. همه این شیوه های اطلاع رسانی، یافت می شود، در دکان ما اصولگراها.

4- آقای رئیسی! سید عزیز!  مراقب اطرافیان باشید. بسیار بزرگتر ها از شما غفلت کردند و فروغلتیدند. تاریخ بعد از انقلاب مشهد را بخوانید. حتما برمی خورید به کسانی که به حرف نزدیکانشان اعتماد کردند و به سرشان آمد آنچه نباید می آمد. برخی از مشاوران و اعضای ستاد شما آدمهای کج خلق و تندخویی بودند و هستند که به فکر شان و منزلت شما نیستند. اگر خواستید برایتان توضیح می دهم حال و روز  برخی از آنها را که پیشتر مدیر دولت سازندگی بودند، و 12سال پیش صبح در ستاد احمدی نژاد بودند،ظهر به ستاد لاریجانی می رفتند، و عصر هم خودشان را به ستاد قالیباف می رساندند. چنین اعجوبه هایی داریم ما اصولگراها.

5- اسم دکتر لاریجانی آمد. می خواهم بگویم سید عزیز!  در حرم حضرت معصومه(س) به سمتش کفش پرتاب کردند و خیلی ازما اصولگراها سکوت کردیم . می ترسم حواس تان را جمع نکنید و دیری نپاید که همان کفشها به مشهد هم بیاید، و باز هم سکوت کنیم ما اصولگراها.

6- حق شماست البته که پیگیر تخلفات انتخابات باشید. اما دور و بری های شما بعضی هاشان بازماندگان همان دولت برآمده از 88 هستند که در گوشه ای از فتنه نقش داشته اند اما آن موقع با زرنگی سرشان را خم کردند تا دیده نشوند. الان همانها بلاتشبیه قران بر سر نیزه کرده اند و دارند حرف همان معترضان به انتخابات 88 را می زنند . سید عزیز!قربان جدتان بروم. بازی نخورید از ما اصولگراها.
برچسب ها: اصولگرایان رئیسی
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
تعجب این است که همه به رئیسی می تازند انگار که روحاتی قدیسه است. بابا ول کنید این بازار مکاره را که همه شما را ما مردم می شناسیم. آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
سلام . "سید عزیز!قربان جدتان بروم. بازی نخورید از ما اصولگراها." در واقع بعضی مواقع ما روی کوفیان را هم سفید می کنیم تا به هدفمان برسیم.
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
واقعیت اسنجاست که محمد مهاجری الان همان قدر اصول گراست که ناطق نوری و مرحوم رفسنجانی. خبر آنلاین هم در انتخابات رسما و بدون نقاب برای اصلاح طلبان کار می کرد.
این را گفتم که بدانید آقای رئیسی این متن را از طرف یک اصلاح طلب خواهد خواند. تازه اگر بخواند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv