bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۰۰۹

(ویدئو) برده‌های جنسی در جنگ جهانی دوم

برآورد می‌شود که ارتش ژاپن در طول جنگ جهانی دوم از ۲۰۰ هزار زن، عمدتا کره‌ای، به عنوان برده جنسی استفاده کرده است. این بردگان جنسی "زنان آسایشگر" نام گرفته‎اند. زنانی از چین، فیلیپین، اندونزی و تایوان نیز در میان آنها بودند. تاکنون تنها مدارکی که در این زمینه وجود داشت، عکس‌ها و شهادت‌های قربانیان این جنایت بود. گروه پژوهشگران اعلام کرده‌اند که تصاویر از استان یونان در چین گرفته شده که به تصرف ژاپن در آمده بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
کره جنوبی اعلام کرده است که پژهشگران این کشور برای اولین بار فیلمی از زنانی را منتشر کرده‌اند که در طول جنگ جهانی دوم مجبور بودند به عنوان برده جنسی برای سربازان ژاپنی کار کنند.  این تصاویر توسط سربازان آمریکایی که در چین خدمت می‌کردند گرفته شده است.
 
پژوهشگران دولتی در دانشگاه ملی سئول این فیلم را در بخش آرشیوی منابع مربوط به آمریکا پیدا کردند.
 
 

برآورد می‌شود که ارتش ژاپن در طول جنگ جهانی دوم از ۲۰۰ هزار زن، عمدتا کره‌ای، به عنوان برده جنسی استفاده کرده است.  این بردگان جنسی "زنان آسایشگر" نام گرفته‎اند. زنانی از چین، فیلیپین، اندونزی و تایوان نیز در میان آنها بودند.
 
تاکنون تنها مدارکی که در این زمینه وجود داشت، عکس‌ها و شهادت‌های قربانیان این جنایت بود.
 
گروه پژوهشگران اعلام کرده‌اند که تصاویر از استان یونان در چین گرفته شده که به تصرف ژاپن در آمده بود.
 
هفت زن کره‌ای که در تصویر مشاهده می‌شوند در سال ۱۹۴۴ آزاد شدند و فرد نظامی که با آنها مشغول صحبت است یک کاپیتان چینی از نیروهای مشترک چین و آمریکا است.
 
این موضوع مدتهای مدیدی است که روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار داده است. پس از پایان جنگ جهانی دوم دولت کره جنوبی همواره خواستار عذرخواهی رسمی دولت ژاپن و پرداخت غرامت به قربانیان بود.
 
ژاپن و کره‌جنوبی در دسامبر ۲۰۱۵، سرانجام بعد از سال‌ها بر سر موضوع برده‌های جنسی جنگ دوم جهانی توافق کردند. ژاپن مسئولیت خود در قبال این سوءاستفاده‌ها را پذیرفت و موافقت کرد تا مبلغ یک میلیارد ین (۸.۳ میلیون دلار) به عنوان غرامت بپردازد.
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
نفرین بر جنگ که خونریزی و آوارگی و تجاوز پیامد آن هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
و ایضا تجاوزات جنسی و ریختن خوی و غریزه کثیف روس ها و امریکایی ها و اینگلیسا در جنگ دوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نفرین ابدی بر شروع کننده جنگ دوم جهانی یعنی آلمان نازی
اريمن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
جنگ خيلي كثيف..
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین