bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۱۲۹
اطلاع رسانی تبلیغاتی؛

راهنمای 48 ساعت تفریح در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

تور کیش اگر پرطرفدارترین تور داخلی نباشد، بی‌تردید یکی از پرتقاضاترین و محبوب‌ترین تورهای کشورمان است. تورهای کیش اگرچه تنوع بسیاری چه از نظر هزینه و چه از لحاظ تعداد روزهای سفر دارند، اما تورهای دو تا سه روزه کیش در تمامی ایام سال جایی درصدر فهرست آژانس های گردشگری برای خود دست و پا می‌کنند. سفر به کیش، سفر به زیبایی‌های طبیعی، بازدید از آثار تاریخی و مهم‌تر از همه سفری تفریحی به جزیره مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. در این مقاله با اماکن تفریحی جزیره زیبای کیش را به همراهان نکست هالیدی معرفی می‌کنیم.

روز اول، صبح

پارک کیبل اسکی آکواکوم

اگر می‌خواهید بیش از 600 کیلومتر در ساعت سرعت را تجربه کنید و از اسکی روی آب‌های خیلج نیلگون همیشه پارس لذت ببرید، صبح روز اول را با، پارک کیبل اسکی آکواکوم که در ساحل شرقی جزیره، بلوار فردوسی و در انتهای پروین اعتصامی واقع شده است، آغاز کنید. در این سایت می‌توانید از اسکی روی آب با سرعتی در محدوده باورنکردنی ۲۸ تا ۶۲۷ کیلومتر در ساعت لذت ببرید. دلهره سرعت بالا را نیز از سر بیرون کنید، پیش از شروع اسکی، همه فوت و فن‌های لازم را آموزش خواهید دید. از امکانات پارک کیبل اسکی آکواکوم می‌توان به رختکن، دوش، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

به طور تقریبی آموزش‌های اولیه، لذت و تفریح روی موج‌ها و تماشای سایرین، 3 تا 4 ساعت حواستان به ساعت نخواهد بود.

رستوران‌های نزدیک برای صرف ناهار

برای ناهار در رستوران میرمهنا با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی در سوی جنوب و رستوران توتی فروتی نیز در سمت شمالی شما قرار خواهد داشت. (به نقشه نگاه کنید)

همچنین می‌توانید با مراجعه به هتل خود، ناهار را در آنجا صرف کرده و کمی هم استراحت کنید.

روز اول، بعد از ظهر

آکواریوم کیش

پس از تفریح هیجان‌انگیز اسکی و فعالیت بدنی، عصر را به دیدار ماهی‌ها، لاکپشت‌ها و سایر موجودات رنگارنگ خلیج نیل فام پارس بگذارنید. این آکواریم در ناحیه جنوب شرقی جزیره و در بلوار جهان (نزدیک مسیر دوچرخه‌سواری جنوب شرق جزیره) واقع شده است.

حدود 2 ساعتی را به دیدار دنیای زیر آب بگذارنید. سعی کنید هرچه می‌خواهید آرامش و لطافت توشه بردارید، در مقصد بعدی به شدت به آن نیاز پیدا می‌کنید.

پارک دلفین نیز در مجاورت آکواریوم قرار گرفته، می‌توانید کمی در آن قدم بزنید، و به تماشا بپردازید. اما سفر ما تفریحی است پس بی‌درنگ سراغ مقصد بعدی سفرمان می‌رویم.

روز اول، غروب

قلعه وحشت

مسیر بلوار جهان را به سمت شمال در پیش بگیرید، به میدان مرجان که رسیدید وارد خیابان پارس شده و ضلع جنوبی هتل ارم توقف کنید، به قلعه وحشت رسیده‌ایم. هیجانی مملو از وحشت و آدرنالین خالص در کیش را باید اینجا تجربه کرد، کلبه‌ای که به گفته بازدیدکنندگانشان به ‌محض ورود شما را وارد دنیایی هیجان و البته کمی ترسناک می‌کند که دیگر تا پایان راه برگشتی ندارید، جیغ راه حل خوبی است که حداقل از لحاظ روانی خود را تخلیه کنید.

با احتساب مسیر و زمان‌های ورودی حدود 3 ساعتی را هم صرف بازدید از این قلعه کردیم.

روز اول، شب و صرف شام

مجتمع بولینگ مریم

اینکه اول شام بخورید یا به تفریح بعدی بپردازید به انتخاب خودتان است. شب سراغ بولینگ مریم در بلوار دریا می‌رویم. و قبل یا بعد از آن را به صرف شام می‌پردازیم. اگر فکر می‌کنید بولینگ تفریح دلچسب شما نیست، کمی زود قضاوت کرده‌اید، در مجموعه تفریحی بولینگ مریم تفریحاتی چون بیلیارد، بدنسازی، سونا، دنیای بازی و امکانات دیگری همچون کافی‌نت وجود دارد. برای صرف شام هم می‌توانید به رستوران مجموعه مراجعه کنید.

روز دوم، صبح

مجتمع تفریحات دریایی

دومین روز تور تفریحی کیش خود را با مجتمع تفریحات دریایی واقع در بلوار اندیشه آغاز می‌کنیم. جایی که انتخاب زیادی برای انواع و اقسام سلایق وجود دارد و حداقل 5 تا 6 ساعت می‌توانید چنان غرق در تفریحات متنوع شوید که مجالی برای فکر کردن به زمان باقی نماند. غواصی، جت اسکی، پاراسل، بانانا، شاتل، قایق تندرو و اسکی روی آب از تفریحات هیجان‌انگیزی هستند که در مجتمع تفریحات دریایی گرد هم آمده‌اند. در این مجتمع امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا، سرویس‌های بهداشتی، دوش، انبار، اتاق غریق نجات و ... نیز آماده ارائه خدمات هستند. از نکات جالب توجه این مجموعه این است که گردشگران بازدیدکننده از مجتمع تفریحات دریایی بدون نیاز به حمل پول در ساحل و با استفاده از مچ بندهای الکترونیکی خریدها و پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند.

روز دوم، صرف ناهار

رستوران نهنگ سفید و توتی فروتی در نزدیکی شما قرار دارند، همچنین می‌توانید از رستوران خود مجتمع برای صرف ناهار بهره ببرید.

روز دوم، عصر

باشگاه سوارکاری کلهر

سوارکاری علاقمندان خاص خود را دارد، اگر شما هم از این گروه افراد هستید، با باشگاه (شماره تلفن 09347683391) تماس بگیرید و لذت سواری در سواحل نقره فام جزیره کیش را تجربه کنید. این باشگاه در خیابان میرمهنا قرار گرفته است.

یا دوچرخه سواری

اگر به پیشنهاد نخست سواری روی خوش نشان ندادید، اسب تنها گزینه انتخابی شما در این سفر نخواهد بود، دوچرخه را انتخاب کنید و از طولانی‌ترين و زيباترين مسير اختصاصی دوچرخه‌سواری كشور لذت ببرید. در حاشیه نوار ساحلی جزیره و دور تا دور آن، جاده اختصاصی دوچرخه‌سواری به طول 51 کیلومتر وجود دارد. بخش اصلی این مسیر به موازات خیابان جهان (خیابانی که روز اول برای بازدید از آکواریوم به آن سفر کردید) قرار گرفته است. در سرتاسر جزیره نیز ایستگاه‌هایی برای کرایه دوچرخه وجود دارند. لذت دوچرخه‌سواری در سواحل جزیره، با تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر کیش در ناحیه جنوب و جنوب غربی دوچندان می‌شود.

روز دوم، شب

اسکله تفریحی

آخرین شب از تور کیش دو روزه‌مان را در اسکله ساحلی جزیره می‌گذارنیم. اسکله‌ای که به صورت شبانه روزی پذیرای گردشگران است. از قایق‌های پدالی و جت اسکی گرفته تا قدم زدن در سواحل نقره فام و مملو از آرامش کیش تفریحات زیادی در اسکله گرد هم آمده‌اند. برای دسترسی به این اسکله سراغ خیابان سنایی و پس از آن خیابان دریا را بگیرید. نزدیکی به بازارهای خریدی همچون مریم و ونوس از دیگر مزیت این اسکله است، برای خرید سوغات و یا بازدید هم می‌توانید سری به این مراکز خرید بزنید.

سفر سلامت...

برچسب ها: جریزه کیش
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو