bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۲۰۹
آخرین جزییات حادثه هولناک

خشم پارس‌آباد از مرگ «آتنا»

خبر قتل دختر بچه هفت‌ساله‌ای که ٢٠ روز پیش ناپدید شده بود، پارس‌آباد مغان را به هم ریخت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
خشم پارس‌آباد از مرگ «آتنا» 
 
خبر قتل دختر بچه هفت‌ساله‌ای که ٢٠ روز پیش ناپدید شده بود، پارس‌آباد مغان را به هم ریخت.
 
به گزارش شهروند، این جنایت هولناک احساسات مردم این شهر را بشدت جریحه‌دار کرده است. تا جایی که اهالی پارس‌آباد در واکنش به این حادثه تکان‌دهنده با تجمع در محل ناپدید‌شدن آتنا خواهان اشد مجازات برای عامل این جنایت شدند. مردم خشمگین با حمله به محل کار قاتل، مغازه او را به آتش کشیدند.
 
مقامات محلی و قضائی پارس‌آباد هم برای جلوگیری از گسترش خشونت‌ها و بازگرداندن آرامش با حضور در جمع معترضان، برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا و مجازات عامل این جنایت هولناک را وعده دادند. 
 
آتنا دختر بچه هفت‌ساله‌ای که به طرز مشکوکی ناپدید شده بود، پس از ٢٠ روز جست‌وجوی بی‌نتیجه، پیکر بی‌جانش در حیاط یک خانه پیدا شد. پیکری که در میان حفره‌ای از بتن به طرز دلخراشی مخفی شده بود. صاحب این خانه به ‌عنوان متهم اصلی پرونده به قتل دختر هفت‌ساله اعتراف کرده است.
 
این تنها خبر رسمی است که در خصوص این پرونده مبهم اعلام شده است. پرونده‌ای سربسته با سوالات بی‌شماری که تاکنون به جز معدودی از آنها هیچ پاسخ روشنی از سوی مقامات قضائی و انتظامی به آنها داده نشده است. ظهر یکشنبه، ٢٨ خرداد بود که خبر گم‌شدن آتنا اصلانی به پلیس اعلام شد. پدر این دختر هفت‌ساله در اظهاراتش به پلیس گفت: «من دستفروش هستم و دخترم در حال بازی‌کردن با بچه یکی دیگر از همکارانم بود.
 
من مشغول کارم بودم و از دور حواسم به آتنا بود؛ اما یک لحظه متوجه شدم که هیچ اثری از آتنا نیست. همه جا را دنبالش گشتم، کل خیابان را چندبار جست‌وجو کردم. در آن خیابان دستفروش‌های دیگری هم بساط می‌کنند، از آنها و کسبه هم پرس‌و‌جو کردم اما هیچ‌کدام از آنها آتنا را ندیده بودند.»
 
به دنبال اظهارات این مرد، پلیس با استفاده از همه امکانات کار جست‌وجو برای یافتن آتنا را آغاز کرد. در همین حال با انتشار خبر گمشدن این دختر بچه هفت‌ساله همه ارگان‌های مربوطه تلاش کردند تا ردی از این دختر پیدا کنند.
 
٢٠ روز پرالتهاب در پارس‌آباد
همزمان تیمي از کارآگاهان اداره آگاهی در نخستين اقدام به سراغ دوربین‌های مداربسته خیابان پزشکان رفتند. خیابانی که آتنا برای آخرین‌بار در حال بازی‌کردن در آنجا دیده شده بود. بیش از ٦٠ ساعت فیلم دوربین‌های مغازه‌های این خیابان بارها و بارها از سوی پلیس بازبینی شد، اما به طرز عجیبی هیچ دوربینی از لحظه گم‌شدن آتنا تصویری ضبط نکرده بودند.
 
با به بن‌بست رسیدن پیگیری تصاویر، تیمی از نیروهای هلال‌احمر همراه با سگ‌های زنده‌یاب برای یافتن آتنا وارد عمل شدند و حتی عملیات جست‌وجو به حومه شهر هم کشیده شد اما نیروهای امداد‌و‌نجات هم نتوانستند اثری از این دختر بچه هفت‌ساله پیدا کنند. همزمان اهالی پارس‌آباد در فضای مجازی هم تلاش‌هایی برای پیدا‌کردن این دختر انجام دادند.
 
هشتگ‌های مختلفی برای آتنا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست و هر روز حساسیت‌ها نسبت به این پرونده بیشتر می‌شد. در این میان اما با سکوت مقامات مسئول بازار شایعات درخصوص این حادثه هم داغ شد.
 
برخی خبرها از خودکشی رباینده آتنا حکایت داشت. مردی که گفته می‌شد به دلیل عذاب وجدان اقدام به خودکشی کرده است. البته پس از چند روز فرماندار پارس‌آباد هرگونه ارتباط خودکشی این مرد با پرونده آتنا را تکذیب کرد. از سوی دیگر پلیس در ادامه تحقیقاتش چند مظنون را دستگیر می‌کند تا درنهایت یکی از افراد دستگیرشده در بازجویی‌های فنی به قتل آتنا اعتراف می‌کند. با وجود این هنوز این پرونده ابهامات زیادی دارد. از انگیزه این جنایت گرفته تا نحوه به قتل‌رسیدن آتنا و موارد بی‌شمار دیگری که از سوی مراجع رسمی بی‌پاسخ مانده است.
 
دفن پیکر آتنا در بتن
شهرام یکی از کسبه خیابان پزشکان پارس است. او اتفاقات یکشنبه، ٢٨ خردادماه را خوب به خاطر دارد: «من جلوی درِ مغازه نشسته بودم، داشتم خیابان را نگاه می‌کردم که پدر آتنا با حالتی پریشان جلوی من سبز شد، او را می‌شناختم خیابان پزشکان پاتوق بساطی‌هاست. او هم چند وقتی بود که با وانتش کمی بالاتر از مغازه من لباس می‌فروخت. از من پرسید: «دخترم را ندیدی؟» من متعجب نگاهش کردم، خیلی نگران بود، به من گفت دخترم جلوی چشمم بود، اما یک لحظه غیبش زد، جوری صحبت کرد که دلم سوخت، من هم کمکش کردم به او گفتم «تو از مغازه‌های بالای خیابان شروع کن و من هم از پایین، همه جا را گشتیم اما هیچ خبری از او نبود.»
 
او در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «در این مدت هر روز خبری دهان به دهان بین مردم می‌چرخید. یک‌بار چو افتاد که مرد معتادی که در خیابان پزشکان خودکشی کرده است، آتنا را دزدیده؛ اما بعد از چند روز معلوم شد که این خبر درست نبوده. تا این‌که چند روز پیش خبر قتل این دختر را شنیدیم.»
 
او ادامه می‌دهد: «در این مدت پلیس همه دوربین‌های مداربسته خیابان پزشکان را چندبار بازبینی کرد؛ اما مثل این‌که دوربین یک کارگاه رنگرزی که دقیقا روبه‌روی محل بساط پدر آتنا بوده، هیچ تصویری را ضبط نکرده بوده و همین موضوع باعث شک پلیس می‌شود و صاحب مغازه  كه مردی ٤٢ساله است را بازداشت می‌کنند. او آدم خوشنامی هم نیست، زن و بچه‌دار است اما خب حرف‌های زیادی پشت سرش است، حتی من شنیدم سابقه کودک‌آزاری هم دارد به همین دلیل هم برادرش پس از دستگیری او، به حیاط خانه‌اش می‌رود و به یک قسمت از حیاط که تازه سیمان شده بوده، مشکوک می‌شود، بلافاصله با بیل و کلنگ سیمان را می‌کند و جنازه آتنا را پیدا می‌کند. بعد هم با پلیس تماس می‌گیرد و به آنها اطلاع می‌دهد.»
 
اعتراضات بی‌سابقه مردم به قتل آتنا
اما خبر قتل آتنا مردم پارس‌آباد را بشدت عصبی و نگران کرده است. بر اساس تصاویر منتشرشده از این شهر، روز گذشته عده زیادی از مردم با تجمع در خیابان پزشکان، ضمن اعتراض شدید به این حادثه خواستار برخورد قاطع قضائی با عامل این حادثه هولناک شدند؛ اما این تجمع درنهایت با حضور فرماندار و دادستان این شهر و وعده‌های آنها مبنی بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت به این پرونده پایان یافت و با حاشیه‌هایی هم همراه بود.
 
محمد یکی دیگر از کسبه خیابان پزشکان درباره واکنش مردم پارس‌آباد و تجمع اعتراض‌آمیز آنها در مقابل محل کار قاتل آتنا به «شهروند» می‌گوید: «مردم شهر از این خبر خیلی عصبی و نگران شدند. آنها خواهان مجازات قاتل هستند. جلوی مغازه رنگرزی او شعار می‌دادند. چند نفری هم با سنگ شیشه‌های مغازه را شکستند و آن‌جا را به آتش کشیدند. عده‌ای هم در مقابل خانه او تجمع کردند که با دخالت پلیس متفرق شدند. هرچند من این برخوردها را تأیید نمی‌کنم اما خبر قتل آتنا احساسات مردم پارس‌آباد را بشدت جریحه‌دار کرده است.»
 
خشم پارس‌آباد از مرگ «آتنا» 
 
قتل همزمان با مفقودشدن آتنا
در همین حال ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از عزم جدی دستگاه قضائی استان برای رسیدگی سریع و فوق‌العاده به این پرونده و صدور حکم و اجرای آن خبر داده است.
 
او در گفت‌وگوی در تشریح بخشی از جزییات این حادثه گفت: «در پنجمین روز مفقودیت نتیجه تحقیقات به شناسایی یک فرد مظنونی ختم شد و با صدور دستور قضائی این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد و در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد. به دستور دادستان مرکز استان این پرونده به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و  تحقیقات مفصل و مبسوطی از این مظنون انجام شد نهایتا در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که آتنا اصلانی به قتل رسیده است و جسد وی در محیطی که متعلق به این مظنون بوده، کشف شد.» به گفته این مقام قضائی، پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی را ٢٠ روز پیش اعلام کرده است؛ یعنی آتنا همان روزی که مفقود‌شده به قتل رسیده است.
برچسب ها: پارس آباد آتنا مرگ
bato-adv
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
مسئولین تا کی مردم باید شاهد این مصیبتها باشند؟چرا خود را به کوچه علی چپ زده اید.چرااین اوضاع مدام در حال اتفاق است؟تاکی تقصیرها را به پای این یکی وآنیکی می اندازیدوخود را تبرئه می کنید.وای بر شما.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
عمل کثیف قاتل آتنا در ذهن ایران خواهد ماند وباید جزای کار زشتش رو ببینه اما شایست است مردم فهیم والبته داغدار پارس آباد نسبت به خانواده قاتل نامهربان نباشند چون آنها کنهی ندارن و خودشون قربانی اند.
رضا پویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
آتنای عزیز داغ تو ایران را غصه دار کرد نفرین به کسانی .....
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
اینکه میگن دربازجویی ها به قتل اعتراف کرد غلط محض؛شما 15 روز این آقا رو مثلا بازجویی کردید و نتونستید بفهمید تازه وقتی خودش به خانمش پیام میده میگه مواد تو اون بشکه قایم کروم و اونا میفهمند دروغ گفته و جسد دختره است؛و جسد رو هم از تو پارکینگش درآوردید بازهم قتل و قبول نکرده و گفته مال کسی و گفته مواد توش گذاشتم......خسته نباشن بازجوهای محترم که 15 روز از حالات ی قاتل هم نتونستند پی ببرن اون اینکارو کرده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
باز هم جنایت ، باز هم اعدام ، باز هم کارشناسان
شخصی دوباره جنایتی انجام داده که قطعا تاوان کارش رو خواهد دید و ما هم طوری قاتل نابود کردیم که انگار قرار نیست تاوان کارش رو ببینه همیشه فکر کنیم شاید رفتار و اخلاق ما انسان هاست که قاتلی بوجود میاد آیا ما امروز حواسمان به بچه ها خودمان هست چقدر مورد آزار و اذیت های جنسی قرار می گیرند و خیلی موقع ها سکوت می کنند یا روابط غلط دارند در مدارس ببنید در جامعه ببنید و همیشه در سکوت جامعه پنهان میشه خیلی چیزا و رفتارهای ما انسان هاست که در جامعه است منجر به جنایتی بزرگ میشه امروز اعدام دیگر در کشور ما طبیعی شده در کشوری که نماد فرهنگ های بزرگ ولی متاسفانه به علت خیلی کم کاری ها خیلی بی فکری ها منجر به خیلی چیزها در کشور شده متاسفانه همه هم دیدن و شنیدن روزی شنیده میشه سربازی کلانتری را به تیر بست و خودکشی کرد ، در مترو تیرانداری شد ، تجاوز و .............
و امیدوارم روزی دنیایی بدون جنایت باشه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۱
تبریز زنجان بیرلیگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
روحون شاد اولسون قیزیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
لکه ننگ رو از بین ببرید.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
عزیزم..........اون کثافت رو باید تیکه تیکه کرد........حرومزاده ی بیمار.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
متاسفم که هر چی به ذهنتون میاد اینجا می‌نویسید. هر جرمی مجازاتی داره اما شما حق ندارید به دیگران نسبت حرامزادگی بدید. این حرف شما حد شرعی داره
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
شما واسه خودت متاسف باش که به اصطلاح مودب و روشنفکر هستین و قانون مند!!! حد شرعی!!! جمع کن بابا.اگه این بلا سر خانواده خودت هم میومد همین چرت و پرت ها رو میگفتی؟؟؟ برو با همون قوانین و حد شرعی خوش باش.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آفرین. شما بشین اینجا فحش بده. بالاخره هر کس درونیات خودش رو باید یه جا خالی کنه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
در جواب علی: دوست عزیز، شما داری مو رو از ماست میکشی بیرون...هر انسانی از شنیدن این خبر داغون میشه...درد اینه که ما ادعای مدیریت جهان داریم ولی هنوز نتونستیم ، مشکلات روحی روانی جامعه را کمی کمتر کنیم...واقعا خودتو جای پدر یا مادر این بچه بگذار تا کمی حداقل سکوت کنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
در جواب ناشناس: دوست عزیز ممنونم که حداقل به من فحش ندادی. ما هیچگاه نمی‌تونیم درد اون پدر و مادر رو درک کنیم. این همه دوستانی که کامنت گذاشتند از این موضوع ناراحتند ولی کسی این لقب رو به کار نبرده. شما در بقیه کامنت‌ها هم دقت کنی ردی از فحش این آقا رو خواهی دید. در ضمن، شرایط مشابه این برای یکی از دوستان من پیش اومد و هیچگاه نه به اون فرد و نه به خانواده‌اش توهین کرد و فقط می‌گفت مملکت قانون داره. همین!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
وقتی ما بلد نیستیم جواب همدیگر رو بدون توهین بدیم و وقتی کسی رو که از ما انتقاد (حتی نادرست) می‌کنه دشمن خودمون می‌دونیم، چه توقعی از کل جامعه می‌شه داشت؟ یکی از اصول بدیهی مدیریت رفتار اینه که موقع خشم بر خودت مسلط باشی... این یه مورد حداقل به خودمون مربوطه. ممنون از دوستانی که نظرشون رو با احترام بیان کردند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
منم با نظر مصطفی موافقم.باید با این جرائم هر چه بیشتر وشدیدتر برخورد کرد تا دیگه کسی فکر اینکونه جرائم رو تو سرش نداشته باشه.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
علی من نمیدونم توی ذهن تو چی میگذره !!! الان شدی معلم اخلاق و ادب!! من بی ادب و بی اخلاق. تو خوب. ولی این حرومزادی کثیف رو باید به فجیع ترین شکل مجازات کنن تا دل تمام مردم شاد بشه.شما هم برو به مجرمین و بیماران جنسی و روانی درس ادب و قانون بده و بشین بگو که باید با آرامش و محترمانه با این افراد برخورد کرد.خانواده ی این ملعون هم از خون همین بیمار هستن که 2 روز دیگه بیماری مثل پدرشون به جامعه تحویل میدن! یه جوری میگی خانواده که انگار این از خانواده ی خودش جدا بوده.لطفا فاز ادب و اخلاق و منطق نگیر به خودت و سکوت کن معلم ادب و اخلاق!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
حق با علی هست. خانواده متهم(برادر و همسر مظنون) در معرفی کردنش نقش داشتن و بدون کمک اونها قاتل اعتراف نمی کرد.
عطیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
اینقدر فاجعه عظیم هست که بدترین بلاها و شکنجه ها باید بر سر قاتل آمد. علی آقا الان جای درس اخلاق و ادب و درس قانون نیست .حالا شما برای یک هموطنت حکم صادر کن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
قاتل بی رحم را باید هرچه سریعنر مجازات کنند
خانواده اش باید از شهر بروند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
خانواده اش چه تقصیری دارند ؟؟ نباید خشم باعث اشتباهمان شود
مژگان
Germany
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بیچاره خانواده قاتل... بیچاره زن و بچه اش... فکر کن همچین داغ ننگی خورده رو پیشونیشون، چاره جز آوارگی ندارند... آخه مردک، تو به زن و بچه ات فکر نکردی؟ قابل توجه کسانی که میگن تجرد، باعث میشه مردها از این کارا بکنند. نخیر. این یه بیماری و مرض روحیه که با داشتن 10 تا زن هم درست نمیشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
قطعا بايد با اشد مجازات باهش برخورد كرد ولي خانوادش چه گناهي دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
چه بلایی داره سر این کشور میاد؟؟؟؟؟؟اخلاق چی شده؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
لولو برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آقا مدت زیادیه که فقط داریم اسمها و عقبه ای رو یدک میکشیم که الان فقط اسم هستند متاسفانه
از پیر و جوان و کودک چیزایی رو میبینی که دیگه فکر نکنم به قبل برگردیم
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
این امنیتی است که رییس جمهور محبوبتان وعده اش را داد
ناشناس
Germany
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خانواده اش و مدرسه اش مقصر اصلین ک به اموزشی ندادن البته ن فقط مدرسه و خانواده اتنا ک کل این مملکت مقصریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بچه ها خصوصا دختر بچه ها باید در مدارس با مسایل جنسی آشنا بشن باید برای بیماران جنسی وکودک آزار فکری اندیشید این مملکت که فکر مرده از کانون های روانشناسی وجامعه شناسان اروپا وامریکا باید کمک گرفت شما که این علوم را قبول ندارید یک شهر یک خیابان یکی خودکشی میکند همه دستفروشند یک کودک بیگناه به فجیح ترین وضع قربانی میشود این تصویر ایران است میلیارد ها تومان پول مردم را میدزدند سوار خودرو های شیشه دودی یک میلیاردی میشن فقط انرژی صرف این میشود کسی دیگر نیندیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بله من هم موافقم باید ریشه ای حل بشه نه میوه ای
متاسفانه ورود تکنولوژی به ایران و تطابق اون با مسائل جامعه شناسی و اخلاقی بسیار کند و کمه
و اینکه تا کی از آزادی اطلاعات بخصوص جنسی بین کودکان رنج ببریم
؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آشنایی با روان شناسی و جامعه شناسی درست. ولی اگه بچه با مسائل جنسی آشنا بشن دیگه کسی نمی دزدتشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
باز سروکله این امریکا دوستان و اروپا محوران پیدا شد.
اخه قشنگ یعنی اونجا این اتفاقا نمیفته؟اونها که اشنا شدن از شر این مردان بالهوس در امانن؟چی برای خودت می بافی؟
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
دوست عزیز و با ادب
میشه بری برای من آمار جرم و جنایت کشوری مثل ژاپن یا کشورهای اسکاندی ناوی رو در بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه تحقیق هم در مورد رابطه دین و اخلاق و انظباط هم در کشور ژاپن داشته باش
دوست خوبم بدون تعصب به موضوع نگاه کن
ما خیلی عقب افتاده تر از اونیم که فکرش رو میکنی
بله همه ی مسائل ریشه ای به هم ربط دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
ای وای ای وای آخه خدایا این طفل معصوم چرا باید به این سرنوشت دچار شه خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بخاطر طلاهاش خفش کرده تجاوزی در کار نبوده علکی جو ندید لطفا
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
فرارو خواهشن کسانی که چنین کامنتی میدن ایپیشون رو در اختیار پلیسی چیزی بزار . ذهن اینا طرفدار قاتل هستند و احتمالن هم مرتکب عمل خلافی شدند که از قاتل حمایت میکنند
وظیفه پلیس بررسی این موارد و کشف حقیقته .
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آدم نفهم ! شخصی که پدرش دستقروشی میکنه طلاش کجا بوده؟؟ بیمار جنسی رو باید تیکه تیکه کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
از این اتفاقات همه جای دنیا هست ولی چرا تو این مملکت داره روز به روز بیشتر میشه؟ حتما یه جای کار در این جامعه ایراد اساسی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
همیشه توی این مملکت بوده فقط ما بخاطر گسترش جریان اطلاعات متوجه میشیم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
من دیشب که این خبر رو خوندم برای این بچه مظلوم گریه کردم وچند ساعتی آرامش نداشتم .چه حیواناتی در این کره خاکی زندگی میکنند کسی که خودش بچه داره چطور ممکنه به این حرکت فوق شنیع و ماورا جنایت دست بزنه . ضمن تایید نظر ناشناس ساعت 11:07 امیدوارم این واقعه مسئولین مخصوصا مجلسیها را برای تدوین قوانینی پیش گیرانه نه شدید کردن مجازات موجود که این اعمال را بخشکاند یا حجم وسیع جرم وجنایت موجود جامعه در این کیفیت مثل تجاوز به عنف را بکاهد تکانی بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بجز آه و حسرت و ریختن اشک چه میتوان گفت
اون عزیز که گناهی نکرده که بگیم خدا رحمتش کنه
اون کثیف ملعونی که این جنایت را انجام داده بگیم چکارش کنید .
مگر اعدام که باید ور وسط همان شهر زنده زنده به آتش کشیده بشه ، داغ پدر و مادر و مردم را سبک میکنه .
خدایا به کجا میرویم ما ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آتش زدن مردم که سنت داعشه دوست عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
جامعه و افراد آنقدر پیچیده و غیر قابل پیش بینی شده که خیلی باید مواظب عزیزانمون باشیم.مخصوصا دخترای کوچک که مثل گل ،ظریف ،ساده و مهربان هستن.فقط خدا یه قدرتی به پدر و مادرش بده تا بتونن این مصیبت رو تحمل کنن.
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آخه چطوردلش آمده
ناشناس
Germany
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
متاسفم واقعا متاسفم
كاش اينقدر خشم نداشتيم
كاش عصباني ترين مردم جهان نبوديم
كاش سلامت اعصاب و روان رو بدور از تابوسازيهاي بيمورد ياد ميداديم و ياد ميگرفتيم
كاش اقدام عملي ميشد
كاش عزيزان پر سروصدا و نگران و دلواپس اندكي نگران اين وضعيت عصبي و عصباني بودند
عميقا متاسفم حيف قرباني شدن اين طفل معصوم
شديدا متاسفم
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
... بمیرم ، عزیزم
اشکم دراومد
اختلال رفتار جنسی ، بیماری بزرگ روان - تنی در ایران امروز ماست . بیماری که ریشه در دوران زیر ده سالگی دارد. تجربه ثابت کرده سخنرانی ، وعظ ، تاریخ خوانی و ... تعامل شفاهی محض ، چاره ساز نیست ، اظهارات اخلاقی کلیشه ای نیز درمان نیست .
جامعه باید در حوزه ذهن و بدن واکسینه شده و بیماری های ایروتیک از همان مقاطع تحصیلی پایه تشریح شود .
متاسفانه جامعه ما مبتلا به سیاست و امنیت زندگی بوده ، حواس جامعه متمرکز به مقولات جدی بهداشت روانی و رفتاری نیست .
سوختم خبر را خوندم .
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سند 2030 دقیقاً میخاد اینهارو به کودکان آموزش بده
که یکی به بهانه قرآن یا دادن یکی به بهانه استخر رفتن به بچه مردم تجاوز نکنه
فرارو جون مادرت منتشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بچه ها باید یاد بگیرند که بدن انها نباید کسی به راحتی به انها دست بزند یا لمس کند یا ببوسد سند 2030 میخواهد به انها اموزش دهد که بدن شما نباید مورد دسترسی فراد قرار بگیرد اگر این موارد را بچه ها یاد بگیرند دیگر کسی به این راحتی بچه ها را اغفال نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
الان هی دلواپس ها سند 2030 رو لغو کنن- متاسفانه عواقبش دامن مردم عادی و بیچاره رو میگیره
omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
اگه قرار بود با سند2030 تجاوز از بین بره،اول از همه باید تو آمریکا از بین میرفت
نه اینکه ازهر سه زن،یک نفر تجربه آزار جنسی داشته باشه
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
آقا omid درسته ما با دولت آمریکا مشکل داریم ولی در آمریکا هیچکس جرات نمیکنه به یه کودک دست بزنه یا او را ببوسه. حتی یک بوسه عادی از روی علاقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
ضمن اینکه باید مجرم به اشد مجازات برسه باید فکر جدی برای روح و روان این مردم بشه که خیلی راحت یک شهروند معمولی عقده ها و اختلافات و خشم فرو خورده خود را به شنیع ترین وضعی که نمونه اش رو حتی در چتنیک های صرب در بوسنی و نازی ها هم کمتر می بینیم خالی می کنه .به خدا قسم موضوع روان پریشی و کنترل رفتار در جامعه ما به اندازه بحران آب جدیه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
مردم مهمترين نقش رو در پيشگيري از وقوع اينگونه جرائم دارند. تنها نبايد به ابراز تاسف پس از وقوع جرم و جنايت اكتفا كنيم. همه ما بايد نسبت به كودكان و افراد آسيب پذير جامعه كه ممكن است در معرض چنين خطراتي باشند ، احساس مسئوليت بيشتري كنيم. هر گاه كوچكترين احتمال وقوع جرم مي دهيم بايد مداخله كنيم و حداقل پليس را در جريان قرار دهيم.
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
حالا خانواده این دختر نازنین باید چند ده میلیون به خانواده ای که چنین جانوری را تربیت کرده باید بپردازند! و در صورت نداشتن پول ازاد شود!
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
دولت باید تفاوت دیه رو بده تا این مجرم به جزاش برسه ..
ناشناس باهوش
Germany
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
مطمئن باش اگه دیه ای بخوان خود مردم پارساباد پرداخت میکنن تا این ادم کثیف به جزای اعمال ننگینش برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
یکی از رو وجدان من متقاعد کنه چرا باید به خانواده این آدم دیه بدن؟ اینکه قتل اولشم نبوده ظاهرا. هر کی ام کشته مونث بوده. اینا تا حدود زیادی اثرات نفرت از زنه مشکلی که خیلیا باهاش درگیرن.
اردلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
میگن قاتل، نزولخوار درجه یک شهر پارس آباد بوده. همونایی که بهش بدهکار بودن پول دیه اش رو میدن. خدا رو شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
شماره حساب بدند همه پول واریز می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
هر چی میکشیم از سیاسون کثیف میکشیم که مسائل اصلی کشور از جمله اخلاق و اقتصاد و ... رو به گند کشیدن و عین خیالشون هم نیست زیر پوست شهرها چه اتفاقی میافته
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
دیگه زیرپوستی نیست برادر، شده اظهر من الشمس. شده روز روشن. شده هر روزه!! :-(
اندوه این غصه های هرروزه، بی پایانه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
مخالفان آموزش مسائل جنسی شریک جرم این بیماران هستند. در تک تک این فجایع سهیم هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
هر درم از این باغ بری می رسد این بود مدینه فاضله نخواستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
مثل تمام جنایتکاران متجاوز جنسی که بسیارند؛ احتمالا این متجاوز پست و رزل به جمله ای مانند اینکه شیطان گولم زد و شیطان در جسمم رفت و پشیمانم و اینجور حرفها بسنده می کند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
اونایی که تمام قد جلوی سند 2030 وایستادن باید پاسخگوی اینجور اتفاقات باشن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
اینا از آگاه شدن جامعه میترسن. حالا یه آتنا یا هزار تا قربانی بشن.
omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
تو آمریکا هر 107 ثانیه به یک نفر تجاوز میشه
ولی همه ش تقصیر دلواپس هاست که جلوی سند 2030 رو گرفتن رشد 1472 درصدی تجاوز سوئد هم تقصیر دلواپساست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
متاسفانه يك عده بيمار جنسي و رواني در جامعه بدون آگاهي مردم و شناخته شدن در حال پرسه در جامعه و گرفتن قرباني از بين كودكان و زنان مي ياشند وقتي دولت خواست با آموزش به كودكان در نحوه برخورد با انها جلوي اين جنايت ها را بگيرد يك عده بيمار جنسي از نوع ديگر دولت را متهم كردند مي كه ميخواهد به كودكان اموزش خود ارضايي بدهد
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
آقا امید سوئد؟!!
اصلا میدونی کجاست و چجوریه!!
ناشناس
France
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
این همه جنایت و تجاوز توی این مملکت میشه. پلیس آگاهی خوابشون برده !!!
دلواپسها هم فقط به فکر غارت خودش و گیردادن به قراددهای تجاری هستن.

عایا علم الهدی نسبت به این موضوع هم حساسیت نشان خواهد داد یا فقط از دست کنسرتها می نالد!
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
درد، درد است چه ستایش چه آتنا!

خدا به خانواده این دختر مظلوم صبر بده
یاشار ص درابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
من از اهالی شهر پارس آباد و از موضوع مطلع هستم. میخام به این مساله از بعد دیگه ای نگاه کنم:
پلان اول: روز 28 خرداد آتنا گم می شود. همه دوربین ها کار می کرده به غیر از دوربین مرد سابقه دار بدنام که آتنا دقیقا روبروی درب کارگاه همان مرد ناپدید شده است.
پلان دوم: مرد قاتل 5 روز آزادانه فرصت داشته و پدر آتنا را دلداری می داده و با آرامش در پی اجرای نقشه شوم و یا حذف آثار جنایت بوده است. شاید هم در این 5 روز آتنا در مخفی گاه متهم زنده بوده است.
پلان سوم: ماموران و سیستم قضایی شبانه روزی بدنبال آتنا بودند و در طی چند روز اول به مغازه متهم آمده و پس از بررسی بدون دستگیری وی بر می گردند و متاسفانه پس از 5 روز به این نتیجه می رسند که احتمال قوی مظنون همان مردی است که دوربین مغازه اش خاموش بوده و بدنام و سابقه دار است و آتنا دقیقا جلوی مغازه وی ناپدید شده.
پلان چهارم: مرد متهم با گذشت دو هفته ادعای بی گناهی داشته و برادر و همسر متهم پس از مشکوک شدن و بررسی دقیق پارکینگ راز جنایت را افشا می کنند. پس از افشای جسد متهم اعتراف کرده. چه بسا اگر کمک برادر و همسر متهم نبود، این راز برای همیشه سر به مهر بود.
پلان پنجم: با کشف جسد، دادستان محترم در مصلی شهر سخنرانی و مردم را به آرامش دعوت می کند، بنده در مصلی بودم و خشم مردم را در طی سخنان ایشان دیدم. در طول سخنرانی فقط صحبت از هیبت و هیمنه سیستم قضایی و پلیسی بود و کوچکترین اشاره ای به جزییات حادثه و انگیزه و دلایل نداشتند و بدین ترتیب زمینه برای شایعه سازی فراهم می شد.
نتیجه گیری: در طی مدت گم شدن آتنا در یک شهر کوچک با بافت سنتی ، پلیس کمترین نمره را در کشف راز این جنایت و ای بسا چلوگیری از اقدامات بعدی متهم داشته. مرد متهم 5 روز آزاد بوده و در نهایت هم با کشف جسد توسط برارد و همسر متهم راز آشکار شد. پس نقش سیستم پلیسی و امنیتی کجاست؟ چطور آتنا در مقابل کارگاه مرد سابقه دار که دوربینش هم خاموش بوده، گم شده و 5 روز وی آزادانه در پی رد آثار ماجرا بوده؟؟ چرا سیستم قضایی جزییات حادثه را شفاف و دقیق بیان نمی کند تا شاید درس عبرتی برای دیگران باشد؟؟ شاید جزییات این ماجرا باعث آگاهی والدین و مراقبت بیشتر از کودکانشان شود. چطور فرد سابقه دار کودک آزار آزادانه در اجتماع فعالیت داشت؟؟؟ چطور پدر آتنا با آگاهی از سابقه متهم، به آتنا جازه داده برای استفاده از دستشویی و آب خوردن بارها به کارگاه متهم برود؟؟؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر؟؟؟
آتنا قربانی خشم و عقده فروخورده و ناآکاهی و کم کاری جامعه شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بدین ترتیب پس قاتل هم بی گناهه چون دست خودش نبوده.همه مقصرن بجز قاتل.
بااین تحلیل ارائه دادنت
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
عزیزم کجا بره دستشویی.
تو این مملکت یه دستشویی عمومی نمیسازن.
تهران که پایتخت باید منت متولی مسجد را بکنی که شاید اونم شاید بزاره از دستشویی استفاده بشه
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
روحون شاد اولسون

از اخلاقیات دور شدیم
دروغ
کلابرداری
دزدی
و...

خدا به دادمون برسه
مژگان
Germany
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بیچاره خانواده قاتل... بیچاره زن و بچه اش... فکر کن همچین داغ ننگی خورده رو پیشونیشون، چاره جز آوارگی ندارند... آخه مردک، تو به زن و بچه ات فکر نکردی؟ قابل توجه کسانی که میگن تجرد، باعث میشه مردها از این کارا بکنند. نخیر. این یه بیماری و مرض روحیه که با داشتن 10 تا زن هم درست نمیشه...

بهتره برای پیشگیری، خانواده قاتل خصوصا فرزندش، تحت پوشش روانشناسی قرار بگیره وگرنه گرگ زاده، چاره ای نداره جز اینکه گرگ بشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
براي اتنا اشك ريختم كليپي ديدم واقعا خدا صبر بده پدر و مادرش رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
منم دیدم. ناراحت شدم. نتونستم دوباره ببینم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بسيار متاسف شدم.. فقط خدا به پدر و مادر اين طفل معصوم صبر بده. متاسفانه اخلاق مدت طولاني ست كه از فرهنگ و جامعه ما رخت بربسته و هيچ سنخيتي نه تنها با دين ما كه با فرهنگ ارزشمند نياكان ما هم ندارد. بايد بگويم هم مسئولين محترم انتظامي و فرهنگي ما از يك سو بايد در امر فرهنگ سازي كوشا باشند و هم از سوي ديگر پدر و مادرها مي بايست بيشتر مراقب جگر گوشه هاي خويش در اين آشفته بازار باشند. دلم به درد آمد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
قاتل را بیندازید جلوی شیر باغ وحش و صحنه را مدام در تلویزیون نشان دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
در قانون کشور مجازات برای همچین جرمهایی تعریف شده. این پرت وپلا ها چیه بعضی ها می گن.
ترویج خشونت بسیار خطرناکه متوجه هستی شما؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
حال زن و فرزند قاتل دست كمي از خانواده مقتول ندارد. بايد به هر دو خانواده كمك كرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
خدا خیرت بده که دو طرف رو با هم دیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
یعنی چی؟ چی کار کنن مثلا؟ دیه رو دو برابر کنن حالشون خوب میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سوالی که هست اینه که آیا در زمان سابق هم این شدت فجایع جنسی رو داشتیم ؟ فکر نکنین که این همه محدودیت باعث شده مردم ایران تبدیل به بیماران جنسی بشن و هراز گاهی یه جا گندش در بیاد ؟ (فرارو چطوری بنویسم که تایید کنی ؟ )
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
خدای من خدای من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
در کشورهای بی دین کافر و بی قانون غربی وقتی کسی سابقه کودک آزاری داره باید ساکن محله های خاصی باشه که مثلا مدرسه تا شعاع مشخصی ازش وجود نداشته باشه یا اینکه اهالی محل در جریان قرار میگیرن که طرف سابقه کودک آزاری داره و ..... ولی خوب خدارو شکر ما تو ایران از این لوس بازیا نداریم
ناظم مدرسه پسرانه رو که خاطرتون هست؟
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
يكي از دلايلي كه ميلي به بچه دار شدن مجدد ندارم ترس از اجتماع و آينده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
دقیقاً من هم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
فرشته کوچولو مظلوم. دل آدم بدرد می یاد. خداوند به پدر و مادرت صبر بفرماید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1. تسلیت عرض می‌کنم به خانواده آتنا. ما رو هم شریک غمتون بدونید.

2. قاتل شاید هیچ وقت فکر این روز رو نمی‌کرد. لغزش در کمین همه ماست و همه باید به خدا پناه ببریم.

3. از مردم پارس‌آباد می‌خوام به جای ایجاد تشنج به خانواده آتنا تسلی بدهند.

4. دوستانمون در کامنت‌ها ذکر کردند که باید به خانواده قاتل هم کمک بشه. اون بندگان خدا که نقشی در این جنایت نداشتند.

5. خدا به همه ما ادب بده که در هنگام خشم هر چیزی رو به زبان نیاریم و ننویسیم. آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
حیف که این طفل معصوم و زیبا قربانی یک گرگ صفت شد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
حیوانی درنده همچون گرگ هم چنین عملی در حق هم نوعش نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
باید از مدعی معروف مدیریت جهانی و همفکرانش بپرسیم که چرا جامعه در این حد بیمار و روانی داره!!! استاد عباسی و رائفی پور ، که اعتقاد دارین همه اروپایی ها زنازاده هستن، اینو چی میگی؟
محمد زاهدانی
Netherlands
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
با عرض تسلیت و همدردی با خانواده داغدار این فرشته ی کوچک، از خدای مهربان صبر جمیل برای این عزیزان درخواست داریم، و از مسوولیت پذیری و تعهد برادر و همسر متهم نیز سپاس گذاریم

از طرف هموطنانتان در سیستان و بلوچستان
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
وقتی خبرروشنیدم بسیارتاسف خوردم.قابل توجه اونایی که ازسند2030دفاع میکنند،لطفااطلاعات خودشون رودراین زمینه بالاببرن یالاقل یه باریه نگاهی به متنش بندازن.اگه این سندفایده ای برای کشورماداشت هیچوقت شخص اول مملکت،یعنی رهبرمحترم باهاش مخالفت نمیکردن،ایشون همیشه دنبال صلاح مملکته وچیزی که بااسلام مغایرت نداشته باشه رومخالفت نمیکنن.درواقع این سنددنبال آموزش همجنسبازی،روابط سکسی،و.... .است که فارق ازشریعت مطمئناانسانهایی که عاقل هستندراضی نمیشن بچه هاشون به انحراف کشیده بشن وبلایی که سرغرب اومده سراونام بیاد.وحتی درجامعشون امنیت راه رفتن نداشته باشن..ودرواقع این فردقاتل یک نمونه ازانسانهایی بیمارروانی جنسی. اگه این سندکه سرشارازاین مسائله درکشورمااجرابشه.زیادشاهداین اتفاقات خواهیدبود.حتی دراطراف خودتون....
ویه چیزخیلی مهم تردوست محترمی که ازسنددفاع میکنین،یعنی دیگه عشق امام حسین(علیه السلام) ونمیخواین،قرآن وخداهم نمیخوایین....تواین سنداین چیزاودفاع ازاوناممنوعه...یعنی برگشتن به جاهلیت محضض...قضاوت باخودتون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سلام دوست عزیز. خوب بود اگر مرجع ذکر می‌کردی که کجای سند 2030 حاوی این مسائلی است که فرمودید. اینطوری ما هم آگاه می‌شدیم. سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
تو میگی بچه ها مسائل ندونن بهتره(ندانستن=جهالت) بعد آخر سر میگی اجرای سند یعنی برگشت به جاهلیت محض. اینجوری کسیو نمیتونی توجیح کنی. بیشتر تلاش کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
خدایا به کجا پناه ببریم از دست این آدما؟
هموطن، دوست عزیز، برادر، برو فقط یه بار متن سندو بخون و اینقدر مثل طوطی حرفای دیگرانو تکرار نکن.
همه میدونن چرا جلوی اجرای این سندو گرفتن.
آخه تا کی میخواین خودتونو به اون راه بزنین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
آخه پدر بی فکر !!!!آدم بچه رو می فرسته مغازه یک سابقه دار متجاوز به عنف آب بخوره.خانما بچه ها رو از چشم خودتون دور نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
بايد بپذيريم فرهنگ نابود شده و فكر و تعقل در وفرار و كارامون نيست
طرف هر كاري بكنه با توبه و گريه درست ميشه
مشكل اينه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
چرا خبر گزای فارس از این جنایت گزارش نمی دهد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
واقعا حیف حیوان با وفای سگ که خوراکش گوشت نجس این بی شرف باشد باید او را به درد آور ترین شکل سوزاند.بخدا حالم و خراب کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
دختر بیگناه مثل دسته گل رو زیر خاک فرستادی جنایتکار ملعون.خدا نگذره از کسی که تو اجرای حکم کسی کوتاهی کنه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
با عرض تسلیت عمیق برای خانواده اتنا عزیز و تمامی ایرانیان گرانقدر.
در لابه لای اخبار دقت کنید که اشاره شده قاتل اعتیاد داشته.
اغلب حوادث در کشور ما ریشه در اعتیاد دارد.
اگر به اندازه برخورد با مثلا فتنه 88 با اعتیاد برخورد میشد الان ریشه کن شده بود
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
باید زجر کشش کرد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
یه مجرم تا در دادگاه محکوم بشه پدر صاحب شاکی از لحاظ مالی ,زمانی و از همه مهمتر عصاب در میاد تا مثلا زندانی بشه اونم چه زندانی بخور و بخواب بعد حالا همینم یهو عفو میخوره ایا این سوال را از مسئولینی که به هر بهونه ای عفو میدن نباید پرسید ایا به شما ظلمی شده که عفو میدید ایا رضایت فرد شاکی در این بخششها لحاظ میشه که در غیر این صورت و به هر توجیهی ایا …؟
نیما بیگ زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
آقای قتل رو با اره برقی در بهترین حالت زجر ارش کنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وفادار
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
این هم عواقب ازادی دولت روحانی خدا می دونه اگه سند ۲۰۳۰امضا می شد چی می شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
از گزافه گویی درباره ارتباط دادن تروریستهای تهران به روحانی خسته شدی حالا حرف پر و پلا میزنی تا به زور این قاتل رو به روحانی مربوط کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
وفادار جان اینقدر احمق نباش، تا کی جهالت ؟! بچه های ما باید به شکل درست و اصولی این مسائل رو یاد بگیرن ، که تا حدی بتونن خودشون از خودشون مراقبت کنن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
اصلا 2030 را خوندی ؟ چرت میگی!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
این چه ربطی به آزادی داره ،پس اگر اینطوره تو کشورهایی که آزادی دارن مردم باید همدیگر رو تیکه تیکه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
حالا هی بگین امنیت داریم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
مسوولین همین که تو این کشور هر روز بمب منفجر نمیشه رو میگن امنیت.
وگرنه من که مورد دیگه ای از امنیت تو این کشور نمی بینم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
به نظر بنده این جنایت ها نتیجه ناهنجاری ها و بی عدالتی های اجتماعی ست. کاش میشد همزمان با اعدام این شرور ها که زاییده ی همین نابسامانی کشورمان است یک مسئول خطاکاری هم اعدام میشد.
bahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
واقعا خیلی بی شعورا بعضیا یعنی چطور میتونن با بچه هفتاساله هم ازین کارا کنن واقعا براشون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
عزیزم کار از شعور گذشته. حرف سر فاجعه اخلاقی و اجتماعیه قربون شکل ماهت برم...
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
این دختربچه چهار روز شکنجه شده و از ترس قالب تهی کرده ایا واقعا خانواده قاتل بی خبر بوده؟! پلیس چرا در پی این همه تجاوز و قتل اقدامی نکرده؟! اگر جسد این طفل معصوم توسط همکار قاتل پیدا نشده بود خدا می داند تا چند سال دیگر زنان و دختران و کودکان قربانی این وحشی می شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
این مردک بخاطر قرض این کار را انجام داده. کاش یک سیستمی داشتیم که مقروضین مجبور به این کارها نمیشدند.
انیسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خدایا این بچه چی کشیده. خدا به بچه های ماها رحم کنه من به عنوان یه زن طاقت ندارم بچم خار بره توی دستش. همچین اتفاقی بیفته خودمو تیکه تیکه میکنم. خدا لعنت کنه باعث این اتفاق رو
انیسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خدایا این بچه چی کشیده. خدا به بچه های ماها رحم کنه من به عنوان یه زن طاقت ندارم بچم خار بره توی دستش. همچین اتفاقی بیفته خودمو تیکه تیکه میکنم. خدا لعنت کنه باعث این اتفاق رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خب فاجعه از همینجا شروع میشه خواهر من. اونجایی که مادرهای این مملکت دلشون نمیاد واقعیتها و آموزشهای مثلاً شرم آور رو به کوچولوهای نازنازیشون یاد بدن.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خدا لعنت کنه همچین مردایی رو .که ما دخترا اسایش نداریم از دستشون ،اخه تاکی ما بایدزجر بکشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
شریک جرم اون بدحجاب هایی هستند که با وضع فجیع و لباس های تنگ و آرایش های آنچنانی توی خیابون ها می آیند و امنیت روانی جامعه رو به هم می زنند. بهتره تا دیر نشده توبه کنیم و دست از نافرمانی خداوند برداریم که مرگ نزدیک است و زندگی چند روزه ی دنیا نمی ارزد به عذاب های ابدی آخرت.
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
این یک کفتار کثیفه وباید شدیدا مجازات بشه
ولی هیچ کس نگفت علت اصلی این جرم ها کجاست؟؟؟وچجوری میشه این گونه جرمها را ازبین برد؟؟
3000 میلیاردها چند دستبندطلا میشه که کسی بخاطرش بچه معصوم رو نکشه؟؟؟؟
چرا محلی برای تخلیه جنسی این روانی ها نیست که بخاطرش این طفل معصوم رو نکشه؟؟؟؟
دلواپسان عزیز کجایین ؟؟جواب بدین؟؟
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
خدا صبر جزیل به خانوادش بده، و خدا رحمتش کنه، و اشد مجازات رو به قاتل پست فطرت بده، خدای من خودت از جمیع بلاهایی که به فکر و خیال آدم هم خطور نمیکنه در امان نگهمون دار،
و اما ذکر چند نکته ای که به ذهن من میرسه
۱- دوری از تقوای الهی و ناظر ندوستن خدا زمینه ابتلا به هر گناهی رو برای هر انسانی فراهم میکنه
۲- مشاهده تصاویر و فیلم های مبتذل چه تو شبکه های اجتماعی و چه تو ماهواره ها ذهن ها رو برای اعمال ننگین جنسی آماده میکنه
۳- عدم آگاهی دهی به خانواده ها و فرزندانمون زمینه ساز این اتفاقات ناخوشاینده
۴- پوشش مناسب و رفتارهای مناسب داشتن کاهش دهنده ی سواستفاده های جنسی ست بخصوص در بانوان جوان
۵- رفت وآمدها در مکان های خلوت و یا نیمروز که جمعیت کم است را به حداقل رساندن
۶- توکل به خدا و پناه بردن به او از شر شیطان
۷- دوری از مشاهده و مطالعه مطالب مبتذل با برنامه ریزی کردن و بیهوده سرگرم گوشی و اینترنت نبودن زمینه شکل گیری تخیلات جنسی نامشروع را کاهش میدهد.
در پایان از خدای بزرگ میخواهم که کمکمان کند تا بنده هایی باشیم که تا حد توان بندگی اش را انجام میدهیم و با این کار زمینه ساز ظهور امام زمانمان باشیم، زیرا تمام مشکلات به ید قدرت امام مان و اراده خدای بزرگ رفع خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
خدا رحمتش کنه
خدا یه خانوادش صبر بده
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
تسلیت میگم به پدر و مادر، بعید میدونم تا آخر عمرشون آرامش داشته باشند و از خدا میخوام خودش به دادشون برسه ولی نکته ای که کمتر بهش توجه کردیم سه فرزند اون قاتل جنایتکار هست که آسیبی که از این فاجعه دیدند کمتر از خانواده آتنا نیست، جامعه را برای آنها نامهربان و خشن نکنیم تا آنها بتوانند از دل این فاجعه بیرون بیان و افراد مفیدی برای جامعه بشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
ای‏ ‏خدا‏ ‏بنظر‏ ‏من‏ ‏این‏ ‏اشغال‏ ‏با‏ ید‏ ‏با‏ ‏مغازه‏ ‏خودش‏ ‏اتش‏ ‏بگیره‏ ‏به‏ ‏هر‏ ‏حال‏ ‏روحت‏ ‏شاد‏ ‏اتنا‏ ‏جان‏ ‏
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
تکلیف متجاوز مشخصه.باید بدنشو تکه تکه کنن.اما تعجب میکنم بعضی ها نظراتشون مثل تتلو هست.امثال تتلو رو باید دهنشون رو بست .دست و پاشونم خرد کرد.
مجله فرارو