bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۵۰۳

روایتی از حادثه مرگبار مترو شهرری

معاون فرمانداری شهر ری جزئیاتی از حادثه منجر به مرگ یک شرور در متروی شهرری را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
معاون فرمانداری شهر ری جزئیاتی از حادثه منجر به مرگ یک شرور در متروی شهرری را تشریح کرد.
 
به گزارش تسنیم، هادی تمهیدی امروز پس از حادثه درگیری ایجاد شده با سلاح سرد در متروی شهرری اظهار کرد: مقارن صبح امروز(شنبه 24 تیرماه)درگیری لفظی میان دو تن از شهروندان در گرفت.
 
وی با بیان اینکه این درگیری لفظی ظاهراً به علت امر به‌ معروف در مترو بوده و میان یکی از افراد با فردی روحانی در گرفته است، ادامه داد: متاسفانه این درگیری لفظی میان این دو شخص به درگیری فیزیکی می‌انجامد و روحانی محترم در این حادثه با سلاح سرد مضروب می‌شود.
 
معاون فرمانداری شهرری تصریح کرد: عوامل نیروی انتظامی برای پایان درگیری به سرعت خود را به محل حادثه می‌رسانند اما فرد ضارب به مقاومت می‌پردازد که پلیس نیز وی را مورد هدف قرار می‌دهد و این غائله با مرگ فرد ضارب پایان می‌یابد.
 
به گفته تمهیدی، فرد روحانی که مورد اصابت سلاح سرد قرار گرفته بود و شخصی که به دفاع از این فرد مضروب پرداخت و خود نیز دچار جراحت شد به بیمارستان منتقل شده‌اند.
 
وی اظهار کرد: در حال حاضر شناسایی برای هویت فرد ضارب که فوت کرده ادامه دارد و روند عبور و مرور در متروی شهرری نیز عادی شده است.
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
خوب پليس مجبور به شليك گلوله به فرد ضارب شده قبول . از ابتدا از وسيله اي مثل گاز فلفل استفاده نكرده ؟ چرا به جاي اينكه به پاي ضارب شليك كنه به اعضاي حياتي بدنش شليك كرده تا طرف بميره ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
کس یا کسانی که خودشانه یا حداقل همکارانشان مسبب گرفتاری مردمند حق امر به معرووووف ندارند اونم شهر ری!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
مانور بوده
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو