bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۵۶۰
رسیدگی فوق‌العاده‌ آغاز شد

اجرای حکم قاتل آتنا در ملأعام

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود.
 
به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود و تمام هدف ما نیز این است که بتوانیم عدالت را در این زمینه به‌طور کامل اجرا کنیم.
 
وی افزود: علی‌رغم این‌که وقوع این حادثه تلخ و ناگوار برای ما بسیار تأسف‌برانگیز بود ولی از هیچ تلاشی برای بررسی این پرونده دریغ نشد و تمام سعی خود را کردیم که بتوانیم انگیزه و هدف اصلی این قاتل را از انجام چنین اقدامات کثیفی متوجه شویم.
 
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور این پرونده به‌صورت فوق‌العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می‌شود که دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی نظارت ویژه خواهد داشت.
 
‌قاصدی بیان کرد: هیچ گونه اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با بررسی این پرونده وجود نخواهد داشت و این قاتل حتماً به اشد مجازات خواهد رسید.
برچسب ها: حکم آتنا
مادر کودک هفت ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
اعدام براش کمه این کثافت اعدام براش خیلی کمه فقط بیچاره خانواده اتنا بیچاره خانواده قاتل کثافت بیچاره آتنا ... آتنای عزیز آتنای ناز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
خودت فهمیدی چی گفتی!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
چرا با این همه کارهای تبلیغی و آموزشی (اخلاق و خانواده و ...) در صدا و سیما ، مساجد ، روحانیون محله ، مدارس ، دانشگاهها و ادارات و .... همیشه و به تعداد زیاد شاهد این فجایع که از نظر آماری و تناسب جمعیتی کشورمان با سایر کشورهای زمین نشان از بی سر و سامانی شدید دارد هستیم ، باید روشهای منسوخ و چکشی هزاران بار تکرار شده قبلی رو فراموش و از متخصص های کشور و یا دنیا برای پیشگیری و کاهش این مصیبتها استفاده کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
خیلی زحمت میکشین!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
اعدام قصاص کافی نیست باید طرف رو از فلان جاش اعدام کنی و پوستش رو زنده زنده بکنی و بعد بندازیش جلوی کفتار
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
خاک بر سر این قاتل که به خاطر هیچ و پوچ آدم کشت و یه خانواده و یه شهر و یه کشور رو داغدار کرد. آخرش هم خودش رو به کشتن داد. چقدر جای خالی عقل تو زندگی بعضی از مردم به چشم میاد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷
ناشناس
Singapore
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
اینطور که این بابا گفته باید در چند روز آینده شاهد به دار کشیدن قاتل باشیم. نمیخوام درباره درست یا غلط بودن اجرای حکم اعدام در ملا عام صحبتی کنم ولی نکته ای که نباید فراموش کرد و البته مهمتر از هر چیز دیگری است، شناسایی دلایل این همه جنایت و حشونت جتسی در کشور هست. چرا آمار تجاوز و جنایت بعد از آن در ایران بالاست. کشتن این قاتل شاید ذره ای از آلام خانواده رو کم کنه ولی آیا راه جل این مشکل در کشور است. چرا در کشوری که صدا و سیما 24 ساعته سخنرانی مذهبی و وصیت بزرگان و رهبران دینی درباره لزوم رعایا اخلاقیات رو پخش میکنه، این همه انحطاط اخلاقی داریم؟
مجله فرارو