bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۵۹۷

(تصاویر) کتکاری شدید در پارلمان تایوان

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
پارلمان تایوان روز جمعه برای دومین روز متوالی به هرچ و مرج کشیده شد و با بالا گرفتن اختلافات بر سر طرح جنجال برانگیز، قانونگذاران صندلی ها را بالای سر خود چرخاندند و به سمت یکدیگر بطری های آب پرتاب کردند.

به گزارش فرادید، این درگیری در پارلمان تایوان به دلیل دعوای قانونگذاران بر سر یک پروژه مناقشه‌آمیز زیرساختی صورت گرفت. این پروژه مربوط به ساخت خطوط ریلی جدید و استفاده از تاسیسات انرژی سبز و توسعه شهری و روستایی است. مخالفان تسای اینگ ون،‌ رئیس جمهوری تایوان از حزب راست گرای "کومیتانگ" اعلام کردند که این لایحه پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به نفع شهرها و روستاهایی است که به حزب دموکراتیک مترقی در انتخابات گذشته رای داده‌اند.

روز پنجشنبه "لین چوآن"، نخست وزیر تایوان در گزارش خود اعلام کرد که بودجه این پروژه ۸ / ۱۳ میلیارد دلار است. وی قصد داشت تا این بودجه را روز جمعه به پارلمان ارائه کند اما قانونگذاران دو حزب با یکدیگر درگیر شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که دو تن از قانونگذاران از دو حزب موهای یکدیگر را به دست گرفته و گردن همدیگر را فشار می‌دهند. در خارج از پارلمان نیز رئیس موقت حزب کومیتانگ رهبری گروهی را برعهده داشت و معترضان فریاد می‌زدند "بودجه را قبول نکنید، از تایوان دفاع کنید."


علی
United States of America
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
اینا میخوان واسه مردم قانون وضع کنند؟ مجلسه یا جنگل؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
داداش ..... هزینه داره !!!
سازش هم هزینه داره ! چه برسه به تصویب قانون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
پارلمان یعنی این. یاد بگیرند
عنایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
با تربیت باشید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو