bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۷۹۶

دستگیری قاتل آتنا از زبان فرمانده انتظامی اردبیل‌

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان اردبیل، جزئیات دستگیری قاتل سابقه داری که "آتنا" دختربچه ۶ ساله پارس آبادی را به قتل رسانده بود، تشریح کرد.

به گزارش مهر، سردار حسین عبدی گفت: به دنبال اعلام مفقودی دختربچه ۶ ساله ساکن خیابان پزشکان شهرستان پارس آباد در ۲۸ خرداد سال جاری، پرونده‌ای پیرامون این موضوع در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تیمی مجرب مسئولیت رسیدگی به پرونده و کشف واقعیت را بر عهده گرفت.
 
 دستگیری قاتل آتنا از زبان فرمانده انتظامی اردبیل‌

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد این دختربچه در روز حادثه به هنگام بازی در حوالی محل کار پدرش مفقود شده است، افزود: با بازبینی فیلم‌های ضبط شده از محل مفقودی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات جامع میدانی فردی که در شغل رنگرزی فعالیت داشته و همسایه شغلی پدر آتنا بود به عنوان مظنون دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در ادامه تحقیقات برادر و همسر مظنون با حضور در پلیس آگاهی اطلاعاتی را در خصوص فعالیت‌های مجرمانه وی ارائه و اذعان كردند مظنون به گفته خودش مقادیری مواد مخدر در داخل بشکه پلاستیکی در پارکینگ منزل مسکونی جاسازی کرده است که با اعزام به محل و انجام بازرسی های لازم کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد "آتنا" در داخل بشکه پلاستیکی مواجه می‌شوند.

سردار عبدی از اعتراف مظنون دستگیر شده به قتل آتنا خبر داد و گفت: وی در بازجویی های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین به قتل زنی دیگر در سال ۹۱ اعتراف کرد که با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو