bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۸۸۰

یک نماینده به لاریجانی: خوب ناله‌ای کردید!

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
محبی‌نیا،‌ از نالیدن مسئولان و سران سه قوه گله کرد،‌ گفت: رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس جمهور،‌وزیر و نماینده مجلس و... ناله می‌کنند. جل الخالق!یک نفر بگوید در این مملکت مسئول کیست؟
 
به گزارش خبرآنلاين، جهانبخش محبي نيا نماينده اصولگراي مجلس در جلسه علني امروز مجلس، در تذكري از ناليدن مسئولان و سران قوا، گله كرد. او كه صحبت‌هايش را با شوخي با رئيس مجلس، همراه كرد، گفت: هر روز نمايندگان در نطق و تذكر ناله هايي را سر مي‌دهند و قبل از نشست علني هم آقاي دكتر لاريجاني خوب ناله‌اي كرد.(خنده)
 
محبي نيا افزود: واقع مطلب اين است كه چه كسي بايد به اين ناله ها رسيدگي كند؟آيا مركزي است كه به حرف نماينده ها گوش دهد؟ برخي از مشكلات به روساي قوه باز مي‌گردد،‌آقايان روساي قوا اين مسائلي كه مربوط به شما است در جلسات سران قوا كه تشكيل مي‌دهيد رسيدگي كنيد،‌مسائلي به مربوط به رهبري ميشود هم به اطلاعشان برسانيد، مطمئنا ايشان استقبال مي‌كند.
 
اين نماينده مجلس دهم، در ادامه گلايه‌اش از ناليدن مسئولان،‌ تصريح كرد: رئيس قوه قضاييه، رئيس مجلس و رئيس جمهور،‌وزير و نماينده مجلس و حتي مردم مي نالند و آنچه به جايي نميرسد ناله است. برادران چشم بر واقعيت ها نبنديد. امسال را رهبري سال توليد و اشتغال ملي ناميدند، من ميگويم نه توليد و نه اشتغال به جايي نرسيد. اقتصاد مقاومتي و سياست هاي كلان همين سرنوشت را پيدا خواهد كرد.جل الخالق!يك نفر بگويد در اين مملكت مسئول كيست؟
برچسب ها: نماینده مجلس ناله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
همیشه مسئولیت روی دوش مردم و کارگران و کارکنان است و گرفتن حقوق و مزایای آنچنانی و پاداش ها و تسهیلات فوق آنچنانی برای مدیران و وکیلان و .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
مگه مسول هم داریم ؟ اصلا مسولیت یعنی چی ؟
ناشناس
Germany
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
مسئول کسی است که بیشترین اختیارات رو داره و به کسی هم پاسخگو نیست و همه هم دارن مدح و ثناش رو میگن. یعنی نمیشناسیش؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
چه عجب یکی حرف حساب زد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو