bato-adv
کد خبر: ۳۲۲۹۲۶

دستگیری ۱۱ نفر از اعضاء عرفان حلقه

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۱نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته با دستگیری مدرس و سر شبکه به‌کلی متلاشی شد.

این اطلاعیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان و طرفداران واداده آن‌ها در داخل کشور برای استحاله فرهنگی، بیان کرده است: حسب فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و خطر جدی نفوذ عناصر منحرف در باورها و عقاید جامعه، سازمان اطلاعات سپاه مقابله با ترویج‌دهندگان و فعالان عرفان‌های کاذب و نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این اطلاعیه شیوه‌های گوناگون و پیچیده این عرفان برای جذب جوانان و افراد جامعه در راستای به انحراف کشیدن عقیدتی آن‌ها مطرح و تاکید شده است که پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی جزء دستور کار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحطاط در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

گفتنی است ترویج‌دهندگان فرقه انحرافی و منحط عرفان حلقه با ادعاهای فرادرمانی‌، عرفان و اتصال به شبکه مثبت، عده‌ای را به سمت خود جذب و با ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی آن‌ها به درآمد هنگفتی از این راه ‌دست پیدا کرده‌اند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو