bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۳۰۷۸

آخرین جزییات حریق در بیمارستان حاجی آباد

اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی‌آباد که عصر گذشته(28 تیر) دچار حریق شده بود، یک کشته برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۶
اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی‌آباد که عصر گذشته(28 تیر) دچار حریق شده بود، یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی‌آباد عصر گذشته(28 تیر) به دلیل اتصال سیم‌های برق دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت و تعداد ۵ بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: کلیه وسایل اورژانسی موردنیاز برای شرایط اضطراری درمان بیماران شامل دستگاه DC شوک، اکسیژن و احیا به مرکز شهری شهید امانی ارسال‌شده و نیروها آمادگی لازم را دارند.

حسین داوودی بابیان اینکه یکی از بیماران اعزامی به بندرعباس فوت کرده است، اظهار کرد: یکی از بیماران اعزامی که مردی ۷۸ ساله باسابقه دو بار سکته مغزی و زخم بستر بوده، به دلیل عفونت منتشر در خون باحال وخیم و سطح هوشیاری پایین کاندید اعزام به بیمارستان فوق تخصصی شهید محمدی بوده که در حین اعزام دچار ایست قلبی شده و متأسفانه به احیاء قلبی ریوی نیز پاسخ نداده و فوت می‌شود.

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه حریق از قسمت انبار دارویی بیمارستان آغازشده بود، بیان کرد: در زمان آتش‌سوزی تعداد ۱۵ بیمار در این مرکز تحت مداوا بودند که این حادثه رخ داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فوت بیمار ربطی به آتش‌سوزی دارد، گفت: فوت بیمار ارتباطی به آتش‌سوزی نداشته و به دلیل وخامت حال بیمار بوده است.

سخنگوی اورژانس کشور در این خصوص گفت: اکنون تنها بیمارستان حاجی‌آباد کارایی لازم برای پذیرش بیماران احتمالی ندارد و مرکز بهداشت و درمان این شهر افراد را پذیرش می‌کند.

مجتبی خالدی اظهار کرد: براثر آتش‌سوزی بخش اورژانس و بستری بیمارستان حاجی‌آباد تعداد پنج بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت و یک کشته برجای گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه دیگر افرادی که در بیمارستان بستری بودند در مرکز بهداشتی درمانی حاجی‌آباد تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه مصدومیت آن‌ها بیشتر دودگرفتگی و مسمومیت است، افزود: تیم‌های امدادی و ارزیاب به محل اعزام و اورژانس استان به حالت آماده‌باش قرار دارد.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو