bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۳۱۲۷

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت تهران

سرخپوشان تهرانی در اولین آزمون جدی فصل جدید در سوپر جام فوتبال ایران فردا در ورزشگاه آزادی با نفت تهران مصاف می دهند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۶
سرخپوشان تهرانی در اولین آزمون جدی فصل جدید در سوپر جام فوتبال ایران فردا در ورزشگاه آزادی با نفت تهران مصاف می دهند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس به قهرمانی مقتدرانه در لیگ شانزدهم دست یافت و جواز حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد اما فصل جدید برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ از دیدار فردا برابر نفت تهران در سوپر جام فوتبال ایران آغاز می شود.

بازیکنان پرپسولیس پس از تمرینات در تهران به اوکراین رفتند و اردوی دو هفته ای مناسبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند که تمرینات بدنسازی مارکو استلونویچ با اینکه برای بازیکنان این تیم سخت بود و مورد انتقاد قرار می گرفت اما فردا نشان دهنده آمادگی این تیم خواهد بود.

کمال کامیابی نیا که به دلیل عمل جراحی دوران نقاهت خود را این روز ها پشت سر می‌گذارد هنوز به شرایط ایده آل دست نیافته است. سرخپوشان در این بازی ستاره تازه وارد، گادوین منشا را هم در اختیار نخواهند داشت. منشا روز گذشته در تهران عمل جراحی اش را انجام داد و به مدت 20 روز از میادین دور است. دیگر غایب پرسپولیس صادق محرمی است؛ محرمی به همراه تیم ملی امید ایران در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور دارد.

برانکو ایوانکوویچ تمامی بازیکنانش را امروز به اردو برد و به احتمال دارد دو ستاره تازه وارد سرخپوشان در بازی فردا رونمایی شوند.

علیرضا بیرانوند که صعود خوبی با تیم ملی به جام جهانی داشت در آسیا هم به همراه سرخپوشان موفق ظاهر شد تا آنها به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. بیرانوند در بازی فردا به احتمال بسیار با حضور رادوشوویچ و درویش وند درون چارچوب سرخپوشان حضور دارد و چشم های هواداران این تیم برای کسب اولین قهرمانی در فصل پیش رو به دستان اوست.

خط دفاعی پرسپولیس برای بازی فردا را محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی تشکیل می دهند. سید جلال حسینی(کاپیتان) و شجاع خلیل زاده، خرید جدید برانکو در تابستان، قلب خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل می دهند و محمد انصاری و حسین ماهینی هم در کناره های خط دفاعی حضور دارند.

محسن ربیع خواه در غیاب کمال کامیابی نیا، نقش هافبک دفاعی سرخپوشان را دارد و برانکو احتمالا به او در این بازی میدان بدهد. ربیع خواه به همراه محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی خط میانی پرسپولیس در ترکیب احتمالی ما را شکل می دهند.

با جدایی سروش رفیعی طراحی حملات به مسلمان محول شده و او که لقب مهندس را از هواداران دریافت کرده این باز آزمون جدی در پیش رو دارد. سیامک نعمتی که از پیکان به جمع شاگردان برانکو ملحق شده در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست حضور خواهند داشت.

زوج خط حمله پرسپولیس همانند دیدارهای هفته های پایانی لیگ شانزدهم شکل می گیرد و مهدی طارمی و علی علیپور وظیفه گلزنی را به دوش می کشند. با مصدومیت منشا و عدم آمادگی کامل وحید امیری این بار نوبت به علیپور رسید تا زوج او با طارمی شانس اول گلزنی در سوپر جام فوتبال ایران باشند.

بنابراین در ترکیب احتمالی(2-4-4) پرسپولیس را علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، علی علیپورو مهدی طارمی تشکیل می دهند.
برچسب ها: ورزش پرسپولیس نفت
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو