آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، چالش‌های بی‌شماری حمل و نقل را دشوار، پرهزینه و خطرناک کرده بود. نیاز به راه‌های سریع، کارآمد و بی‌صدا برای جابه‌جایی مردم با وجود کمبود سوخت، جاده‌های آسیب‌دیده و نبرد‌های مداوم باعث شد بسیاری از سربازان و غیرنظامیان از دوچرخه‌ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده کنند. سربازان در برخی مناطق دوچرخه‌سوار شدند، پناهندگان از دوچرخه برای حمل خانواده و وسایل خود به مکان امن استفاده کردند و بسیاری از غیرنظامیان هیچ گزینه دیگری در دسترس نداشتند. در زیر تعداد انگشت شماری از تصاویر برخی از روش‌های استفاده از دوچرخه توسط مردم در طول جنگ جهانی دوم گردآوری شده است.

جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو

رئیس دولت‌های نهم و دهم که در دوران ریاست‌جمهوری خود با اظهاراتی تند و حاشیه‌ساز درباره (رژیم) اسرائیل حواشی زیادی به وجود آورده بود در ماه‌های اخیر به دلیل سکوت نسبت به اتفاقات مرتبط با اسرائیل و جنگ غزه یا موضع‌گیری‌هایی مبهم و سوال‌برانگیز مورد توجه قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است

«سردار شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر

وزارت بهداشت فلسطین، اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت مورد کشتار علیه اهالی غزه شده است که در نتیجه آن ۷۱ شهید و ۱۰۶ زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

اردن: ایران قصد افزایش تنش ندارد

«ایمن الصفدی»، وزیر خارجه اردن امروز پنجشنبه با انتقاد از اقدامات رژیم اسرائیل تنش در منطقه را به اشغالگری این رژیم دانست و گفت که ایران به دنبال درگیری و جنگ نیست.

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش‌های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.»