آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:

(ویدئو) دوندگان آفریقایی به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود!

تصاویری از مسابقه روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دوی نیمه ماراتن پکن نشان می‌دهد سه دونده آفریقایی که پیشتاز این رقابت بودند، ناگهان سرعت خود را کاهش دادند تا به یک دونده چینی اجازه دهند از خط پایان عبور کند. بر اساس این تصاویر ویلی مننگَت، دونده کنیایی، به هی‌جی، دونده چینی، نگاه کرده و به خط پایان اشاره می‌کند، سپس هی‌جی، که مدال طلای ماراتن بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، از مننگت و رابرت کتر، دو دونده اهل کنیا و دژنه هایلو بیکیلا، سومین دونده که اهل اتیوپی بود، پیشی گرفته و اول می‌شود. مرکز مدیریت مسابقات ورزشی و تبادلات بین‌المللی پکن که برگزارکننده این رویداد بود، رسیدگی به این مسئله را به کمیته برگزاری دوی نیمه ماراتن ارجاع داد. اداره ورزش پکن که متولی امور ورزشی است نیز اعلام کرد که تحقیقاتی در این زمینه در جریان است و یافته‌ها در آینده منتشر خواهد شد.

(ویدئو) شیرجه ناموفق در افتتاحیه مرکز آبی المپیک

یک شناگر فرانسوی، روز پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه، هنگام اجرای مراسم افتتاحیه یک مرکز ورزش‌های آبی المپیک در شمال پاریس، لیز خورد و در آب افتاد. الکسیس ژاندار ۲۶ ساله، در حالی که قصد داشت با دو شناگر دیگر در حضور امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شیرجه بزند، پایش لیز خورد و در آب سقوط کرد.

(ویدئو) «روبیالس» روی باند فرودگاه دستگیر شد

لوئیس روبیالس رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به محض پیاده شدن از هواپیما در بازگشت از جمهوری دومینیکن، روی باند فرودگاه باراخاس توسط پلیس به اتهام پولشویی بازداشت شد. او متهم است که در حین مذاکرات برای انعقاد قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو برای برگزاری مسابقات سوپرجام فوتبال اسپانیا در عربستان سعودی، بطور غیر قانونی مبلغی را به عنوان کمیسیون دریافت کرده است. این اتهامات تازه در حالی مطرح شده است که مقام‌های قضایی اسپانیا در پرونده‌ای جداگانه که مربوط به بوسه بدون رضایت جنی هرموسو، مهاجم تیم فوتبال زنان اسپانیا است، برای روبیالس تقاضای دو سال و نیم حبس کرده‌اند. روبیالس می‌گوید مرتکب کار خلافی نشده و بیگناه است. پلیس برای بازجویی از روبیالس ۷۲ ساعت مهلت دارد.

(ویدئو) بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند

در ویدیویی که تیم نیویورک ردبولز از مراسم آغاز یک مسابقه فوتبال منتشر کرد، دیده می‌شود که بازیکنان این تیم به دلیل بارش شدید باران، کاپشن ورزشی خود را به تن کودکانی که در کنارشان ایستاده‌اند، می‌پوشانند. نیویورک ردبولز، یک تیم فوتبال در شهر نیویورک در آمریکا است که در لیگ برتر فوتبال این کشور (ام‌ال‌اس) بازی می‌کند.