آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، نرخ سود تسهیلات ساخت، خرید و ودیعه اجاره مسکن ۲۳ درصد با بازپرداخت تا حداکثر ۲۰ سال برای تسهیلات ساخت، خرید مسکن، و بازپرداخت تا حداکثر ۵ سال برای تسهیلات ودیعه مسکن در نظر گرفته شده و محاسبه مبلغ اقساط ماهانه، بر عهده بانک‌های عامل است که متقاضی می‌تواند با مراجعه به مدیریت امور شعب بانک‌های عامل، از میزان اقساط اطلاع حاصل کنند.

سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی

چند وقت پیش تبلیغی از بازسازی یک آپارتمان در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد که بازخورد فراوانی داشت؛ در این ویدیو فردی که متخصص بازسازی ملک بود از سود یک میلیاردی آپارتمان پس از بازسازی خبر داد.

قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد

بر اساس جدیدترین قیمت محصولات کرمان موتور، قیمت جک J ۴ به ۸۴۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کی ام سی T ۸ نیز یک میلیاردو۵۱۵ میلیون تومان است. قیمت خودروی وارداتی کرمان موتور یعنی هیوندای اکسنت نیز ۲ میلیاردو۴۱۰ میلیون تومان شده است.

حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟

هر ساله، مسأله حقوق و دستمزد به عنوان یکی از اصولی‌ترین و مهم‌ترین مباحث در جوامع مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد. این موضوع که مستقیماً به زندگی و رفاه افراد مرتبط است، همواره برای میلیون‌ها نفر یکی از اولویت‌های اصلی زندگی به شمار می‌آید. هر سال، با نزدیک شدن به سال جدید، افراد به دنبال اطلاعات دقیق و موثقی درباره حقوق و مزایای دستمزد خود می‌گردند. این انتظارات و امیدها، بر مبنای افزایش حقوق و دستمزد و بهبود شرایط اقتصادی فردی و خانوادگی شان استوار است. در ادامه در مورد میزان افزایش حقوق نیروی کار در سال ۱۴۰۳ و مبلغ دقیق هریک از مشاغل و گروه‌های کار صحبت خواهیم کرد.

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!

هر افغانی در بازار تهران در حدود ۸۴۴ تومان قیمت دارد این در حالی است که قیمت فروش هر افغانی در روز‌های ابتدایی اسفندماه برابر با ۷۶۴ تومان بوده است.

پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ همچون سال‌های قبل از آن، با مشکلات و چالش‌های متعددی همراه بود؛ با این وجود، تورم افسارگسیخته و رشد اقتصادی ناپایدار همچنان اصلی‌ترین مسائل اقتصاد کشور به شمار می‌رفتند. در این میان، تحریم‌های اقتصادی نیز با وجود کاهش نسبی در مقایسه با سال‌های قبل، همچنان مشکلات متعددی را در سطح اقتصاد کلان و کسب‌وکار‌های کشور ایجاد کرد.

خرید ساندرو اتوماتیک چقدر آب می‌خورد؟

در آگهی‌های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۱۳ هزار کیلومتر ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۹۲ هزار کیلومتر، ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چطور بلیت قطار بخریم؟

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محور‌ها مسیر‌های رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

شاهین کارکرده چند شد؟

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ صفر ۷۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۳۸ هزار کیلومتر ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر

بیشترین میزان مصرف بنزین در ایام نوروز امسال به ۲۹ اسفند بازمی‌گردد که ۱۵۲ میلیون لیتر در این روز به مصرف رسید که نسبت به مصرف ۱۴۴ میلیون لیتری بنزین در روز مشابه سال قبل از آن، ۸ میلیون لیتر رشد داشته است.

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق

با توجه به نیاز عراق به گاز طبیعی برای مصارف نیروگاهی، طرح موضوع و مذاکرات قراردادی صادرات گاز ایران به این کشور از نیمه دوم سال ۱۳۸۹ آغاز و در این زمینه قرارداد فروش گاز به بغداد در تیرماه سال ۱۳۹۲ در بغداد امضا شد.

پیدا و پنهان اقتصاد در سالی که گذشت!

بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار، رشد اقتصادی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با نفت ۵.۱ درصد و بدون نفت ۲.۵ درصد بوده و گزارش بانک مرکزی نیز به ترتیب اعداد ۴.۵ و ۳.۵ درصد را نشان می‌دهد که نشان از تداوم روند مثبت رشد اقتصادی سال گذشته دارد.

امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد

پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.