bato-adv
bato-adv

پرفروش‌ترین ماشین‌لباسشویی‌های بازار امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

پرفروش‌ترین ماشین‌لباسشویی‌های بازار امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ماشین‌لباسشویی TFU-۹۴۴۰۷ علاوه‌بر داشتن ظرفیت دیگ بیشتر نسبت به دیگر مدل‌های اتوماتیک از برنامه‌هایی مثل صرفه‌جویی (ECO)، شست‌وشوی لباس بچه، لباس مشکی و شست‌وشوی سریع پشتیبانی می‌کند
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

فرارو- پرفروش‌ترین ماشین‌لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک بازار از دو میلیون و ۷۱۷ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان قیمت دارند. صرفه اقتصادی ماشین‌لباسشویی‌های نیمه‌اتوماتیک باعث شده تا چند نمونه از آن‌ها در بین محصولات پرفروش فعلی بازار قرار بگیرند.

ماشین‌لباسشویی مدل PWT-۷۲۴۱KJ از پاکشوما که یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها به‌شمار می‌رود، دارای برچسب انرژی A است و از نظر میزان مصرف انرژی وضعیت خوبی ندارد. اما با توجه به قیمت آن، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار از مزیت‌های این ماشین‌لباسشویی محسوب می‌شود. ظرفیت دیگ این ماشین‌لباسشویی ۷ کیلوگرم است و با پرداخت ۷۰۰ هزار تومان بیشتر، می‌توانید از همین برند مدل PWF-۱۵۶۴AJ را با ظرفیت دیگ ۱۵/۵ کیلوگرمی خریداری کنید.

ماشین‌لباسشویی اتوماتیک TFU-۹۴۴۰۷ پاکشوما در مقایسه با دیگر محصولات اتوماتیک جدول زیر قیمت بیشتری دارد. این مدل علاوه‌بر داشتن ظرفیت دیگ بیشتر (۹ کیلوگرم)، از برچسب انرژی A+++ بهره می‌برد. همچنین این ماشین‌لباسشویی از برنامه‌هایی مثل صرفه‌جویی (ECO)، شست‌وشوی لباس بچه، لباس مشکی و شست‌وشوی سریع پشتیبانی می‌کند.

ماشین لباسشویی ایکس‌ویژن مدل TM۷۲-ASBL/AWBL نسبت نیمه اردیبهشت‌ماه حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته و در حال حاضر ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اما ماشین‌لباسشویی پاکشوما (TFU-۹۴۴۰۷) که درباره آن توضیح دادیم، طی همین بازه زمانی ۳۰۰ هزار تومان گران شده است. دیگر مدل‌های جدول زیر تغییر قیمتی نداشته‌اند.

پرفروش‌ ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار لوازم خانگی

برند مدل ظرفیت قیمت
پاکشوما PWT-7241KJ ۷ کیلوگرم دو میلیون و ۷۱۷ هزار تومان
پاکشوما PWF-1564AJ ۱۵/۵ کیلوگرم سه میلیون و ۴۵۱ هزار تومان
پاکشوما PWN-9654AJ ۹/۶ کیلوگرم دو میلیون و ۸۵۱ هزار تومان
ایکس‌ویژن TM72-ASBL/AWBL ۷ کیلوگرم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
پاکشوما TFU-63100 ۶ کیلوگرم هشت میلیون و ۶۴۹ هزار تومان
پاکشوما TFU-84406 ۸ کیلوگرم ۱۲ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان
بست BWD-7112 ۷ کیلوگرم شش میلیون و ۸۵۵ هزار تومان
پاکشوما TFU-94407 ۹ کیلوگرم ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان
ایکس‌ویژن TM84-BWBN/BSBL ۸ کیلوگرم ۱۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان
تی‌سی‌ال E62-A ۶ کیلوگرم هفت میلیون و ۲۸۳ هزار تومان
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین