bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۰۲۹۱۵

(عکس) تقدیم مدال نقره به سیامند رحمان

(عکس) تقدیم مدال نقره به سیامند رحمان
منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم موفق شد مدال نقره رقابت های پارالمپیک را از آن خود کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

رقابت های پاراوزنه برداری پارالمپیک توکیو با برگزاری مسابقات دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم مردان به پایان رسید. در این دسته ورزشکارانی از ایران، عراق، مصر، کلمبیا، چین، کره جنوبی، آذربایجان، یونان و اردن حضور داشتند.

در ابتدای این مسابقه چند کلیپ از سیامند رحمان رکورددار جهان و پارالمپیک این دسته پخش شد. رحمان اسفندماه سال ۱۳۹۸ به خاطر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
منصور پورمیرزایی ورزشکار نماینده ایران در دسته فوق سنگین به شمار می رود. او ۴۰ ساله و از استان کرمان به ترکیب تیم ملی راه یافته است.

کادر فنی برای حرکت نخست پورمیرزایی وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی را درخواست داد که دارنده مدال نقره جهان برای مهار آن مشکلی نداشت. وی در ادامه وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی را مهار کرد تا خود را به عنوان مدعی جدی مدال طلا معرفی کند. پورمیرزایی در حرکت سوم نتوانست وزنه ۲۴۶ کیلوگرم را مهار کند تا مدال طلای این دسته بعد از سال های نصیب کاروان ایران نشود.

جمیل الشبلی ورزشکار اردنی رقیب پورمیرزایی برای کسب مدال طلا بود که در حرکت نخست وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم نیز وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی را مهار کرد تا رقابت او با ملی پوش ایرانی برای کسب مدال طلا به حرکت پایانی بکشد. وی نیز در حرکت پایانی موفق به مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرمی نشد اما به خاطر اختلاف وزن در جایگاه نخست ایستاد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین