bato-adv
bato-adv

میدان سرخ، قسمت دوازدهم

میدان سرخ، قسمت دوازدهم
دوازدهمین قسمت از سریال میدان سرخ به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در روز جمعه دوازدهم آذر ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.
فراروـ  قسمت دوازدهم سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی روز جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد.
در خلاصه داستان این قسمت آمده است:
اعلا برای رسیدن به اهداف گروچف و در پی آن پس گرفتن دخترش شادی راهی به جز آوردن هرسه شریک به میدان و کندن چاهی عمیق برای آن‌ها ندارد. از سوی پیروز مکین را برای در افتادن با عبد و پیام مکین تحت سلطه دارد و و از سویی دیگر با کمک تورج مبینی توانسته است ساعد را رام خواسته‌های خودش کند؛ اما همچنان نیاز به سرسخت‌ترین رقیب یعنی پاپ دارد!
 
پیام بعد از آزادی‌اش خیلی زود به سراغ پروژه‌اش می‌رود. پروژه‌ای که هدفی جز انتقام ندارد، انتقام از تک‌تک کسانی که در به زندان افتادن او دست داشته‌اند. از کوچک تا بزرگ سزای همه‌شان مرگ است. پیام حتی پیروز را هم تهدید می‌کند و می‌داند که پیروز هم می‌تواند در این موضوع دست داشته باشد؛ اما شاید هنوز درباره میزان نقشش مطمئن نشده یا باور نکرده است.
 
پیام برای پیدا کردن لیلی هم حاضر است هر کاری انجام بدهد. لیلی که در این مدت فقط با پیروز ارتباط داشته است و در تعقیب و گریز با او هم خود را می‌بیند. اعلا نقشه‌اش را دقیق چیده است و پیش می‌برد. ساعد را به سراغ بار عتیقه عبد می‌فرستد. باری را که پیروز با مواد مخدر فرستاده است و حالا ساعد می‌خواهد بار عبد را بدزدد و به مبینی تحویل بدهد. این به معنای درگیر شدن شرکای سابق در ماجرایی جدید است. ماجرایی که برنده‌اش هیچ کدام از این سه نفر نخواهند بود و همه چیز زیر سر اعلاست. اعلایی که رئیس اصلی‌اش گروچف است.
 
میدان سرخ مثل یک کابوس است. از چاله‌ای به چاهی و از داستانی به داستان دیگر می‌رود و قطع و وصل می‌شود، مثل پرش افکار فردی مشوش است. نه مشخص است درد لیلی چیست و نه پاپ و عبد. خلافکار‌های پر مدعایی تصویر می‌شوند که کار خلافشان را با غرغر انجام می‌دهند. منت کاری را که می‌کنند، سر هم می‌گذارند. لحظه‌ای هستند و بعد ناپدید می‌شوند.
 
عبد با نگرانی بسیار پیام را آزاد می‌کند و همه چیزش را در گروی سلامتی او می‌بیند و بعد یک باره ناپدید می‌شود، گویی که کارمند است و باید در اداره حاضر شود. پیام هم هنوز نرسیده مشغول کار بار زدن و انتقال محموله عتیقه می‌شود. دزدی و قاچاق هم کار پر دردسری است و نیاز به کار شبانه‌روزی دارد.
 
میدان سرخ به قسمت دوازدهمش رسیده است و همه بهانه‌های مربوط به تغییر کارگردان و ... هم دیگر اعتباری ندارد. یک سریال شلخته با کارگردانی بد است. حال می‌خواهد حاصل کار دو کارگردان یا بیشتر باشد، فرقی نمی‌کند.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین