bato-adv
bato-adv

نیسان آبی، قسمت دهم؛ گره‌هایی که ناگهان باز می‌شوند

نیسان آبی، قسمت دهم؛ گره‌هایی که ناگهان باز می‌شوند
دهمین قسمت از سریال نیسان آبی به تهیه کنندگی احسان ظلی پور و کارگردانی منوچهر هادی در روز چهارشنبه اول دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.
فراروـ  قسمت دهم سریال نیسان آبی به نویسندگی سعید دولتخانی و سعید هوشیار، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور، چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد.
 
حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، گیتی قاسمی، سحر قریشی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیک‌خواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان و... در سریال نیسان آبی به ایفای نقش می‌پردازند. قسمت هشتم این سریال با رای ۳۴۹۷۷ تاکنون ۹۳ درصد رضایت را کسب کرده است.
 
درخلاصه داستان این قسمت آمده است:
«دلار! سوال اصلی این‌جاست که چه کسی آمار دلار جمشید را به دزد‌ها داده است؟...»
 
مشکلات و غم وغصه آریا جمشید را از انجام هر کاری عاجز می‌کند. دیگر برای او راهی جز رفتن به مشهد و زیارت و حاجت بردن نمانده است. از قضا هنوز پای جمشید به حرم نرسیده و در پانصد کیلومتری مشهد حاجت‌روا می‌شود؛ اما حاجت گرفتن همسفر جمشید که ممد چاخان است، به همین سادگی نیست.
 
حاج آقای ستاری با نشانه‌ای که روی دست ممد چاخان می‌بیند، سرنخی برای پیدا کردن دزد‌ها می‌یابد و با پی‌گیری‌هایش خیلی زود ردشان را می‌زند. دزد پیدا می‌شود و خیلی هم دور و غریبه نیست. خواهر زاده علم تاج، دزد دلار‌ها دستگیر می‌شود و دلار‌ها صحیح و سالم زیر سر حاج آقا ستاری بر می‌گردد و جمشید از این بر باد رفتن دلار‌های باد آورده و بازگشت دوباره‌اش اصلا خبردار نمی‌شود. ماجرا‌ی آریا ختم به خیر می‌شود، دختر از کما بیرون می‌آید و آریا آزاد می‌شود. اما ماجرای رضا خرسند و بهرام فاتح کش پیدا می‌کند و رضا محکوم به زندان و راهی حبس می‌شود.
 
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، ماجرای دلار‌ها و دزدیده‌شدن‌شان هم خیلی طول نمی‌کشد و زود حل و فصل می‌شود. فرمولی که در همه قسمت‌های گذشته و درباره همه موانعی که بر سر داستان پیش می‌آمد، جواب می‌داد. گرهی ناگهانی و باز شدنی فوری. در میان شوخی‌هایی که نیسان آبی با آثار سینمایی و شبکه نمایش خانگی می‌کند، در این قسمت بار دیگر نوبت به شوخی با خود منوچهر هادی می‌رسد و با ریتم کند، کش‌دار و بد سریال بد دل هم شوخی می‌کنند.
 
البته که این کندی و نشناختن ریتم در همین نیسان آبی هم وجود دارد. برای فهمیدنش هم کافی است که بخش‌هایی از سریال را روی دور تند تماشا کنید تا ببینید از اصلش بهتر و جالب‌تر می‌شود. به هر روی نیسان آبی به قسمت دهمش می‌رسد. سریالی که به نظر می‌رسد هر آن‌چه را داشته، تاکنون نشان داده است و از این‌جا به بعد اتفاق خاصی ندارد.
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین