bato-adv
bato-adv

(ویدئو) آواتا؛ جدیدترین پهپاد شرکت DJI با عمر باتری ۱۸ دقیقه‌ای

(ویدئو) آواتا؛ جدیدترین پهپاد شرکت DJI با عمر باتری ۱۸ دقیقه‌ای
DJI به تازگی پهپاد جدیدی به نام «آواتا» را معرفی کرده است. این پهپاد چینی ۱۸ دقیقه عمر باتری را ارائه می‌دهد. به گفته «فردیناند ولف» مدیر خلاق این شرکت، این دوربین با ریموت کنترل DJI FPV 2 و هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 جفت می‌شود تا هدف «تجربه پرواز با دید اول شخص» را ارائه دهد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

فرارو- DJI به تازگی پهپاد جدیدی به نام «آواتا» را معرفی کرده است. این پهپاد چینی ۱۸ دقیقه عمر باتری را ارائه می‌دهد. به گفته «فردیناند ولف» مدیر خلاق این شرکت، این دوربین با ریموت کنترل DJI FPV 2 و هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 جفت می‌شود تا هدف «تجربه پرواز با دید اول شخص» را ارائه دهد.

به گزارش فرارو، وزن این پهپاد ۴۱۰ گرم است. یک محافظ ملخ، ایمنی پهپاد را در فضا‌های بسته تضمین می‌کند. پهپاد آواتا به یک دوربین فوق عریض با زاویه دید ۱۵۵ درجه و سنسور CMOS ۱/۱.۷ اینچی مجهز شده است. این دوربین قادر است با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و همچنین کیفیت ۲.۷K و سرعت ۵۰/۶۰/۱۰۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

آواتا می‌تواند یک پهپاد سنتی شناور باشد، مانند یک پهپاد مسابقه‌ای شتاب بگیرد، در فضا‌های محدود بزرگنمایی و کوچک نمایی کند و در کسری از ثانیه متوقف شود. اگر وارونه فرود بیاید، حالت جدید لاک پشت به آن اجازه می‌دهد به سمت بالا برگشته و دوباره بلند شود. این پهپاد در سه حالت مختلف کار می‌کند؛ حالت نرمال که در آن آواتا مشابه سایر پهپاد‌های DJI عمل می‌کند و از ناوبری ماهواره‌ای یا سیستم‌های موقعیت‌یابی بصری در پایین پهپاد بهره می‌برد.

حالت دستی که کاربران با استفاده از ریموت کنترل DJI FPV 2 کنترل کامل این پهپاد را در دست خواهند داشت و پروازی همه جانبه با توانایی سفارشی سازی پارامتر‌ها بصورت دلخواه را تجربه خواهند کرد و در نهایت حالت اسپرت که ترکیبی از دو حالت دیگر است و برخی از قابلیت‌های حرکتی پویای حالت دستی را به همراه برخی از ویژگی‌های ایمنی حالت عادی ارائه می‌دهد.
پهپاد آواتا اکنون در فروشگاه آنلاین DJI به تنهایی با قیمت ۶۲۹ دلار و همراه با DJI Goggles 2 و DJI Motion Controller با قیمت ۱۳۸۸ دلار عرضه می‌شود.

پهپاد

منبع: gizmochina

برچسب ها: پهپاد DJI Avata
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین