bato-adv

قیمت یخچال کوچک ایرانی؛ هتل در خانه

قیمت یخچال کوچک ایرانی؛ هتل در خانه
یخچال فریزر هتلی پنج فوت ایستکول یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در بازار است. این مدل را تقریبا چهار میلیون می‌فروشند
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

فرارو- قیمت یخچال کوچک ایرانی بین چهار تا ۸.۵ میلیون تومان است. نیمه شهریور امسال فروشنده‌های لوازم خانگی یخچال فریزر پنج فوت ایستکول TM-835 را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها تقریبا چهار میلیون تومان می‌فروشند و قیمت مدل ESF10 الکترواستیل را حدود ۸.۵ میلیون تومان اعلام می‌کنند. همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی فروش یخچال‌های کوچک که معمولا به اسم یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند، بیشتر شده و شرکت‌ها، ادارات و مغازه‌ها به‌جای مدل‌های معمولی سراغ خرید یخچال‌های هتلی می‌روند.

قیمت یخچال کوچک ایرانی در آخرین ماه تابستان امسال نهایتا ۸.۵ میلیون تومان است. یکی از گران‌ترین یخچال‌های هتلی ایرانی را الکترواستیل با این قیمت روانه بازار کرده و از نوع دوقلو است. این مدل به اسم یخچال فریزر دوقلو هفت فوتی هتلی در بازار شناخته می‌شود. شرکت الکترواستیل در معرفی این مدل به موتور ساخت ایتالیا و گرید انرژی A++ اشاره کرده است. یخچال فریزر هتلی ESF10 الکترواستیل با قیمت هشت میلیون تومان یکی دیگر از مدل‌های گران‌قیمت هتلی است. وزن این یخچال تقریبا ۳۵ کیلوگرم است، ارتفاع آن به یک متر و ۲۰ سانتیمتر می‌رسد و با داشتن پنج کشو، حجم آن تقریبا ۱۰۰ لیتر محاسبه می‌شود. سیستم نوفراست یا همان بدون برفک نیز به عنوان یکی از ویژگی‌های این مدل به شمار می‌رود. با هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود یخچال فریزر هتلی ۱۰ فوت امرسان به اسم HRI1060 را در بازار لوازم خانگی پیدا کرد. وزن یخچال فریزر HRI1060 امرسان ۶۰ کیلوگرم و ارتفاع آن تقریبا ۱.۴ متر است.

خرید ارزان‌ترین یخچال کوچک ایرانی الان حداقل چهار میلیون تومان هزینه دارد. یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های خرید یخچال‌های هتلی، مدل پنج فوت ایستکول است که به نام TM-835 توسط فروشگاه‌های آنلاین حدود چهار تا چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه شده است. یخچال فریزر TM-835 ایستکول فقط ۲۲ کیلوگرم وزن دارد و ارتفاع آن با پایه به ۸۰ سانتیمتر نمی‌رسد. گنجایش کل یخچال فریزر TM-835 ایستکول تقریبا ۹۰ لیتر است، فضایی به اندازه سه طبقه در آن طراحی شده و نمودار مصرف انرژی آن B است. ایستکول در بازار لوازم خانگی حداقل سه مدل دیگر با اسم‌های مختلف و همان قیمت دارد و بین محصولات این برند مدل پنج فوت TM-9580-CS را حدود پنج میلیون می‌فروشد. وجه تمایز یخچال فریزر پنج فوت TM-9580-CS با مدل‌هایی مثل TM-835، در شیشه‌ای آن محسوب می‌شود. معمولا خریداران این مدل یخچال‌ها، آن‌ها را برای خنک نگه‌داشتن نوشیدنی استفاده می‌کنند. یخچال فریزر پنج فوت TM-9580-CS ایستکول چهار طبقه دارد، وزن آن به ۲۸ کیلوگرم و ارتفاع آن به ۸۰ سانتیمتر می‌رسد و رده مصرف انرژی آن C است. یخچال فریزر شش فوت سینجر را باید یکی دیگر از ارزان‌ترین مدل‌های هتلی در بازار بدانیم. قیمت یخچال فریزر شش فوت سینجر که با اسم 1150W شناخته می‌شود، پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. سینجر این مدل را با رنگ سفید عرضه کرده است. در مشخصات یخچال فریزر شش فوت سینجر به وزن ۳۵ کیلویی و ارتفاع ۹۰ سانتیمتری آن اشاره شده است. شرکت سینجر اخطار بازماندن در را یکی از امکانات این یخچال دانسته و کنجایش کل این یخچال ۱۶۹ لیتر اعلام شده است.

انواع یخچال‌ فریزر‌های هتلی

برند

مدل

قیمت

الکترواستیل

هفت فوت دوقلو

هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

الکترواستیل

ESF10  

هشت میلیون تومان

امرسان

HRI1060

هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سینجر

1150W

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ایستکول

TM-9580-CS

پنج میلیون تومان

ایستکول

TM-835

چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برچسب ها: لوازم خانگی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین