bato-adv
bato-adv

بهترین بلیط هواپیما تهران – استانبول

بهترین بلیط هواپیما تهران – استانبول
خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی آندولوجت و چند شرکت داخلی برای روز‌های پایانی مهرماه حداقل دو میلیون هزینه دارد
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت بلیط هواپیما تهران – استانبول در روز‌های پایانی مهر‌ماه امسال حداقل دو میلیون تومان است و این رقم را هواپیمایی‌های آسمان، معراج و آتا دریافت می‌کنند. علاوه بر هواپیمایی‌های داخلی، آندولوجت که زیر مجموعه ترکیش‌ایرلاینز محسوب می‌شود، کف قیمت بلیط تهران – استانبول را در روز‌های آینده دو میلیون تومان در نظر گرفته است. به‌جز پرواز‌های اکونومی، امکان خرید بلیط فرست کلاس تهران – استانبول وجود دارد که حداقل در روز‌های آینده این پرواز فقط از طرف هواپیمایی امارات انجام می‌شود و قیمت آن نزدیک ۱۳۰ میلیون تومان است.

به گزارش فرارو، خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی‌های داخلی حداقل دو میلیون تومان هزینه دارد و این بلیط را هواپیمایی‌های آسمان، معراج و آتا می‌فروشند. بلیط دو میلیونی پرواز تهران – استانبول از هواپیمایی آسمان برای روز جمعه ۲۲ مهر با هواپیمای ایر‌باس A۳۴۰ خواهد بود. پرواز هواپمایی آتا با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ در روز شنبه ۲۳ مهر انجام می‌شود. قیمت بلیط هواپیما تهران – استانبول نیز که از سوی هواپمایی معراج در روز شنبه درحالی دو میلیون تومان اعلام شده که این پرواز با هواپیمای AB۶ انجام می‌شود. امکان خرید بلیط هواپما تهران – استانبول از سوی سایر هواپیمایی‌های داخلی مثل ماهان و ایران‌ایرتور نیز برای روز‌های باقی‌مانده مهر امسال وجود دارد.

قیمت بلیط تهران – استانبول از سوی هوپیمایی ماهان در روز‌های باقی مانده از مهر امسال حداقل دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. این بلیط مربوط به پرواز روز جمعه ۲۲ مهر می‌شود که مسافران آن ظرف سه ساعت و ۱۵ دقیقه با هواپیما ایرباس A۳۱۰ از تهران به استانبول می‌روند. خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی ایران‌ایر نیز حداقل دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تمام می‌شود. این پرواز روز شنبه ۲۳ مهر از فرودگاه امام خمیی انجام می‌شود و مسافران آن با هواپیمای AB۶ راهی استانبول می‌شوند.

خرید بلیط هواپما تهران – استانبول از هواپیمایی خارجی برای روز‌های پایانی مهر‌ماه دست‌کم دو میلیون تومان هزینه دارد. این بلیط را شرکت آندولوجت که زیرمجموعه ترکیش ایرلاینز محسوب می‌شود، می‌فروشد و رقم دو میلیونی آن برای بلیط هواپیما تهران – استانبول ارزان‌ترین گزینه خارجی در این مسیر است. این پرواز روز جمعه ۲۲ مهر انجام خواهد شد که البته صدور بلیط آن توسط ترکیش‌ایرلاینز انجام می‌شود. پرواز روز شنبه ۲۳ مهر تهران – استانبول از سوی هواپمایی ترکیش ایرلاینز دومین گزینه ارزان‌قیمت خارجی در این مسیر به‌شمار می‌رود. مسافران این پرواز ظرف تقریبا سه ساعت - یک و ۲۰ دقیقه بامداد تا چهار و ۱۵ دقیقه- با هواپیمای ایرباس A۳۳۰ از تهران راهی فرودگاه استانبول می‌شوند.

خرید بلیط هوپیما تهران – استانبول در پرواز‌های فرست‌کلاس می‌تواند نزدیک ۱۳۰ میلیون تومان آب بخورد. این بلیط را حداقل در روز‌های منتهی به پایان مهر فقط هواپیمایی امارات می‌فروشد و رقم دقیق آن ۱۳۲ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان است. مسافران این پرواز ابتدا با بویینگ ۷۷۷ از تهران راهی فرودگاه دبی می‌شوند و بعد سه ساعت و نیم توقف، با هواپیما ایرباس A۳۸۰ به سمت فرودگاه استانبول می‌روند.

خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی‌های قطر و فلای‌دبی نیز امکان‌پذیر است. البته پرواز‌های مربوط به این دو شرکت مثل پرواز‌های هواپیمایی امارات دو مرحله‌ای است. مثلا ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران – استانبول که از سوی فلای‌دبی ۱۱ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروخته می‌شود، شامل بلیط تهران – دبی با هواپیمای بویینگ ۷۳۷ مکس، توقف ۱۵ ساعته در دبی و سپس پرواز دبی – استانبول با هواپیما بویینگ ۷۳۷ مکس می‌شود. یا مثلا ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران – استانبول که از سوی هواپیمایی قطر ۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است که این یکی شامل پرواز‌های تهران – دبی با هواپیمای ایرباس A۳۵۰ و دبی – استانبول با هواپیمای بویینگ ۷۷۷ می‌شود.

انواع بلیط هواپیما تهران - استانبول

شرکت

مدت پرواز

نوع هواپیما

کف قیمت

آندولوجت

سه ساعت

-

دو میلیون تومان

آسمان

سه ساعت

ایر‌باس A۳۴۰

دو میلیون تومان

آتا

سه ساعت

ایرباس A۳۲۰

دو میلیون تومان

معراج

سه ساعت

AB۶

دو میلیون تومان

ماهان

سه ساعت

ایرباس A۳۱۰

دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ایران‌ایرتور

سه ساعت

ایرباس A۳۱۰

دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

فلای‌دبی

۱۰ ساعت            

بویینگ ۷۳۷ مکس

۱۳ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان

قطر

۱۰ ساعت            

ایرباس A۳۵۰ و بویینگ 777

۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان

امارات (فرست)

۱۰ ساعت            

بویینگ ۷۷۷ و ایرباس A۳۸۰

۱۳۲ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان

برچسب ها: بلیط هواپیما
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین