bato-adv
bato-adv

صفر تا ۱۰۰ اجاره خودرو در کیش

صفر تا ۱۰۰ اجاره خودرو در کیش
اجاره خودرو در کیش گاهی روزی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد. شرکت‌هایی که در عرصه اجاره خودرو در کیش فعالیت می‌کنند، برخی از مدل‌ها را تحت عنوان خودرو‌های اقتصادی دراختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند و بابت آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان دریافت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

فرارو- اجاره خودرو در کیش از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند روزی ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. در جزیره کیش معمولا خودرو‌های مونتاژی را به اسم مدل‌های اقتصادی تحویل مسافران می‌دهند و بابت اجاره روزانه آن‌ها حداقل ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. همزمان بابت اجاره روزانه مدل‌های لوکس مثل پورش و مازراتی در کیش رقمی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان رد و بدل می‌شود.

به گزارش فرارو؛ چیزی که اجاره خودرو در کیش را دشوار می‌کند، شرایط اعلام شده توسط شرکت‌های فعال در این حوزه است. برخی از آن‌ها همان ابتدای کار، رقمی معادل ارزش کل خودرو را به‌عنوان ضمانت طلب می‌کنند.

اجاره خودرو‌های لوکس در کیش؛ روزی ۱۰ میلیون

اجاره خودرو در کیش گاهی روزی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد. این هزینه‌ها را در کیش بابت خودرو‌های لاکچری مثل پورش، مازراتی و بی‌ام‌و دریافت می‌کنند. مثلا یکی از شرکت‌ها بابت اجاره روزانه پورش باکستر دقیقا روزی ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کند. یا مثلا اجاره روزانه مازراتی گرن‌توریسمو که یکی از مدل‌های کروک به‌شمار می‌رود، در کیش تقریبا ۱۰ میلیون تومان است.

مدل ۲۰۱۲ مازراتی گرن‌توریسمو را الان در بازار نزدیک هشت میلیارد تومان خرید و فروش می‌کنند. مازراتی لوانته که یکی از گران‌ترین کرا‌س‌اوور‌های موجود در ایران است، در کیش اجاره داده می‌شود و هزینه روزانه این کار حدود هشت میلیون تومان است.

هزینه اجاره بنز cls در کیش برای هر روز تقریبا پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. بابت اجاره بی‌ام‌و ۷۴۰ در کیش باید روزی پنج میلیون تومان کنار گذاشت. معمولا کف هزینه مورد نیاز برای خودرو‌های خارجی در کیش حدود یک میلیون تومان است و این هزینه را بابت خودرو‌هایی مثل مینی‌کوپر، کادیلاک CTS و کامارو کوپه دریافت می‌کنند.

اجاره خودرو اقتصادی کیش؛ حداقل ۵۰۰ هزار

اجاره خودرو در کیش می‌تواند کمتر از یک میلیون تومان هزینه داشته باشد. شرکت‌هایی که در عرصه اجاره خودرو در کیش فعالیت می‌کنند، برخی از مدل‌ها را تحت عنوان خودرو‌های اقتصادی دراختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند و بابت آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان دریافت می‌کنند. یکی از همین شرکت‌ها هزینه مورد نیاز برای اجاره روزانه ام‌وی‌ام X۳۳ را دقیقا ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

اجاره کیا ریو جدید در کیش بابت هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. یا مثلا اجاره مزدا سه را ۷۹۰ هزار تومان درنظر گرفتند. بین سایر مدل‌هایی که اجاره روزانه‌شان در کیش کمتر از یک میلیون تومان هزینه دارد، می‌توانیم به تویوتا یاریس و هیوندای النترا اشاره کنیم. اجاره روزانه این دو مدل تقریبا ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. اجاره هیوندای توسان، هیوندای ولستر و نیسان التیما نیز در کیش به‌ازای هر ۲۴ ساعت ۹۵۰ هزار تومان است.

شرایط اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش شرط و شروطی دارد. ارائه گواهی‌نامه و کارت شناسایی به شرکت‌هایی که خودرو اجاره می‌دهند، اولین قدم محسوب می‌شود. متقاضی اجاره خودرو در کیش مثل سایر شهر‌ها باید چک بانکی بابت خسارت احتمالی در وجه شرکت ارائه کند. معمولا رقم چک برای خودرو‌های اقتصادی حدود سه میلیون تومان است و این رقم برای خوردو‌های لوکس بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان است.

هر چند برخی از شرکت‌ها شرایط اجاره خودرو را سخت‌تر کردند و همان ابتدای کار، رقمی معادل ارزش کل خودرو طلب می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها موقع امضای قرارداد شرط حداکثر سرعت و مسافت را هم لحاظ می‌کنند.

هزینه روزانه اجاره خودرو در کیش

خودرو

هزینه اجاره روزانه

پورش باکستر

۱۰ میلیون تومان

مازراتی گرن‌توریسمو

۱۰ میلیون تومان

مازراتی لوانته

هشت میلیون تومان

بنز cls

پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

بی‌ام‌و 740

پنج میلیون تومان

مینی‌کوپر

یک میلیون تومان

هیوندای توسان

۹۵۰ هزار تومان

هیوندای النترا

۸۰۰ هزار تومان

تویوتا یاریس

۸۰۰ هزار تومان

مزدا سه

۷۵۰ هزار تومان

کیا ریو

۷۵۰ هزار تومان

ام‌وی‌ام X33

۵۰۰ هزار تومان

برچسب ها: اجاره خودرو
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین