bato-adv
bato-adv

قابلیت ایجاد نظرسنجی به چت‌های گروهی و خصوصی واتساپ می‌آید

قابلیت ایجاد نظرسنجی به چت‌های گروهی و خصوصی واتساپ می‌آید
مدتی پس از ارائه قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ، خبر‌هایی مبنی بر ارائه این ویژگی در مکالمات خصوصی منتشر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

فرارو- واتساپ به تازگی قابلیت جدید ایجاد نظرسنجی را برای کاربران منتخب بتا فعال کرده است. برخی از کاربران اندروید بتا با بروزرسانی این پیام رسان به نسخه ۲.۲۲.۲۱.۱۶ اکنون می‌توانند در چت‌های گروهی نظرسنجی ایجاد کنند.

به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، ویژگی جدید به مدیران گروه محدود نمی‌شود و سایر اعضا نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. مدتی پس از ارائه این قابلیت، خبر‌هایی مبنی بر ارائه آن در مکالمات خصوصی منتشر شده است. اکنون برخی از کاربرانی که نسخه ۲.۲۲.۲۳.۱۲ را دریافت کرده اند، می‌توانند در مکالمات فردی نیز از قابلیت ایجاد نظرسنجی استفاده کنند.

واتساپ

شاید این سوال پیش بیاید که استفاده از نظرسنجی در یک مکالمه دو نفره چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟ به گفته واتساپ این ویژگی در صورتی می‌تواند مفید باشد که در پاسخ نظرسنجی، گزینه‌های مختلفی برای جواب وجود داشته باشد.

هنگامی که کاربر یک نظرسنجی در چت واتساپ ایجاد می‌کند، می‌تواند حداکثر ۱۲ گزینه برای پاسخ به آن ایجاد کند. این گزینه‌ها می‌توانند بر اساس نیاز کاربر مرتب شوند. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز می‌توانند در حین رای دادن، بیش از یک گزینه را انتخاب کنند.

هر بار که رای جدیدی اضافه می‌شود، نظرسنجی به طور خودکار به روزرسانی شده و نتیجه جدیدی را منعکس می‌کند. کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی «view votes» اطلاعات دقیق‌تری درباره افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند، مشاهده کنند.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان نسخه بتای اندروید در دسترس قرار گرفته است. طبق گزارش ردیاب واتساپ WaBetaInfo، این قابلیت در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که افراد برای شرکت در یک نظرسنجی باید اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده باشند.

برچسب ها: واتساپ
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین