bato-adv
bato-adv

One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید

One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید
سامسونگ سرانجام جدیدترین رابط کاربری خود یعنی One UI ۵ را منتشر کرد که شما می‌توانید ویژگی‌های آن را در این ویدئوی جذاب ببینید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

فرارو- روز دوشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۱، سامسونگ انتشار پایدار جدیدترین رابط کاربری خود، One UI ۵ را آغاز کرد و این رابط کاربری کار خود را با سری Galaxy S۲۲ (حداقل نسخه‌های مجهز به Exynos گوشی‌ها) شروع شد. همچنین فهرست بلندبالایی از گوشی‌های گلکسی وجود دارد که از طریق برنامه بتا می‌توانند با این رابط کاربری کار می‌کنند و باگ‌ها را قبل از دریافت نسخه پایدار نرم‌افزار جدید خود برطرف کنند.

به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، اما رابط کاربری جدید One UI ۵ چه مشخصاتی دارد و چه ویژگی‌های جدیدی را به گوشی سامسونگ ما اضافه می‌کند. اگر به صورت کوتاه و مختصر می‌خواهید به پاسخ این سوال برسید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوی دو دقیقه‌ای جذاب را که خود شرکت سامسونگ منتشر کرده را تماشا کنید.

این شرکت تعداد زیادی ویژگی سفارشی سازی جدید، هم به صورت خودکار و هم دستی، اضافه کرد تا گوشی (و ساعت) شما همان طور که می‌خواهید به نظر برسد. همچنین برخی از بهبود‌های عملی مانند ویجت‌های انباشته برای صرفه جویی در فضا در صفحه اصلی شما وجود دارد.

همچنین، برای دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر (مانند Galaxy Fold) یک نوار وظیفه جدید وجود دارد. One UI ۵ همچنین کنترل‌های حریم خصوصی و امنیت را در یک صفحه با هشدار‌های خودکار در صورت بروز موارد مشکوک ترکیب می‌کند

برچسب ها: اپلیکیشن
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین