bato-adv

راهنمای خرید ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران

راهنمای خرید ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران
خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از هواپیمایی‌های داخلی می‌تواند کمتر از ۲.۵ میلیون هزینه داشته باشد. امارات از مسافران این مسیر بابت پرواز‌های فرست‌کلاس نزدیک ۱۸۰ میلیون دریافت می‌کند
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۰ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱

فرارو- ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران دو میلیون فروخته می‌شود. رقمی که کف قیمت بلیط استانبول به تهران در نیمه دوم آبان امسال است و خرید این بلیط از اغلب هواپیمایی داخلی می‌تواند کمتر از ۲.۵ میلیون تومان هزینه داشته باشد. نیمه دوم آبان امسال همزمان شاهد فروش بلیط ۱۷۸ میلیون تومانی استانبول به تهران هستیم. این پرواز‌ها را هواپیمایی امارات به شکل فرست‌کلاس و دو مرحله‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش فرارو، قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران توسط هواپیمایی ایران‌ایرتور در روز سه‌شنبه ۱۷ آبان دقیقا دو میلیون تومان اعلام شده است. این پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۱۰ ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود و مسافران آن سه ساعت و ۱۵ دقیقه بعد وارد ایران می‌شوند. همان روز هواپیمایی معراج بلیط استانبول – تهران را دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌فروشد. این پرواز ظرف سه ساعت و ۱۵ دقیقه صورت می‌گیرد و قرار مسافران آن ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ به ایران برگردند.

خرید بلیط هواپیما استانبول – تهران از هواپیمایی آتا در روز دوشنبه ۱۶ آبان دو میلیون و ۳۲۵ هزار تومان تمام می‌شود و یکی از ارزان‌ترین بلیط‌های این مسیر است. طبق اطلاعاتی که هواپیمایی آتا اعلام کرده، مسافران این پرواز ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه سوار هواپیمای MD۸۰ و تقریبا سه ساعت بعد از طریق فرودگاه امام خمینی وارد ایران می‌شوند. قیمت بلیط استانبول به تهران در روز سه‌شنبه ۴ آبان توسط قشم‌ایر دو میلیون و ۳۷۶ هزار تومان و همان روز خرید بلیط استانبول به تهران از هواپیمایی آسمان دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. مسافران پرواز هواپیمایی قشم‌ایر ظرف ساعت با هواپیمای AB۶ از ترکیه راهی ایران می‌شوند. پرواز هواپیمایی آسمان نیز با ایرباس A۳۴۰ خواهد بود و مدت زمانی که طول می‌کشد مسافران آن از استانول راهی تهران شوند، سه ساعت اعلام شده است.

ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران از سوی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در نیمه دوم آبان سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این پرواز روز یکشنبه ۱۵ آبان ساعت دو بامداد انجام می‌شود و مسافران آن ظرف سه ساعت از ترکیه راهی ایران می‌شوند. هواپیمایی پگاسوس که معمولا بلیط‌های خود را ارزان‌تر از ترکیش‌ایرلاینز می‌فروشد، کف قیمت بلیط استانبول به تهران را در نیمه دوم آبان سه میلیون تومان درنظر گرفته است. مسافران این پرواز ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه روز ۱۷ آبان از فرودگاه صابیحا گوکچن با هواپیمای ایرباس A۳۲۱ راهی فرودگاه امام خمینی تهران می‌شوند.

قیمت بلیط استانبول به تهران از سوی هواپیمایی قطرایرویز برای روز‌های باقی مانده آبان حداقل ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. قطرایرویز این رقم را بابت پرواز‌های دو مرحله‌ای دریافت می‌کند. مثلا روز ۱۹ آبان مسافرانی که از استانبول به دوحه می‌روند و سپس از این شهر راهی تهران می‌شوند، باید ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بپردازند و مدت توقف در دوحه تقریبا هفت ساعت خواهد بود. پرواز اول با هواپیمای A۳۳۳ و پرواز دوم با هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ است.

خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از هواپیمایی لوفت‌هانزا در نیمه دوم آبان می‌تواند بیش از ۶۰ میلیون آب بخورد. این پرواز‌ها به شکل دو مرحله‌ای انجام می‌شوند و مسافران آن توقفی در فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت خواهند داشت. مثلا بلیط هواپیما استانبول – تهران در روز ۱۸ آبان توسط لوفت‌هانزا ۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در قدم اول مسافران این پرواز ساعت شش و ۲۵ دقیقه صبح با ایرباس ۳۲Q از استانبول به فرانکفورت می‌روند و بعد از توقف شش ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای با ایرباس A۳۴۰ ظرف هشت ساعت از فرانکفورت به تهران می‌رسند.

خرید بلیط استانبول به تهران می‌تواند در نیمه دوم آبان امسال نزدیک ۱۸۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. این پرواز‌ها به شکل فرست‌کلاس و فقط توسط هواپیمایی امارات برگزار می‌شود. روز ۱۹ آبان مسافران پرواز استانبول – تهران، ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه با هواپیمای بویینگ ۷۷۷ راهی دبی می‌شوند. بعد از یک پرواز تقریبا شش ساعته و توقف ۲۰ ساعته در امارات، پرواز بعدی ساعت یک بامداد شنبه ۲۱ آبان انجام می‌شود و مسافران آن با بویینگ ۷۷۷ و پروازی دو ساعته از دبی به تهران می‌روند.

انواع قیمت بلیط استانبول به تهران در نیمه دوم آبان

هواپیمایی

نوع هواپیما

مدت پرواز و توضیحات

قیمت

ایرن‌ایرتور

A310

سه ساعت و ۱۵ دقیقه

دو میلیون تومان

معراج

A320

سه ساعت و ۱۵ دقیقه

۲.۲۵۰ میلیون تومان

آتا

MD80

سه ساعت

۲.۳۲۵ میلیون تومان

قشم‌ایر

A340

سه ساعت

۲.۳۷۶ میلیون تومان

آسمان

A340

سه ساعت

دو میلیون و ۴۰۰ هزار

ترکیش ایرلاینز

-

سه ساعت

۳.۸ میلیون تومان

پگاسوس

A321

سه ساعت

سه میلیون تومان

قطرایرویز

 A333 و بویینگ 788

دو مرحله‌ای / ۱۳ ساعت

۹.۳ میلیون تومان

لوت‌هانزا

32Q و A340

دو مرحله‌ای / ۱۵ ساعت

۶۰ میلیون تومان

امارات

A388 و بویینگ 777

دو مرحله‌ای / ۱۰ ساعت

۱۷۸ میلیون تومان

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین