bato-adv
bato-adv

کاهش سریع وزن با این انگشتر هوشمند!

کاهش سریع وزن با این انگشتر هوشمند!
با انگشتر هوشمند می‌توان، روند کاهش وزن را به دقت رصد کرد. این انگشتر هوشمند یک اپلیکیشن اختصاصی برای ردیابی دائم روند کاهش وزن دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱

فرارو- گجت‌های لاغری را می‌توان از محبوب‌ترین گجت‌های حوزه فناوری دانست. گجت‌هایی که در تلاشند با روش‌های مختلف، وزن کاربران خود را کاهش دهند. این روز‌ها که کاربران، ساعات زیادی را پشت لپ تاپ و تبلت یا سرگرم گوشی‌های هوشمند خود هستند، افزایش وزن ناخواسته، موضوع رایجی است.

به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، گجت‌های لاغری، تنوع بسیار بالایی دارند. یکی از انواع گجت‌های لاغری که بسیار جدید و جذاب محسوب می‌شود، انگشتر‌های هوشمند لاغری است. انگشتر‌هایی که اگرچه ظاهری ساده دارند، اما درواقع با کمک فناوری، به کاهش وزن سریع‌تر کاربران کمک می‌کنند.

کاهش سریع وزن

انگشتر هوشمند Ultrahuman M۱، ویژگی‌هایی جالب و کاربردی متعددی دارد. انگشتر هوشمند Ultrahuman M۱ دارای سیستم هوشمند ردیابی خواب و بیداری است، این سنسور‌ها به افراد کمک می‌کنند تا ریتم خواب خود را بررسی و در صورت کم خوابی یا پرخوابی، در روند خواب خود بازنگری کنند.

از دیگر ویژگی‌های این انگشتر هوشمند، می‌توان به سنسور ضربان قلب، دما و حرکت اشاره کرد. این سیستم هوشمند و یکپارچه می‌تواند ضربان قلب و دمای بدن را کنترل کند و اگر هر نوع آریتمی یا اختلالی در ضربان قلب ثبت کند، قابل پیگیری خواهد بود.

ردیابی خواب

یکی از مهمترین ویژگی‌های این انگشتر هوشمند که شاید وجه تمایزش محسوب می‌شود، فقدان نمایشگر است، در اغلب انگشتر‌های هوشمند، نمایشگر‌های کوچکی روی حلقه انگشتر وجود دارد، اما در این محصول، کاربر باید حتما برنامه هوشمند ویژه انگشتر را دانلود و روی گوشی یا تبلت خود نصب کند و روند سلامت خود را در قالب اپلیکیشن هوشمند به شکل روزانه یا دوره‌ای مشاهده کند.

حلقه لاغری

این انگشتر هوشمند، ۶ روز عمر باتری دارد و در نتیجه برای ورزشکاران حرفه‌ای هم گزینه مناسبی است، چرا که این قابلیت را دارد که تقریبا کل هفته را پوشش دهد.

قیمت این محصول حدود ۲۹۰ دلار است.

برچسب ها: انگشتر
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین