bato-adv

راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران - استانبول

راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران - استانبول
خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از شرکت‌های داخلی می‌تواند کمتر از ۲.۵ میلیون هزینه داشته باشد. قیمت پرواز‌های فرست‌کلاس این مسیر بیش از ۱۳۰ میلیون است
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

فرارو- قیمت بلیط هواپیما تهران – استانبول در آخرین روز‌های آبان امسال حداقل دو میلیون تومان است. این رقمی است که یکی از هواپیمایی‌های داخلی بابت پرواز روز جمعه ۲۷ آبان دریافت می‌کند و می‌شود با کمتر از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سایر شرکت‌های داخلی بلیط هواپیما این مسیر را خرید. همزمان با هواپیمایی‌های داخلی، امکان خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از پگاسوس، قطرایرویز، فلای‌دوبی، لوفت‌هانزا، ترکیش ایرلاینز و امارات وجود دارد که الان نرخ پرواز‌های فرست‌کلاس هواپیمایی امارات به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش فرارو، قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول توسط هواپیمایی آتا در روز‌های باقی مانده از آبان امسال حداقل دو میلیون تومان است. این پرواز قرار است روز جمعه ۲۷ آبان ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه انجام شود. مسافران این پرواز با هواپیمای ایرباس AB۶ ظرف دو ساعت و ۳۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی تهران راهی فرودگاه استانبول می‌شوند. البته قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول توسط آتا در سایر روز باقی مانده از آبان بیشتر است و مثلا در روز ۲۴ آبان به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول از سوی هواپیمایی قشم‌ایر در آخرین روز‌های آبان امسال حداقل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد. پروازی که طبق اعلام قشم‌ایر روز پنجشنبه ۲۶ آبان ساعت ۹ و نیم صبح انجام می‌شود و مسافران آن در حد فاصل دو ساعت و ۳۰ دقیقه با AB۶ راهی ترکیه می‌شوند. سایر بلیط‌های تهران – استانبول هواپیمایی قشم‌ایر با قیمت‌های بیشتری فروخته می‌شوند. بلیط دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معراج در روز ۲۶ آبان ارزان‌ترین گزینه این هواپیمایی برای آخرین روز‌های آبان امسال است. این پرواز ساعت هفت و نیم صبح تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند و قرار است مسافران آن مسیر دو و نیم ساعته تهران – استانبول را با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ تجربه کنند. به جز این گزینه، می‌توانیم به پرواز روز سه‌شنبه ۲۴ آبان اشاره کنیم که خرید آن سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تمام می‌شود.

خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از سایر هواپیمایی‌های داخلی می‌تواند کمتر از سه میلیون تومان هزینه داشته باشد. مثلا قیمت بلیط تهران – استانبول ماهان در روز دوشنبه ۲۳ آبان دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. بلیط تهران – استانبول این هواپیمایی روز سه‌شنبه دو میلیون و ۹۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود و آسمان، قیمت بلیط روز چهارشنبه ۲۵ آبان را دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی ایران‌ایر در روز چهارشنبه ۲۵ آبان دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد و با دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌شود بلیط این مسیر را در روز جمعه ۲۷ آبان خرید.

قیمت بلیط تهران – استانبول ترکیش ایرلاینز در نیمه دوم آبان حداقل دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. بلیط پرواز روز دوشنبه ۲۳ آبان ترکیش ایرلاینز در مسیر تهران – استانبول با این قیمت فروخته می‌شود. همین بلیط روز سه‌شنبه ۲۴ آبان سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و آخرین روز آبان امسال حداقل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. به جز ترکیش ایرلاینز درحال حاضر، خرید بلیط تهران – استانبول از هواپیمایی خارجی دیگری مثل لوت‌هانزا و امارات امکان پذیر است. البته پرواز‌های لوفت‌هانزا به شکل دو مرحله‌ای و سامل توقف در فرانکفورت آلمان انجام می‌شود. کف قیمت بلیط تهران ۰ استانبول از هواپیمایی لوت‌هانزا در نیمه دوم آبان امسال ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. مسافران این پرواز در قدم اول ساعت دو ۱۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲۵ آبان با هواپیمای AB۳۴۰ از تهران به فرانکفورت می‌روند و بعد از توقف هفت ساعته، با هواپیمای AB۳۲۱ از فرانکفورت راهی فرودگاه بین‌المللی استانبول می‌شوند. سایر پرواز‌های تهران – استانبول لوفت‌هانزا با همین قیمت در آخرین روز‌های آبان امسال فروخته می‌شوند.

خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از هواپیمایی امارات در نیمه دوم آبان امسال برای پرواز‌های اکونومی حداقل ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد و این رقم برای پروز‌های فرست‌کلاس به ۱۳۴ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. بلیط پرواز فرست‌کلاس روز یکشنبه ۲۹ آبان درحالی با این رقم فروخته می‌شد که مسافران آن مسیر تهران تا دوبی را با پرواز بویینگ ۷۷۷ سپری می‌کنند و بعد از سه ساعت توقف در امارات، با یونکرس ۳۸۸ به سمت استانبول می‌روند.

انواع بلیط هواپیما تهران به استانبول در هفته پایانی آبان

هواپیمایی

نوع هواپیما

تاریخ پرواز

قیمت

آتا

ایرباس AB6

جمعه ۲۷ آبان

دو میلیون تومان

قشم‌ایر

ایرباس AB6

پنجشنبه ۲۶ آبان

دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

معراج

ایرباس 320

پنجشنبه ۲۶ آبان

دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آسمان

ایرباس 320

چهارشنبه ۲۵ آبان

دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایران‌ایر

AB6

جمعه ۲۷ آبان

دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ماهان

A310

جمعه ۲۷ آبان

دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

-

دوشنبه ۲۳ آبان

دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

لوفت‌هانزا

AB340 و AB321 (دو مرحله‌ای)

چهارشنبه ۲۵ آبان

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

امارات (فرست‌کلاس)

بویینگ 777 و یونکرس 388 (دو مرحله‌ای)

یکشنبه 29 آبان

134 میلیون تومان

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین