bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه آذر ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه آذر ۱۴۰۱
دلار توافقی امروز پنجشنبه سوم آذر وارد کانال ۳۴ هزار شد. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار آخرین روز هفته به یک میلیون و ۵۵۳ هزار رسید
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه سوم آذر قدم به کانال ۳۴ هزار تومان گذاشت. در بازار متشکل ارزی هر اسکناس دلار در نیمه نخست معاملات ۳۴ هزار و ۳۰ تومان فروخته شد که به معنی رشد تقریبا ۵۰۰ تومانی آن در مقایسه با عصر چهارشنبه است. آخرین روز هفته قیمت یورو نزدیک ۸۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و آن را با نرخ ۳۵ هزار و ۱۸۵ تومان معامله کردند. همزمان در بازار طلا شاهد جهش ۵۷ هزار تومانی نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار بودیم. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه، یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان به ثبت رسید و سکه‌های تمام‌بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ترتیب رشد قیمت ۳۰ و ۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز پنجشنبه سوم آذر در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود به ۳۴ هزار و ۳۰ تومان رسید. عصر دیروز خرید دلار توافقی در بازار متشکل ارزی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان تمام می‌شد و حالا شاهد رشد ۵۳۰ تومانی نرخ اسکناس آمریکایی هستیم. نرخ فروش یورو در بازار متشکل ارزی به ۳۵ هزار و ۱۸۵ تومان ارتقا پیدا کرد و ارزش این اسکناس درمقایسه با معاملات دیروز ۸۲۵ تومان رشد داشت.

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی

انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار 33 هزار و 525 تومان 33 هزار و 500 تومان 34 هزار و 30 تومان
یورو 34 هزار و 380 تومان 34 هزار و 360 تومان 35 هزار و 185 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه سوم آذر در نیمه نخست معاملات بازار به یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان رسید. رقمی که جهش ۵۷ هزار تومانی نرخ طلا ۱۸ عیار را درمقایسه با عصر دیروز نشان می‌دهد. دیروز قیمت طلا ۱۸ عیار همزمان با آخرین خرید و فروش‌های بازار یک میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به ثبت رسیده بود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و 491 هزار تومان یک میلیون و 474 هزار تومان یک میلیون و 553 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه سوم آذر ۱۶ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان به ثبت رسید و خرید آن نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان بیشتر تمام می‌شود. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
امامی 16 میلیون و 452 هزار تومان  16 میلیون و 474 هزار تومان  16 میلیون و 504 هزار تومان 
طرح قدیم 15 میلیون و 685 هزار  تومان 15 میلیون و 595 هزار  تومان 15 میلیون و 645 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 410 هزار تومان سه میلیون و 410 هزار تومان سه میلیون و 410 هزار تومان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین