فرارو | فرهنگیان برای پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی خود چه کنند؟
کد خبر: ۵۸۸۳۶۷

فرهنگیان برای پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی خود چه کنند؟

سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان «رفاپ» جهت ارتقای رضایت و جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیمه‌ای فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید مقدم‌زاده در این باره اظهار کرد: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر، نشانی میز پذیرش اسناد و اعلام خسارت، نشانی شعب بیمه‌گر طرف قرارداد و مشاوره خسارت در تمام رشته‌های بیمه‌ای از جمله آنهاست.

وی افزود: هم معلمان و هم دانش آموزان می‌توانند از طریق ورود به سامانه رفاپ به نشانی www.rfap.ir، ضمن اطلاع از شرح خدماتی که می‌توانند از بیمه دریافت کنند، از نشانی مراکز طرف قرارداد نیز مطلع شوند و از این طریق به صورت رایگان و صرفا با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز استفاده کنند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش درباره نحوه ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات نیز گفت: اگر فرهنگیان راجع به پرداخت خسارت خود اعتراض دارند، می‌توانند مدارک خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در سامانه مذکور بارگذاری کنند تا همکاران ارزیاب بررسی کرده و پاسخ افراد را در سریع‌ترین زمان ممکن بدهند. شرکت بیمه‌گر نیز ملزم به تمکین از نظرات و داوری عملکرد ارزیابان است. اپلیکیشن این سامانه نیز قابلیت بارگیری و نصب روی گوشی‌های تلفن همراه را دارد.

مقدم‌زاده اضافه کرد: شماره تلفن ۱۴۰۱ (بدون پیش‌شماره) به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان درنظر گرفته شده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین